071-91009294  | 021-88724227  |

کشورهای جدید پرخطر کرونا برای لیتوانی

کشورهای جدید پرخطر کرونا برای لیتوانی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کرونا ویروس جدید با نام کووید نوزده تغییرات بی سابقه ای را در دنیا ایجاد کرده است. بر طبق مشکلات ایجاد شده ناشی از بیماری کرونا ویروس کشور های مختلف معضلات بسیاری را تجربه می کنند. کشور ها برای جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس مرز های خود را بسته اند و یا این که برای ورود به کشور خود قوانینی را وضع کرده اند. مهاجرت به لیتوانی نیز همراه با مشکلات زیادی بوده است. این کشور نیز همانند سایر کشور های اتحادیه اروپا و دنیا برای مقابله با شیوع این ویروس اقداماتی را صورت داده است. با شرایط جدید نیز انتشار لیست کشورهای جدید پرخطر کرونا برای لیتوانی صورت گرفت.

کشورهای جدید پرخطر کرونا برای لیتوانی

لیتوانی هم مانند سایر کشور ها تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است و از این رو با مشکلات بسیاری مواجه شده. از این رو متقاضیانی که قصد مهاجرت به لیتوانی به هر روشی مانند کار در لیتوانی یا تحصیل در لیتوانی را دارند یاید قوانین دقیق این روند را بدانند. بر طبق شرایط جدید، لیتوانی چندین کشور را به مناطق پر خطر COVID-19 خود اضافه کرده است. وزارت بهداشت این کشور اعلام کرد ، لیتوانی بخشهایی از پادشاهی متحده و همچنین ایرلند ، لیختن اشتاین ، اسلواکی و سوئیس را به فهرست کشور های پر خظر اضافه کرده است.

از این رو قوانین برای ورود به لیتوانی از این کشور ها سخت گیرانه تر خواهد بود. متقاضیان با توجه به قوانین جدید حتی قبل از ورود به کشور لیتوانی هم باید خود را قرنطینه کنند. این اقدامات به دلیل جلوگیری از همه گیری و شدت یافتن ویروس کرونا است که منجر به مرگ و میر افراد زیادی شده است. از این رو به محض ورود از این کشور ها به لیتوانی هم اقدامات خاصی در قبال فرد مانند قرنطینه ۱۴ روزه صورت می گیرد. 

قوانین ورود به لیتوانی

لیتوانی قبل از ورود به کشور شهروندان کشور های مختلف و خصوصا کشور های سوئد ، استونی ، ایتالیا ، آلمان و کسانی که از مناطق هووئستادن و نوردیلند دانمارک آمدند را ملزم به قرنطبنه و آزمایش ویروس کووید ۱۹ می داند. این تصمیم با توجه به وضعیت ویروس کرونا در این کشورها توسط وزارت بهداشت لیتوانی اعلام شد. ماه گذشته ، دولت لیتوانی اعلام کرد که پس از افزایش تعداد پرونده های COVID-19 ، از ۲۶ ام اکتبر تا ۹ نوامبر تصمیم گرفته دوباره قرنطینه شهر های مختلف این کشور را با سخت گیری بیشتری اعمال نماید.

از این رو افرادی که قصد مهاجرت به لیتوانی را دارند علاوه بر قوانین ورود به این کشور باید قوانین داخلی را هم رعایت کنند. قوانین داخلی کشور لیتوانی با توجه به هر شهری در این کشور می تواند متفاوت باشد. از این رو قبل از استقرار در مکان مورد نظرتان و ورود به لیتوانی سعی کنید تمامی شرایط را در ارتباط با بیماری کووید ۱۹ و مراقبت های آن کسب نمایید. با این روش ها لیتوانی توانسته تا حدودی برای جلوگیری از همه گیری و انتشار بیشتر ویروس اقدام کند. 

اسکرول به بالا