071-91009294  | 021-88724227  |

کشورهایی که بیشتر به کانادا مهاجرت می کنند

شهروندان کدام کشورها تمایل بیشتری برای مهاجرت به کانادا دارند؟

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

مهاجرت همواره با خود چالش های بسیاری را به همراه داشته است. با این حال برخی کشور ها همیشه مورد علاقه مهاجران بوده اند و در میان انتخاب های آن ها اولین و آخرین گزینه به شمار می رفته اند. یکی از این کشور ها، کانادا یا بهشت مهاجران است. مهاجرت به کانادا همواره انتخاب اول گروه بسیاری از مهاجران بوده است. اگر ملیت کشورهایی که بیشتر به کانادا مهاجرت می کنند سوال شماست، این مقاله را با ما بخوانید.

مطالعه بیشتر:

مهاجرت تحصیلی به کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا

شهروندان کدام کشورها بیشتر به کانادا مهاجرت می کنند؟

کانادا یکی از کشور های مهاجر‌پذیر می باشد. بسیاری افراد برای کار در کانادا یا تحصیل در کانادا اقدام می کند. اما برخی کشور ها و ملیت ها تمایل بیشتری برای مهاجرت به کانادا از خود نشان می دهند. مطالعات جدید انجام گرفته توسط Remitly، حجم جستجوی عبارات مربوط به مهاجرت به خارج از کشور و مهاجرت در بیش از ۱۰۰ کشور را تجزیه و تحلیل کرد. کانادا با ۲۹ کشور مایل در راس این لیست و پس از آن ژاپن با ۱۳ کشور خواهان در جایگاه دوم قرار گرفته است.

در این سیستم اسپانیا سوم شد و پس از آن کشور های آلمان، قطر و استرالیا قرار گرفتند. برای پیدا کردن حجم جستجوی ماهانه در هر کشور در جهان ، از داده های جستجوی Google بطور مرتب استفاده شد. اصطلاحاتی که بیشتر در این زمینه مورد جستجوی کاربران قرار گرفته اند عبارتند از: مهاجرت به {مقصد}، کار در {مقصد} و زندگی در {مقصد}. توجه به این نکته مهم است که Remitly داده های جستجو را به همه زبان ها در نظر می گیرد. بیشترین جستجو ها برای کشور های مختلف در نظر گرفته شد و از میان آن ها کانادا رتبه اول را به خود اختصاص داد.

چرا کانادا انتخاب مناسبی برای مهاجران است؟

با بیش از ۱۰۰ گزینه مهاجرتی، نرخ بیکاری کم و خدمات بهداشتی درمانی جهانی رایگان ، قابل درک است که کانادا در میان کسانی که مایل به مهاجرت به خارج از کشور هستند محبوب است. کانادا یکی از صلح آمیزترین کشورهای جهان بر اساس شاخص صلح جهانی است. این کشور در رتبه ششم صلح قرار دارد. همچنین بسیاری از افراد علاقمند به تحصیل در کانادا می باشند.

کدام کشورها بیشتر به کانادا مهاجرت می کنند؟

افراد بسیاری خواهان مهاجرت به کانادا هستند. برخی کشورها رتبه بالاتری در مهاجرت به کانادا دارند. کشورهای آسیایی که به ظاهر علاقه مند به زندگی در کانادا هستند عبارتند از: آذربایجان، هند، پاکستان و قطر. کشورهای اروپایی که بیش از بقیه علاقه‌مند مهاجرت به کانادا هستند عبارتند از: بلژیک، فرانسه، ایرلند و انگلستان.

در آمریکای شمالی ، هشت کشور وجود داشت که علاقه مند مهاجرت به کانادا بودند. این کشور ها عبارتند از: آنتیگوا و باربودا، باهاما، باربادوس، بلیز، جمهوری دومینیکن، گرانادا، جامائیکا و مکزیک. در نهایت قاره ای که بیشترین علاقه مندان مهاجرت به کانادا را داشت، قاره آفریقا بود. در مجموع ۱۳ کشور مایل به مهاجرت بودند که عبارتند از: بوتسوانا، غنا، کنیا، ماداگاسکار، موریس، نامیبیا، نیجریه، سیشل، آفریقای جنوبی، تانزانیا، تونس، زامبیا و زیمباوه.

کلام آخر

ما در این مقاله به بررسی کشورهایی که بیشتر به کانادا مهاجرت می کنند پرداختیم. متوجه شدیم که بیشترین کشورها از قاره آفریقا هستند و سپس از آمریکای شمالی و اروپا وآسیا. اگر شما از نیز علاقه مندان به مهاجرت کشور کانادا می باشید، ما با افتخار در این مسیر شما را همراهی خواهیم کرد.

اسکرول به بالا