071-91009294  | 021-88724227  |

کالج های معتبر کانادا

کالج های معتبر کانادا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کانادا به عنوان یکی از اعضای برتر آموزش عالی در جهان شمرده می شود. کبک، آلبرتا، بریتیش کلمبیا و انتاریو محبوب ترین استان هایی هستند که مؤسسات آموزش عالی را در کانادا اداره می کنند. در سراسر جهان، کالج های معتبر کانادا به دلیل برتری و کیفیت، شناخته شده هستند.

مطالب مرتبط:

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت به کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا

تحصیل در کالج های معتبر کانادا

جهت تحصیل در کانادا کالج Centennial، به عنوان اولین کالج دولتی تورنتو در سال 1966 تاسیس شده است. کالج Centennial، مدرک و گواهینامه در زمینه کسب و کار، ارتباطات، جامعه و مطالعات بهداشتی، علم و مهندسی، هنرهای عمومی، هتل داری و حمل و نقل ارائه می دهد. این برنامه های حرفه ای گرا بر تجربه عملی با یادگیری آزمایشگاهی، قرار دادن صنعت و آژانس و نیز آموزش تعاونی تأکید دارند. دانش آموزان نیز از طریق برنامه عمومی هنر و علوم و آموزش زبان انگلیسی برای کالج و دانشگاه آماده می شوند.

تحصیل در کالج هامبر کانادا

کالج هامبر یکی از بزرگترین کالج های جامعه کانادا با 27000 دانشجوی تمام وقت است. کالج در تورنتو واقع شده است و عضو پلی تکنیک کانادا است و طیف وسیعی از مدارک حرفه ای را شامل می شود، از جمله مدرک کارشناسی، دیپلم و گواهینامه. کالج هامبر در سال 1967 به عنوان کالج عمومی تاسیس شده است. هامبر بیش از 150 برنامه از جمله: مدرک لیسانس، دیپلم، گواهی، گواهی تحصیلات تکمیلی را ارائه می دهد. نزدیکترین مسیر هوایی فرودگاه بین المللی تورنتو پیرسون است.

تحصیل در کالج هامبر کانادا

آموزش در کالج جورج براون کانادا

کالج جورج براون کانادا دارای سه مرکز اصلی است که همه در بزرگترین شهر کانادا در تورنتو واقع شده اند. این کالج با رهبران صنعت ارتباط نزدیکی دارد تا اطمینان حاصل شود که برنامه ها در حال تکامل هستند و دانشجویان را از مهارت های فنی و انسانی مورد نیاز در محل کار تامین می کنند. در  سال 2011، کالج به عنوان تولید کننده فارغ التحصیلان با کارفرمایان مهارت در ارزش منطقه بیشتر تورنتو رتبه بندی شد.

کالج برنامه های متنوعی در زمینه هنر و طراحی، کسب و کار، خدمات اجتماعی، آموزش ابتدایی کودک، ساخت و ساز و فن آوری های مهندسی، علوم بهداشتی، هتلداری و هنرهای آشپزی، تحصیلات آمادگی، برنامه های تخصصی و خدمات برای مهاجران اخیر و دانشجویان بین المللی ارائه می کند.

کالج Seneca تورنتو کانادا

کالج سنکا در تورنتو واقع شده است و گزینه های تحصیلی تمام وقت، پاره وقت و آموزش ادامه دار را ارائه می دهد. برنامه های تخصصی آن مرتبط با فن آوری، کسب و کار، خدمات مالی و هنرهای کاربردی است. کالج دارای مشارکت با رهبران صنعت است و معتقد است آموزش باید انعطاف پذیر و قابل دسترس باشد. کالج هنرهای معاصر و فناوری سنکا یک کالج اجتماعی عمومی برای هنرهای کاربردی و تکنولوژی در تورنتو، انتاریو است.

کالج سنکا عضو پلی تکنیک کانادا است. این کالج در سال 1967 تاسیس شد. ما بیش از 140 دوره حرفه ای 4 ساله کارشناسی، 3 ساله دیپلم و تعداد روزافزون برنامه های دوره ای یک ساله در زمینه فناوری، بیوتکنولوژی، تجارت بین الملل، بازاریابی، مدیریت پروژه، مدیریت حوادث، علوم کامپیوتری، مهندسی، مسافرت، مهمانداری، طراحی لباس در کانادا، دیجیتال و انیمیشن چند رسانه ای و بسیاری دیگر را ارئه می کنیم.

کالج Red River مانیتوبا کانادا

کالج رد ریور یکی از بهترین کالج های استان مانیتوبا واقع در وینیپگ است؛ کالج رد ریور همواره در حال گسترش و رشد است. این کالج دارای بیش از 30،000 دانشجو و 200 برنامه تحصیلی است. این استان بزرگترین موسسه یادگیری کاربردی است و دارای اشتغال 95٪ فارغ التحصیل می باشد. کالج در وینیپگ، مانیتوبا واقع شده است.

این کالج یکی از بزرگترین موسسه های استانی در زمینه علوم کاربردی است و دارای اشتغال 95٪ فارغ التحصیلان می باشد. کالج رد ریور در سال 1983 تاسیس شد. اگر تمایل دارید تا در مورد کالج ها و هزینه تحصیل در کانادا اطلاعات بیشتری را کسب کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم تا با مشاورین موسسه میرداماد گفت و گو کرده تا بهترین راه پذیرش را پیش پای شما بگذارند.

اسکرول به بالا