071-91009294  | 021-88724227  |

اجازه کار دانشجویی در روسیه

اجازه کار دانشجویی در روسیه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

از سال 2014، تهیه اجازه کار دانشجویی در روسیه برای دانشجویان بین المللی آسان تر شده است به این طریق که تعداد اسناد مورد نیاز کاهش یافته و مدت پردازش آن در حال حاضر کمتر است (تا 10 روز کاری).

کسب اجازه کار دانشجویی در روسیه

این مجوز توسط اداره منطقه ای امور مربوط به اداره امور مهاجرت صادر شده است، که طبق آن اسناد زیر باید ارائه شوند:

  1. درخواست نامه
  2. پاسپورت
  3. کارت مهاجرت
  4. رسید پرداخت هزینه (3500 روبل در سال 2017)
  5. قرارداد کار
  6. گواهی تأیید وضعیت HIV منفی، عدم وجود بیماری عفونی یا اعتیاد به مواد مخدر
  7. یک بیانیه تاییدیه از دانشگاه که دانشجو در یک دوره پایه تمام وقت ثبت نام شده است.

کسب اجازه کار دانشجویی در روسیه

کار بدون مجوز در روسیه

شهروندان خارجی که بدون مجوز کار می کنند، بین 2000 تا 5000 روبل جریمه می شوند. در منطقه مسکو، سن پترزبورگ، مسکو و لنینگراد، این مجازات شامل 5000-7000 روبل و اخراج از روسیه و به طبق منع از زندگی در روسیه است.

چگونه بهترین فرصت های کاری را در روسیه کسب کنیم ؟

روسیه در اوراسیا واقع شده است. بازارهای کار اروپا و آسیا بهترین فرصت های شغلی را در روسیه ارائه می دهد. به دلیل اهمیت جغرافیایی روسیه در کل جهان، بخش تجارت، مبادله و سرمایه گذاری بسیار پیشرفته است.

شرایط اقتصادی قوی, فرصت های شغلی بی شماری را در روسیه ایجاد کرده است. 71.30 میلیون نفر در روسیه مشغول به کار هستند.

شما همچنین می توانید شغل مورد علاقه و متناسب با صلاحیت و قابلیت های خود را پیدا کنید. مشاغلی را که روس ها انجام نمی دهند، خارجی ها می توانند به آن مشغول شوند!

اشتغال دانشجوی خارجی در روسیه

مسکو و سنت پترزبورگ بزرگترین شهرها و مراکز تجاری در روسیه هستند. تعداد زیادی از شرکت های جهانی در این کشور قرار دارند. فرصت های شغلی برای متخصصان در زمینه های مختلف در این شهرها ارائه می شود.

خارجی ها فرصت شغلی فوق العاده ای را در حوزه های کسب و کار، برنامه نویسی، طراحی گرافیک، معماری، مدیریت پروژه، مشاغل آموزش انگلیسی، فرصت های کارآفرینی و بسیاری شغل های دیگر پیدا می کنند.

کارفرمایان  روسی، مهارت های مدیریت استراتژیک و مهارت های تصمیم گیری متخصصان خارجی را به شدت مورد استقبال قرار می دهند، زیرا کارفرمایان عادی روسی چنین توانایی هایی ندارند. تحقیق انجام شده توسط HSBC در سال 2010 نشان می دهد که 36 درصد از خارجیان واجد شرایط در روسیه بیش از 250000 دلار در سال درآمد کسب می کنند!

حرفه و تخصص در کشور روسیه

بازار کار روسیه به نحوی است که بالاترین درصد افراد حرفه ای را در جهان داراست. بنابراین رقابت بسیار زیادی وجود دارد. افرادی که می خواهند در روسیه کار کنند، باید دارای مدرک تحصیلی از یک رشته مناسب و مهارت های حرفه ای باشند.

سایت کاریابیheadhunters  ، ، SuperJobs و Jobs بهترین پورتال های کاریابی آنلاین برای کسب  فرصت های شغلی حرفه ای در روسیه هستند.

یادگیری زبان روسی برای کسب بهترین فرصت های کاری در روسیه

برای اخذ کار در روسیه، دانستن زبان روسی واقعاً مهم است. کارکنانی که در زمینه خدمات عمومی، مسکن، فروش و خدمات دولتی مشغول به کار هستند باید میزان دانش خود را از روسیه به عنوان یک نیاز ضروری به اثبات برسانند. بسیاری از دوره های آموزش زبان روسی به منظور کمک به خارجیان ارائه می شود.

طبق نظر کارشناسان ما شما می توانید روند مهاجرت و کار در روسیه را پیگیری کنید تنها در صورتی که اطلاعات خود را برای ارزیابی در اختیار مشاورین کارشناسان موسسه حقوقی میرداماد قرار دهید.

اسکرول به بالا