071-91009294  | 021-88724227  |

افتتاح حساب بانکی در روسیه

افتتاح حساب بانکی در روسیه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

ایرانی ها برای افتتاح حساب در روسیه و دریافت کارت هیچ محدودیتی ندارند. تنها مدرک مورد نیاز برای افتتاح حساب و ویزا کارت و مستر کارت، پاسپورت می باشد، که شما باید همراه خود داشته باشید. افتتاح حساب بانکی در روسیه ظرف یکی دو ساعت انجام می‌شود و همان جا شماره حساب و مشخصات بانکی برای حواله را دریافت می‌کنید.

شرایط افتتاح حساب بانکی در روسیه

صادر کننده کارت، «SberBank» یک بانک دولتی و معتبرترین و بزرگ ترین بانک روسیه و کل کشورهای استقلال یافته شوروی است و بیشتر از هر بانک دیگری در روسیه شعبه دارد. این بانک از ۱۷۵ سال پیش تا به امروز فعال است و حدود ۳۴۰ میلیارد دلار سرمایه دارد. افتتاح حساب جهت زندگی در روسیه در این بانک می تواند به سه ارز روبل، دلار، یورو  انجام شود، می توانید یک یا هر سه ارز را انتخاب کنید. کارت‌ها از نوع Debit هستند. مثل کارت های بانکی ایران، Prepaid یا پیش پرداخته نیستند. Credit Card هم نیستند. یعنی فقط به اندازه موجودی اجازه برداشت دارید. می توانید از طریق صرافی به حساب خود حواله بزنید و حساب (کارت) خود را شارژ کنید.

کارت های بانکی روسیه

انواع کارت های بانکی میر (Mir) سیستم داخلی روسیه مثل شتاب، ویزا کارت (Visa Card) و مستر کارت (Master Card) در روسیه وجود دارد. کارت های صادره توسط بانک، فیزیکی، واقعی و متصل به حساب بانکی هستند و ۳ سال اعتبار دارند.

کارت های بانکی روسیه

بعد از پایان مهلت ویزای شما، چه توریستی و چه تجاری، همچنان به مدت سه سال می توانید از کارت استفاده کنید.تنها بعد از صدور کارت، بانک به صورت اتوماتیک مبلغی بابت صدور کارت از اولین واریزی شما به کارت برداشت می کند. شما همچنین می توانید با کارت بانکی روسیه:

  • به اینترنت بانک و موبایل بانک دسترسی دارید.
  • با این کارت ها می توانید از سایت های اینترنتی در همه کشورها به راحتی خرید کنید.
  • با این کارت ها می توانید در کارتخوان های همه کشورها کارت بکشید و خرید کنید و پول نقد همراه خود نبرید.

زندگی در روسیه چگونه است؟ برای دریافت جواب این سوال بهتر است که با مشاورین موسسه میرداماد همراه باشید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

اسکرول به بالا