071-91009294  | 021-88724227  |

تمدید اقدامات مرزی ایسلند تا ۱ فوریه ۲۰۲۱

تمدید اقدامات مرزی ایسلند تا ۱ فوریه ۲۰۲۱

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

همه گیری ویروس کرونا باعث شده تا کشور های بسیاری با مشکلات گوناگون مواجه شوند. هر کدام از این کشور ها به دلیل شرایط نامناسب و روند همه گیری ویروس کرونا اقداماتی را صورت دادند. تمام این اقدامات برای حمایت از عموم مردم و تلاش برای جلوگیری از همه گیری بیماری می باشد. در این میان نیز مهاجرت به ایسلند هم تحت تاثیر قرار گرفته است. طبق اخبار اعلام شده تمدید اقدامات مرزی ایسلند تا ۱ فوریه ۲۰۲۱ ادامه دارد.

تمدید اقدامات مرزی ایسلند تا ۱ فوریه ۲۰۲۱

یکی از کشور های اروپایی و جذاب کشور ایسلند می باشد که برای متقاضیان مهاجرتی بسیار مناسب است. در واقع مهاجرت به ایسلند به راه هایی مانند کار در ایسلند یا تحصیل در ایسلند امکان پذیر می باشد و برای افراد مختلف شرایط خاصی به همراه دارد. با این حال در سال جاری میلادی مهاجرت به ایسلند با مشکلات بسیاری مواجه شده است.

از این رو بر طبق اعلام دولت ایسلند، تمدید اقدامات مرزی ایسلند تا ۱ فوریه ۲۰۲۱ ادامه پیدا می کند. در واقع دولت این کشور اعلام کرده است، ایسلند اقدامات مرزی را که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعمال شده است تا 1 فوریه سال آینده تمدید خواهد کرد. بر اساس بیانیه صادر شده توسط دولت همه ورود کنندگان به این کشور، مجاز به انتخاب بین دو هفته قرنطینه اجباری و یا انجام روش غربالگری و پنج روز قرنطینه خواهند بود. در واقع آن ها می توانند برای آزمایش دوم هم درخواست دهند.

در همان زمان، دولت همچنین تصمیم گرفته است که از تاریخ ۱۰ دسامبر، افراد بین المللی که قبلاً از بیماری COVID-19 بهبود یافته اند، در صورت اثبات عفونت قبلی در بدو ورود، از اقدامات مرزی معاف خواهند شد. این اقدامات برای کاهش خطر ابتلا به کرونا در این کشور است. گرچه نمی توان اطمینان یافت که همه منابع احتمالی شیوع در آینده متوقف شوند. کار عاقلانه این است که هدف را به حداقل رساندن خطر تا حد ممکن در نظر بگیریم. 

مهاجرت به ایسلند و شرایط ورود به این کشور

بر طبق اعلام دولت این کشور تولید واکسن های موثر بیماری باعث می شود تا اقدامات مرزی با شرایط جدیدی مورد بررسی قرار گیرند. از این رو تصمیمات بیشتر درباره اقدامات مرزی قبل از تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ توسط دولت گرفته می شود. وزارت بهداشت در ایسلند قبلاً اعلام کرده بود که پس از ورود مسافران، آزمایشات رایگان COVID-19 را برای مسافران ارائه می دهد. براساس اعلامیه، این تصمیم از اول دسامبر تا ۳۱ ژانویه لازم الاجرا می شود.

این اقدام در تلاش برای شروع جایگزینی قوانین قرنطینه با روش های آزمایش برای استقبال تعداد بیشتری از افراد بین المللی در کشور ایسلند انجام خواهد شد. در اوایل ماه جاری، کارگروه وزیر دارایی و امور اقتصادی ایسلند تأکید کرد که تغییر در ترتیبات روند غربالگری مرز ها پیش شرط بهبود اقتصادی قابل توجه در ایسلند طی سال آینده است. این حرکت رفت و آمد مردم را تسهیل می کند و باعث می شود تعداد بیشتری از مسافران وارد کشور ایسلند شوند.

نتیجه‌گیری

کشور ایسلند برای بهبود شرایط اقتصادی خود اقداماتی پیش گرفته است. ایسلند به دنبال افزایش گردشگران و مهاجران به خصوص افراد بی‌المللی، مرزهای خود را با شروط خاصی باز کرده است. اقدامات این کشور در دوره شیوع بیماری کرونا مواردی را به دنبال دارد. هر شخص باید پیش از ورود به کشور مدارکی از بهبودی بیماری کرونای خود را ارائه دهد. یا اینکه باید آزمایش کرونا را انجام دهد تا مشخص شود که ویروس در بدن او نیست. همچنین مدتی را باید در قرنطینه سپری کند که انتخاب تعداد روز به دست خود شخص است.

اسکرول به بالا