071-91009294  | 021-88724227  |

کالج کی اند کی ترکیه

کالج کی اند کی ترکیه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانشگاه و کالج کی اند کی ترکیه اولین حرف از دو کالج است که اسامی متمایز خود را در دو بخش مختلف آموزشی کسب کرده اند. KCBMHS و Kantipur (کالج کسب و کار، مدیریت و علوم انسانی) در سال 1998 توسط آکادمی های مشهور با یک ماموریت برای ایجاد کیفیت حرفه ای نپالی در زمینه مدیریت تاسیس شد.

تحصیل در کالج کی اند کی ترکیه

KCBMHS احساس خوشحالی می کند محیطی برای دانش آموزان نپال در موسسه دانشگاهی ایجاد کرده است. جهت تحصیل در ترکیه این کالج با گذشت زمان، شهرت خود را با تولید یک نسل از دانش آموزان بسیار متعهد که با مهارت، دانش و ارزش ها برای موفقیت در زندگی وارد عرصه کار شده اند، به دست آورده است. امروزه کالج دارای فارغ التحصیلان با کیفیت خوب است و این افراد موقعیت بسیار خوبی در جامعه و زمینه های مربوط به رشته خود پیدا کرده اند. شعار ما ” طرح، شرکت و هدایت ” نگه داشتن این شعار است، ما در حال حاضر به ارائه مدارک +2، BBA ،BBS ،BSW ،BA و MA در توسعه روستایی وابسته به HSEB و TU می پردازیم.

آموزش در کالج کی اند کی ترکیه

آکادمی دانش و عرفان در سال 2001 توسط برخی از آکادمی های مشهور تاسیس شد تا تقاضای رو به رشد والدین و دانش آموزان در سطح متوسطه بالا، با ارائه آموزش های کافی و تضمین فارغ التحصیلان درجه یک، فراهم کند.

آموزش در کالج کی اند کی ترکیه

مأموریت این کالج ارتقاء آموزش و تحقیقات به منظور ارتقاء برتری در برنامه های سطح متوسطه است، که این هدف با استخدام بهترین معلمان و ارتقای کیفیت دانش آموزان امکان پذیر شده است. کالج بین المللی K و K، نتیجه این دو نهاد ادغام شده است و سوگند یاد می کند که انتظارات والدین و دانش آموزان را برآورده می کند.

امکانات در کالج کی اند کی ترکیه

کالج بین المللی K و K در قلب کاتماندو قرار گرفته است، در New Baneshwor واقع در مقابل مرکز کنوانسیون بین المللی واقع شده است. این دانشکده از پاتان، باکاتاپور و از همه بخش های اصلی شهر کاتماندو در دسترس است. کالج دارای یک کتابخانه بزرگ با طیف گسترده ای از منابع است. منابع کتابخانه شامل کتاب های دوره ای، کتاب های مرجع و دوره های مختلف ملی و بین المللی می باشد. کتابخانه به طور کامل به شبکه متصل است. دانش آموزان می توانند از این تسهیلات در زمان های مشخص تصمیم گیری شده توسط مدیریت کالج استفاده کنند.

فعالیت های ورزشی در کالج کی اند کی ترکیه

فعالیت های ورزشی و تفریحی بخش مهمی از رشد هستند، چون به دانش آموزان طراوت و انرژی می دهد. کالج این واقعیت را به رسمیت می شناسد و دانش آموزان را مجبور می سازد تا در این فعالیت ها براساس جدول زمانی خاصی که توسط مدیریت تصمیم گیری می شود شرکت کنند. دانش آموزان ما می توانند از امکانات ورزشی مختلف ما از جمله تنیس روی میز، بسکتبال، کریکت و بدمینتون استفاده کنند. این کالج با روانشناسان حرفه ای به دانشجویان کمک می کند تا هرگونه مشکلی را که ممکن است در طول سال تحصیلی با آنها روبرو شوند، حل کنند.

شما عزیزان می توانید بورس تحصیلی در ترکیه را دریافت کنید بر این اساس کافیست که با مشاورین ما در موسسه میرداماد همراه باشید.

اسکرول به بالا