071-91009294  | 021-88724227  |

اخذ ویزای کشور آمریکا

اخذ ویزای کشور آمریکا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

جهت ورود به کشور آمریکا و همچنین جهت اخذ ویزای کشور آمریکا مراحلی را باید در نظر بگیرید که در ادامه بیشتر به این مطلب خواهیم پرداخت.

انواع اخذ ویزای کشور آمریکا

حدود 185 نوع ویزا جهت ورود به کشور آمریکا وجود دارد که به دو دسته تقسیم می شود

  • ویزاهای غیر مهاجرتی
  • ویزاهای مهاجرتی

ویزاهای غیرمهاجرتی

  • این نوع ویزا ویزایی موقتی است که برای کار، تحصیل، تجارت و یا تفریح به فرد متقاضی داده می شود.

ویزای مهاجرتی

  • این ویزا به افرادی تعلق داده می شود که قصد ورود و اقامت در کشور آمریکا را دارند. به محض ورود به کشور آمریکا، فرد دارنده ویزای مهاجرتی می تواند جهت اخذ کارت اقامت دائم،کارت سبز یا گرین کارت و همچنین اقامت و گرین کارت برای پزشکان اقدام کنند. جهت مهاجرت فرد متقاضی باید دارای ویزای مهاجرت و یا ویزای dual intent (ویزایی است که نشان می دهد فرد متقاضی خواهان اخذ اقامت دائم از این کشور می باشد.) باشد.

ویزای کشور آمریکا

 ورود به کشور آمریکا بواسطه ویزای EMPLOYMENT(ویزای اشتغال به کارو یا ویزای استخدام) دارای 3 مرحله می باشد.

  • در مرحله اول کارفرما باید مدارک مربوط به استخدام فرد متقاضی را به همراه درخواست ارسال کرده و خواهان یکی از انواع ویزاها برای فرد متقاضی مورد نظر شود اگر درخواست پذیرش کارفرما مورد تائید واقع شد، فقط فرد متقاضی می تواند جهت دریافت ویزا درخواست دهد. درضمن درنظر داشته باشید که تایید ویزا به معنای اخذ ویزای واقعی نمی باشد.

ویزای کشور آمریکا

  • در مرحله دوم بعد از اینکه فرد متقاضی درخواست ویزا داد و پس از درخواست وی در سفارت آمریکا در کشور محل سکونت خود مورد مصاحبه قرار خواهد گرفت.
  • مرحله سوم اگر سفارت و یا کنسولگری ویزا را به فرد متقاضی ارائه دهد، فرد مورد نظر مجوز ورود به آمریکا و تابعیت آمریکا را خواهد گرفت.

شرایط ورود به آمریکا

هنگام ورود به فرودگاه و دیگر مرزهای کشور آمریکا، افسر مربوط به حفاظت از مرزها از فرد متقاضی مصاحبه خواهد گرفت که در مورد شغل تحصیلات پزشکی در آمریکا البته اگر هدف از آمدن به آمریکا این موارد باشد سوال می شود و درصورت تائید این مصاحبه فرد متقاضی می تواند وارد خاک آمریکا شود ولی درصورت مشاهده موارد مشکوک از ورود وی جلوگیری خواهد شد. درنظر داشته باشید که آمریکا کشوری نیست که به سهولت اجازه ورود و یا اقامت افراد بیگانه را در این کشور صادر کند.

اگر شرایط گرفتن ویزای آمریکا را دارید می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین وکارشناسان ما در موسسه حقوقی میرداماد در ارتباط باشید تا راهنمایی های خوبی را به شما ارائه دهند.

اسکرول به بالا