071-91009294  | 021-88724227  |

وخامت شرایط کرونا ویروس در اروپا مانع از مهاجرت آخر سال به کشورهای مختلف

وخامت شرایط کرونا ویروس در اروپا مانع از مهاجرت آخر سال به کشورهای مختلف

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کرونا ویروس در کشور های مختلف مشکلات بسیاری را پدید آورده است. این مشکلات افراد بسیاری را تحت تاثیر قرار داده اند و در پی آن مشکلات بسیاری پدید آمده است. از جمله این مشکلات می توان به مسائل اقتصادی و مشکلات مربوط به مهاجرت اشاره نمود. هر کدام از این مولفه ها اثر بخشی بسیاری بر زندگی دارند. در نهایت این که وخامت شرایط کرونا ویروس در اروپا مانع از مهاجرت آخر سال به کشورهای مختلف اروپایی شده است.

کرونا و ممانعت از ورود به کشور های اروپایی

بر طبق بررسی های صورت گرفته وخامت شرایط کرونا ویروس در اروپا مانع از مهاجرت آخر سال به کشورهای مختلف شده است. این مسائل با توجه به وضعیت جدید ویروس کرونا در دوره دوم آن پیش آمده است. کشور های مختلف با توجه به وخامت همه گیری ویروس کرونا قوانین جدیدی را برای این مسئله و مهاجرت اعمال کرده اند. به طور مثال برای مهاجرت به پرتغال یا مهاجرت به هلند باید قبل از ورود آزمایش PCR دهید و جواب منفی آن را ارائه نمایید.

برخی کشور ها نیز قرنطینه ۱۴ روزه را پس از ورود اعلام می کنند. حدود یک ماه و نیم پس از آنکه مرکز اروپایی پیشگیری و کنترل بیماری (ECDC) برای اولین بار نقشه های رنگی را برای حمایت از توصیه شورا در مورد رویکرد هماهنگ برای محدودیت حرکت آزاد برای جلوگیری از همه گیری ویروس کرونا منتشر کرد، اوضاع در اروپا همچنان وخیم است. در واقع با وجود محدودیت ها در این کشور ها و قرنطینه های اعمال شده، آخرین نقشه ها از اپیدمی ویروس کرونا و همه گیری آن شرایط مناسبی را نشان نمی دهد.

سفر به اروپا و شرایط نامناسب اپیدمی

در به روزرسانی منتشر شده در روز پنجشنبه ، ۲۶ نوامبر ، نقشه های ECDC بار دیگر نشان می دهد که سفر به سراسر اروپا واقعیتی است که امسال ، برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا و شاید برای شهروندان اتحادیه اروپا نیز در صورت ادامه وضعیت اپیدمیولوژیک امکان پذیر نیست. در واقع به نظر می رسد شرایط همه گیری ویروس کرونا بدتر از قبل شود.

براساس اطلاعات گزارش شده توسط کشورهای عضو اتحادیه اروپا به پایگاه داده سیستم نظارت اروپا (TESSy) بر خلاف هفته گذشته شرایط بهبود نیافته و حتی برخی از کشور ها از حالت نارنجی به قرمز تبدیل شده اند. در واقع ، اوضاع در چندین منطقه وخیم شده است. در فنلاند تنها منطقه ای که به رنگ سبز بوده است، به رنگ نارنجی درآمده است. برخی مناطق فنلاند نیز به رنگ قرمز درآمده اند که برای اولین بار در ظول دوران اپیدمی آن را تجربه می کند.

با این حال کشوری مانند نروژ وضعبت ثابتی داشته و تغییرات آنچنانی را در زمینه وخامت شرایط نداشته است. درمورد نرخ تست ، دانمارک و قبرس بالاترین نرخ تست را دارند ، با ۵۰۰۰ آزمایش برای هر ۱۰۰ هزار نفر از ساکنان. نروژ، لیتوانی، لتونی، پرتغال و ایتالیا و سه منطقه از اسپانیا با نرخ آزمایش بین ۲۵۰۰-۴۹۹۹برای هر ۱۰۰ هزار نفر ساکن هستند. از طرف دیگر لهستان و بلغارستان دو عضو اتحادیه اروپا با کمترین میزان آزمایشات هستند.

اسکرول به بالا