071-91009294  | 021-88724227  |

آمادگی آزمون TestDaf آلمانی

آمادگی آزمون TestDaf آلمانی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانشجو جهت آمادگی آزمون TestDaf آلمانی باید تسلط کامل به زبان این کشور داشته باشد اگر غیر از این می باشد چند ماه اضافه و حتی یک سال کامل را صرف ایجاد پایه محکم برای یادگیری زبان آلمانی کنید.

شرایط آمادگی آزمون TestDaf آلمانی

آزمون آموزش TESTDAF، B1، B2، C1، C2 دارای 24 واحد آموزشی (هر کدام 45 دقیقه) می باشد که دوره های این آزمون در سطح B2 و C1 است که در ذیل موارد مورد نیاز دوره ذکر شده است:

  • آزمون تعیین سطح
  • مدرک حضور
  • ارزیابی دائمی از پیشرفت و توصیه سیسماتیک و منظم روی یادگیری شخصی
  • موقعیت برای شرکت در آزمون
  • یادگیری بر پایه خود در مرکز منابع رسانه ای
  • UI=45 دقیقه واحد آموزشی
  • هزینه آزمون جداگان هاست

آزمون TestDaf در آلمان

توصیه ذیل بیان می کند که شما یک دانشجوی منظم با زندگی پایدار هستید: هیچ مواد مخدری مصرف نمی کنید، و رابطه نامشروع ندارید. حداقل برای مدت هفت ماه اینگونه زندگی کرده اید. یک ذهن خراب نمی تواند سریع یاد بگیرد.

آزمون TestDaf در آلمان

اگر فرصت دارید، چند ماه اضافه و حتی یک سال کامل را صرف ایجاد پایه محکم برای یادگیری زبان آلمانی کنید.تحصیل در آلمان با تحصیل در کشور خانه شما فرق دارد. شما به زمان نیاز دارید تا تمام امور را بدست بیاورید و اگر دروس علمی را به زبان آلمانی می خوانید، ممکن است دو برابر از سایر دانشجویان زمان نیاز داشته باشید تا متن را بخوانید. من همیشه به آن دسته از افرادی که اینگونه سوالات را از من می پرسند، می گویم که زمان بیشتری برای محکم کردن زبان آلمانی در ذهن خود برای داشتن زندگی بهتر در طول زمان بگذارند.

یادگیری زبان در آلمان

اگر جوان هستید، یک سال واقعا فرصت محدودی است، بدون توجه به اینکه جامعه و یا والدین شما ممکن است چه باوری در مورد شما داشته باشند- اگر فرد جوان حداقل به یک آه فرد پیر گوش فرا دهد. از آن سال های اضافه برای بهتر کردن زبان آلمانی خود و سایر مهارت هایتان استفاده کنید، مانند طرز یادگیری بهتر خود و یا عمیق کردن دانش خود نسبت به جامعه آلمان (من به شما توصیه میکنم که این کتاب را بخوانید)، تاریخ و فرهنگ. آن ها به شما در تمام مدت کمک خواهند کرد. لازم نیست دانشجوی سریعی شوید، شما اصولا می خواهید یکی از بهترین ها شوید.

برای بهتر شدن همیشه به یک مشاور کاربلد نیاز دارید شما می توانید با مشاورین موسسه حقوقی میرداماد در زمینه اقامت دائم آلمان و همچنین مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل به گفت و گو بنشینید و از تجارب متخصصین ما نهایت استفاده را ببرید.

اسکرول به بالا