071-91009294  | 021-88724227  |

آمادگی آزمون LSAT

آمادگی آزمون LSAT

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

اگر دوره آمادگی آزمون LSAT را گذرانده اید، به خاطر داشته باشید که فقط حضور در کلاس کافی نیست. باید بیرون از محل کلاس نیز وقت بگذارید تا نمره خود را بالا ببرید.

دوره بازرگانی جهت آمادگی آزمون LSAT

آیا باید دوره آمادگی بازرگانی را نیز بگذرانم؟ این یک سوال 1.500 دلاری است. این تصمیم برای گذراندن دوره آمادگی بازرگانی یک تصمیم شخصی است. این دوره ها پیش نیاز آزمون yos ترکیه و LSAT نیستند، و نه ضمانت می کند که شما بیشترین نمره را در آزمون اصلی بگیرید. این دوره ها بسیار گران است و کیفیت آموزش زیاد خوب نیست. اگر در نظر دارید یکی از این دوره ها را بگذرانید، مطمئن شوید که با افرادی صحبت کنید که قبلا آن دوره را در همان مکان گذرانیده اند، و ترجیحا با همان استاد دوره را تمام کرده باشند. با این حال به یاد داشته باشید که هر دانشجویی مهارت های آموزشی مشابهی ندارد، بنابراین تجربه شخصی دیگران بسیار مهم است،اگر شما مطمئن باشید که آن ها نیز عادت های کاری مشابهی مانند شما را دارند.

پایان دوره آزمون LSAT

شرکت های آماده برای کار تجاری در پروسه تجارت و پولسازی هستند. آمادگی به همراه هزینه های کمتر و جایگزین در دسترس است. درباره هر دوره ای که ادعاهای بزرگ در رابطه با ارتقای نمره شما می کنند، شک کنید. با وجود اینکه بیشتر دوره ها نمره بالایی را در پایان دوره ضمانت می کند، شما باید دریابید که این ادعای بسیار راحتی است- حتی با کمترین آموزش، نمره شما احتمالا از نمره آزمون آزمایشی بیشتر می شود. علاوه بر این، ضمانت نمی شود که پول شما بعد از آزمون باز گردد.

شرایط بعد ار دوره LSAT

چیزی که این دوره ها برای شما فراهم می کنند ساختار مناسب برای کار روی مواردی است که ندارید. همچنین استادی خواهید داشت که می توانید سوالات شخصی خود را از او بپرسید، و پاسخ ها و توصیه های لازم را با توجه به سطح خود بگیرید. همچنین آن ها می توانند اطمینان شما را ارتقا دهند، به همین خاطر شما می توانید در هنگام آزمون مطمئن تر عمل کنید و استرس نداشته باشید. در آخر، تصمیم درباره دوره های آمادگی بازرگانی به مدل یادگیری شما و شرایطی که برای شما مهیاست، بستگی دارد (همچنین به منابع شما برای پرداخت نیز بستگی دارد).

در آخر، باید بدانید که برخی از موسسات آزمون پزشکی uk آمادگی بورسیه های تحصیلی ارائه می دهند (تخفیف) که کمک مالی برای دانشجویان تلقی می شود،اگر در این راستا سوالی دارید می توانید با مشاورین ارشد ما در موسسه حقوقی میرداماد در تماس باشید.

اسکرول به بالا