071-91009294  | 021-88724227  |

بهترین دانشگاه های اسلوونی

بهترین دانشگاه های اسلوونی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانشگاه های اسلوونی، کالج ها، دانشکده های پزشکی، مدارس مهندسی و مدارس حقوقی بسیار مورد احترام و شناخته شده در جوامع آموزشی و دانشگاهی هستند و همچنان ارائه کننده مدرک لیسانس معتبر، ارشد و برنامه های تحصیلی Ph.D برای دانشجویان مشتاق می باشند. در ادامه به برخی از بهترین دانشگاه های اسلوونی اشاره شده است.

تحصیل در بهترین دانشگاه های اسلوونی

لیوبلیانا، پایتخت و بزرگترین شهر اسلوونی، اتصالات حمل و نقل گسترده و تعداد زیادی از صنایع و موسسات علمی و پژوهشی را تأسیس کرده است و این امر باعث جذب جمعیت دانشجویی بسیاری شده است. هر ساله بیش از 10،000 رویداد فرهنگی در این شهر برگزار می شود، از جمله تئاتر، موسیقی و جشنواره های هنری بین المللی.

تحصیل در دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی

دانشگاه لیوبلیانا قدیمی ترین و بزرگترین موسسه تحقیقاتی و تحصیل در اسلوونی است و در سال 1919 تاسیس شد. دانشگاه لیوبلیانا به خاطر برنامه های مطالعات اجتماعی و علوم طبیعی و برنامه های فنی آن، که مطابق اعلامیه بولونیا سازمان یافته است، مشهور است.

تحصیل در دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی

پروژه های ما با پیشرفت های اخیر در زمینه های هنر، علوم و فن آوری در خانه و خارج از کشور همگام است. بر اساس رتبه بندی های ARWU شانگهای، Times THES-QS و WEBOMETRICS، دانشگاه لیوبلیانا در بین 500 دانشگاه برتر دنیا قرار دارد.

دانشگاه ماریبور در اسلوونی

دانشگاه ماریبور بر اساس صداقت، کنجکاوی، خلاقیت، آزادی اندیشه، همکاری و انتقال دانش در زمینه علوم، هنر و آموزش و پرورش در قرن 19 شکل گرفته است. دانشگاه ماریبور، با توجه به بشر و توسعه پایدار، دانش و آگاهی را افزایش می دهد و ارزش های انسانی و همچنین فرهنگ گفت گو، کیفیت زندگی و عدالت جهانی را ارتقا می بخشد.

دانشگاه ماریبور دومین دانشگاه بزرگ در اسلوونی و دارای دانشکده اقتصاد و تجارت، دانشکده مهندسی برق و علوم کامپیوتری، دانشکده مهندسی انرژی، دانشکده مهندسی عمران، مهندسی ترافیک و معماری، دانشکده شیمی و فناوری شیمی، دانشکده کشاورزی و علوم زیستی، دانشکده لجستیک، دانشکده علوم و ریاضیات و غیره می باشد.

تحصیل در دانشکده بازرگانی DOBA در اسلوونی

دانشکده بازرگانی DOBA مدرک کسب و کار مدرن اروپا را به طور کامل به افرادی که علاقه مند به بهبود دانش و رقابت می باشد، از طریق یادگیری آنلاین اختصاص داده است. برنامه های تحصیلی با کیفیت بالا که در چهار زبان مختلف در دسترس هستند، دنباله رو استانداردها و الزامات محیط کسب و کار اروپا و جهانی هستند. دلایل اصلی برای انتخاب مرکز حمل و نقل هوایی به عنوان مرکز تحصیلی شما عبارتند از:

  • مربیان با تجربه، بالاترین خط پرواز و آموزش نظری را به شما ارائه می دهند.
  • آموزش در فرودگاه بین المللی، شما را با تجاربی ارزشمند برای حرفه ای آینده به عنوان خلبان هواپیمایی فراهم می کند.
  • بهینه سازی آموزش هواپیمایی، ارتقا خلبان  و استفاده از فن آوری های آموزشی آنلاین
  • با سابقه امنیت کامل، امنیت برای ما فقط یک شعار نیست بلکه روش تفکر و انجام آن است.
  • در قلب اروپا واقع شده است، با دسترسی به کل اروپا در کمتر از 2 ساعت.

اگر از شرایط ویزای تحصیلی اسلوونی اطلاعاتی را در دست ندارید، مشاورین موسسه میرداماد می توانند شما عزیزان را در این راستا به صورت کامل راهنمایی کنند.

اسکرول به بالا