071-91009294  | 021-88724227  |

کشورهای مهاجر پذیر و پر درآمد

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در اینجا قصد داریم کشورهای مهاجر پذیر و پر درآمد را به شما معرفی کنیم. افرادی که قصد مهاجرت دارند می‌توانند با مهارت هایی که دارند و کشورهایی که می توانند در آن پیشرفت کنند را برای مهاجرت انتخاب کنند.  در این قسمت پایین به این بحث می‌پردازیم.

کشور انگلستان

کشور انگلستان یکی از کشورهای مهاجر پذیر و پر درآمد می‌باشد که سالیانه مهاجر های بسیاری از نقاط مختلف دنیا به انگلستان مهاجرت می‌کنند. در این کشور درآمد متوسط سالانه یک فرد 65537 پوند (83227 $ آمریکا) می‌باشد. مهاجران این امکان را دارند تا به مهارت های جدیدی دست یابند و با کسب مهارت های جدید می‌توانند به شغل جدید و درآمد خوب دست یابند.

شرایط آب و هوا انگلستان

اگر قصد تحصیل در کشور انگلستان را دارید باید دانست که انگلستان آب و هوای ملایم و معتدل دارد که در زمستان هوای این کشور به زیر صفر درجه نمی آید و در فصل های گرم سال بالاتر از 32 درجه نمی رسد. بارش باران جزء جدا نشدنی این کشور می‌باشد.

معماری شهر و گردشگری

انگلستان تکنولوژی، معماری مدرن، طبیعت زیبا و میراث باستانی متعددی دارد. کشور انگلستان با معماری های کهن و مدرن زیبایی هایی را به خود اختصاص داده است. قلعه های باستانی، دانشگاه هایی که از قرون وسطی به جامانده اند با کاخ های حیرت انگیز هرکسی را به خود جلب می کند. از طبیعت های انگلستان دریاچه ها و مناظر کوهستانی می‌باشد که ذخایر طبیعی بیشمار این کشور برای هرکسی لذت بخش است.

شرایط مذهبی

با بررسی های صورت گرفته بیشتر از هفتاد درصد مردم انگلستان مسیحی هستند و پانزده درصد بی دین و مابقی آن مذاهب گوناگون دارند.

کشور بحرین

کشور بحرین از لحاظ شرایط کاری و اقتصادی یکی از کشورهای مهاجر پذیر و پر درآمد است که در آمد متوسط کارکنان آن 37.169.646 دینار بحرین (98622 $ آمریکایی) می‌باشد. آسان ترین راه و بهترین راه برای مهاجرت به کشور بحرین از راه کار در کشور بحرین می‌باشد. کشور بحرین سالیانه کمک هزینه ای به مهاجران خود اختصاص داده است. تا بتوانند به خانه هایشان سفر کنند.

عجایب بحرین

مرکز تجارت جهانی بحرین از شگفتی‌های معماری کشور بحرین می‌باشد که طراحی این مرکز تجاری به صورت دراماتیک می‌باشد و ارتفاع این برج 787 فوت از سطح زمین می‌رسد که به صورت برج دو قلو طراحی شده است، برای تعبیه آن از 3 توربین بادی استفاده می‌شود.

موقعیت جغرافیایی بحرین

کشور بحرین با کشورهای ابران و عربستان و قطر همسایگی دارد. بحرین تعداد بسیاری جزیره کوچک و بزرگ داد و پایتخت این کشور منانه است. آب و هوای کشور بحرین خشک است که در زمستان معتدل و  در تابستان گرم و مرطوب است.

فرهنگ مردم بحرین

در بحرین مردم از لباس های بلند استفاده می کنند و اغلب سعی می کنند موی خود را بپوشانند. مردم بحرین آداب و رسوم ماه رمضان را تمام برگزار می کنند. بانوان در بحرین برای احوالپرسی همدیگر را در آغوش می‌گیرند و در مردان احوالپرسی اغلب با یک دست دادن ختم می‌شود. پرچم کشور بحرین برای مردم بحرین مقدس است و با کسی که به آن بی احترامی کند برخورد می‌شود.

 

کشور اتریش

کشور اتریش (نروژ) در چند سال گذشته پیشرفت اقتصادی خوبی داشته و در آمد متوسط سالیانه کارکنان این کشور 849103 کرون نروژ (97486 $ آمریکا) می‌باشد. نکته قابل امری که وضعیت کشور اتریش (نروژ) برای مهاجرت دارد. این کشور در بین نظر سنجی امتیاز بالا ( 87 درصد) در تعادل کار و زندگی را دارد. سالانه تعداد زیادی برای کار به این کشور مهاجرت می‌کنند.

موقعیت جغرافیایی اتریش

کشور اتریش یک کشور مدرن با طبیعت های جذاب در نیم کره شمالی و اروپای مرکزی قرار دارد. این کشور بدلیل سرسبزی ها و زیبایی های خود منحصر به فرد است. دما در فصول سرد این کشور بین 0 تا 10 درجه سانتی گراد و در فصول گرم سال بین 20 تا 30 درجه سانتی گراد است. بارندگی در کشور اتریش حدود 1000 میلی متر برآورده شده است.

فرهنگ و آداب و رسوم کشور اتریش

در کشور اتریش با اینکه انواع قومیت ها داخل آن متفاوت است؛ ولی به خانواده خود خیلی اهمیت می دهند. در تمامی مراسمات باید مرتب و شیک باشند. در کشور اتریش یکشنبه های هر هفته به فضای بیرون می‌روند و این روز رو برای تفریح اختصاص می‌دهند. در این کشور جشنواره ماراتون، وینرایسترام (اسکیت روی یخ)، شب طولانی موسیقی برگزار می‌شود.

کشورهای مهاجر پذیر و پر درآمد

کشور سوئد

کشور سوئد به نوبه خود یکی از کشورهای مهاجر پذیر و پر درآمد برای مهاجرت است. در کشور سوئد درآمد متوسط سالیانه کارکنان 759800 کرون سوئدی (84802 $ آمریکا ) می‌باشد. 71 درصد از مهاجران این کشور از محیط کار و شرایط راضی هستند. سالانه تعداد زیادی برای کار به این کشور مهاجرت می‌کنند. ویژگی مهاجرت به سوئد تعادل کار و زندگی و امنیت شغلی می‌باشد.

اقتصاد در کشور سوئد

کشور سوئد یکی از فقیرترین کشور های اروپا بوده که بعد از جنگ جهانی دوم یک شتاب اقتصادی به خود گرفت. سوئد یکی از کشورهایی است که نرخ بیکاری در آن پایین است. شهروندان این کشور از کیفیت بالای زندگی برخوردار هستند و صنعت صادرات و واردات رشد بالائی در کشور سوئد دارد. 35 درصد از محصولات صادراتی را ماشین آلات تشکیل می‌دهد.

آب و هوای کشور سوئد

آب و هوای کشور سوئد سرد است و از نظر طبیعی به 4 ناحیه تقسیم شده است. که این نواحی متشکل از کوه های پوشیده از جنگل، زمین های مرتفع، دریاچه، جلگه حاصل خیز تشکیل شده است. نیمه شمالی سوئد پدیده خورشید نیمه شب شش ماه شب و شش ماه روز در آنجا رخ می‌دهد. که سالیانه میلیون ها توریست را جلب می‌کند.

سخن آخر

این کشورها از لحاظ اقتصادی و در آمد در جایگاه های اول قرار دارند و سالیانه مهاجران زیادی به این کشورها مهاجرت می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان به موسسه مهاجرتی میرداماد مراجعه کنید

 

اسکرول به بالا