071-91009294  | 021-88724227  |

کالج پری مدیکال در صربستان

کالج پری مدیکال در صربستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

یکی از دوره های کالج پری مدیکال دوره های پیش از آموزش پزشکی برای ورود به دانشگاه های پزشکی در صربستان و دیگر دانشگاه های پزشکی اروپا است. در این دوره ها، به متقاضیان زیست شناسی، شیمی و زبان را ارائه خواهیم داد. مزایای دوره های کالج پری مدیکال در صربستان این است که پس از اتمام این دوره ها، دانش آموزان می توانند به راحتی در آزمون های دانشگاهی شرکت کنند.

تحصیل در کالج پری مدیکال در صربستان

مزایای تحصیل در صربستان در کالج پری مدیکال این است که ما ثبت نام دانش آموزان را در دانشگاه های مختلف انجام می دهیم. یکی دیگر از مزایای دوره های کالج ما این است که حتی اگر دانش آموز قصد داشته باشند به یک حرفه پزشکی در کشورهایی مانند فرانسه و آلمان وارد شوند، می توانند در دوره پزشکی آلمانی دوره پزشکی خود تکمیل کنند. دوره های ما در ماه سپتامبر، اکتبر و نوامبر آغاز می شود.

آموزش در کالج پری مدیکال در صربستان

ورود به دانشگاه های اروپایی نیاز به شرایط و الزامات دارد. اغلب مهندسی، حقوق، مدیریت و اقتصاد در دانشگاه های اروپایی بسیار محبوب هستند، ما در مورد پذیرش و همچنین در مورد دوره ها و مدارک تحصیلی به شما کمک می کنیم. بدست آوردن مهارت زبان و آمادگی برای امتحان ورودی از مهم ترین گزینه های آموزشی در این کالج ها می باشد. در این دوره ها، دوره های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی و غیره بسته به نیازهای دانشجویی ارائه می شود.

دوره زبان خارجی در صربستان

امروزه دانش زبان های مختلف یک مسئله اجتناب ناپذیر برای دانشجویان، بازرگانان و طبقات مختلف جامعه است. ما کلاس های خصوصی و گروهی در کالج به زبان فرانسه، آلمانی، صربی، انگلیسی، مجارستان برگزار می کنیم. در پایان دوره، دانش آموزان مدرک دریافت خواهند کرد. دوره های آموزشی دانشگاهی ما به صورت حرفه ای طراحی شده اند، به طوری که متقاضی، بسته به نیازهایش، قادر به برقراری ارتباط با زبان در زمان مناسب است. کالج بین المللی ما در حال حاضر هیچ شاخه ای در خارج از بلگراد ندارد و از دانشجویان و متقاضیان کشورهای مختلف استقبال می کند.

بیوشیمی پزشکی در صربستان

بیوشیمی پزشکی نام معمولی برای بیوشیمی بالینی یا شیمی بالینی در صربستان است. آزمایشگاه های بیوشیمی پزشکی و بیوشیمی پزشکان به عنوان حرفه ای بخشی از سیستم مراقبت های بهداشتی هستند و از طریق: قانون مراقبت های بهداشتی و قوانین صادر شده توسط اتاق بیوشیمی پزشکی صربستان تنظیم می شود. اولین دوره آموزش مداوم و سازمان یافته برای بیوشیمی پزشکی در صربستان از سال 1945 آغاز می شود، زمانی که گروه بیوشیمی پزشکی در دانشکده داروسازی بلگراد تاسیس شد.

دوره های کالج پری مدیکال در صربستان

در سال 1987 در همان دانشکده پنج شاخه کارشناسی به وجود آمد. از سال 2006، پنج سال تحصیل در مقطع کارشناسی (با توجه به اعلامیه بولونی) و برنامه تحصیلات تکمیلی چهار ساله با توجه به برنامه تحصیلات تکمیلی EC4 اروپا در کالج بالینی و آزمایشگاه پزشکی تاسیس شده است. وزارت آموزش و پرورش و وزارت صحت عامه این برنامه ها را تأیید می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران موسسه میرداماد تماس حاصل نموده و از مشاوره تلفنی رایگان در خصوص ویزای تحصیلی صربستان و سایر کشورها استفاده نمائید.

اسکرول به بالا