071-91009294  | 021-88724227  |

گران ترین شهرهای آلمان

گران ترین شهرهای آلمان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

پایتخت آلمان، بونه در حال تبدیل شدن به یک مرکز فناوری اطلاعات و تحقیقات پزشکی است. علاقه مندان بسیار زیادی از سراسر جهان به بونه گران ترین شهرهای آلمان آمده اند و جاذبه های زیبای این شهر را به وضوح دیده و مورد مطالعه قرار داده اند.

زندگی در گران ترین شهرهای آلمان

 تحصیل در آلمان در مقایسه با دیگر کشورها مقرون به صرفه تر و راحت تر است و در حین حال هزینه های تحصیل در آلمان رایگان شناخته شده است. علاوه بر این، از لحاظ فرهنگی، تاریخی، طبیعت زیبای، فعالیت های اضطراری، دانشگاه های برتر و استادانی که مهارت های فوق العاده مفید و دانش را ارائه می دهند، که باعث جذب افراد بسیار زیادی در سراسر جهان خواهد شد و آلمان را جز انتخاب های برجسته در خصوص تحصیل در رتبه های اول جهانی قرار داده است. پنج شهر گران قیمت در آلمان وجود دارد که ما آنها را به شما معرفی خواهیم نمود تا شناخت بیشتری در خصوص این کشورها کسب نمائید.

  • مونیخ
  • هامبورگ
  • فرانکفورت
  • دوسلدورف
  • بون

زندگی در شهر مونیخ

مونیخ سومین شهر بزرگ آلمان و همچنین یکی از گران ترین شهرهای جهان برای مهاجرت به آلمان به حساب می آید. به غیر از دانشگاه های عالی مونیخ، جذابیت دیگری که در این شهر وجود دارد Oktoberfarm است، که میلیون ها نفر بازدیدکننده از سراسر جهان برای لذت بردن از شاخص های تفریحی آلمانی و جشن ها حضور یافته اند.

زندگی در شهر مونیخ

فرانکفورت بزرگترین شهر در آلمان است و مرکز نمایشگاه های تجاری به عنوان سرمایه مالی آلمان و یکی از مهمترین مراکز مالی جهان می باشد. کالج فرانکفورت و دانشگاه های معتبر دنیا در این شهر تعداد زیادی دانشجو از همه نقاط جهان را جذب کرده و بسیار شناخته شده و پرطرفدار هستند.

هامبورگ بزرگترین شهر آلمان

هامبورگ بزرگترین و بهترین شهر آلمان برای زندگی ایرانیان می باشد که دور تا دور آن توسط آب احاطه شده است، که باعث می شود محل خوبی برای مطالعه باشد. هامبورگ ارزان ترین شهر در آلمان نیست، اما با این حال بسیار جذاب است. هامبورگ دانشگاه های زیادی را دارد که دانشجویان بسیاری را در خود جذب نموده و در سراسر جهان بسیار شناخته شده است. شهر دوسلدورف به دلیل صنعت مد و صنعت هنر و صحنه هنری آن شناخته شده است. هنر در سراسر شهر بسیار ارزشمند شده است. پس از فرانکفورت، محل برگزاری آژانس های تبلیغاتی و دومین مرکز بانکی نیز در دوسلدورف قرار دارد.

اگر تجربه زندگی در آلمان را ندارید، بهتر است که با مشاورین موسسه میرداماد همراه باشید، مشاورین ما در خصوص کشور آلمان اطلاعات به روزی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

اسکرول به بالا