071-91009294  | 021-88724227  |

اقامت سوئد از طریق سرمایه گذاری

اقامت سوئد از طریق سرمایه گذاری

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

اگر میحواهیذ به اقامت سوئد از طریق سرمایه گذاری روی آورید باید هم شرایط آن را داشته باشید و هم اینکه بتوانید هزینه های زندگی خود را تامین کنید که کشور سوئد به شما مجوز اقامت دهد،در ادامه با ما همراه باشید.

شرایط اقامت سوئد از طریق سرمایه گذاری

اگر برای سفر و تحصیل در سوئد به ویزا نیاز دارید، باید در اسرع وقت برای گرفتن عکس وثبت اثر انگشت خود به سفارت یا کنسولگری بروید. قبل از سفرتان باید با سفارت یا کنسولگری تماس بگیرید.ترجیحا از طریق ایمیل با آنها تماس بگیرید.

هنگامی که درخواست شما را دریافت کردیم اگر اجازه اقامتی برای بیش از سه ماه دریافت کنید، یک کارت مجوز اقامت دریافت خواهید کرد. این کارت،نشان دهنده ی این است که شما مجاز هستید در سوئد باشید که شامل عکس و اثر انگشت شماست.

اگر برای سفر به سوئد نیازی به ویزا ندارید، در اسرع وقت پس از ورود به سوئد، باید به اداره ی مهاجرت مراجعه کرده و عکس و اثرانگشت خود راثبت نمایید.

اجازه اقامت سوئد از طریق سرمایه گذاری

پس از اتخاذ تصمیم در ارتباط با شمااین تصمیم به سفارتخانه یا کنسولگری که شما در برنامه ی آنلاین خود انتخاب کرده اید ارسال خواهد شد. هنگام مراجعه برای جواب سفارت پاسپورت خود را به همراه داشته باشید.

اجازه اقامت سوئد از طریق سرمایه گذاری

اگر شما کشور سوئد را جهت زندگی انتخاب کرده اید، باید تاریخ درخواست اجازه ی اقامت خود را افزایش دهید. هنگامی که شما اجازه اقامت سوئد برای دو سال را داشته باشید، ممکن است اجازه اقامت دائمی به شما داده شود ،

کسب درآمد جهت اقامت در سوئد

در صورتی که بتوانید خودتان از کسب و کار و درآمدی که دارید هزینه های خود را تامین و پشتیبانی نمایید،اثبات می شودکه شما طبق اصول پذیرفته شده ی حسابداری مجوزهای لازم برای کسب و کار را دارید.شما همچنین باید بیش از 6 ماه درسال در سوئد اقامت داشته باشید.

یادگیری نحوه اداره و درک فرایند ارتباطات، در محل کار و مهارت نوشتاری را به شما ارایه میدهیم، بدین صورت است که مشاورین موسسه حقوقی میرداماد می توانند شما را در این راستا یاری دهند و از طریق تجارب و سابقه درخشان خود بهترین اطلاعات و روش های سرمایه گذاری و همچنین  روش های مهاجرت سوئد در اختیار شما قرار دهند.

اسکرول به بالا