071-91009294  | 021-88724227  |

کالج زبان کانادا

کالج زبان کانادا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

برای تحصیل در کشور های خارجی، کانادا گزینه خوبی است و ای ن تحصیلات یک سری پیشنیاز هایی دارد که گاها تحصیل در کالج زبان کانادا گزینه خوبی برای شروع است.

دوره کالج زبان کانادا

در ELI هشت سطح وجود دارد: سطوح 1 تا 7 هر کدام هفت هفته می باشند. که سطح 8 در ماه مارس، می، جولای یا نوامبر هفت هفته است (که ما به آن 8 کوتاه می گوییم) یا 14 هفته در ماه ژانویه، می و یا سپتامبر (ما این را 8 بلند می نامیم) می باشد.دوره کالج زبان کانادا
در ماه می شما می توانید بین 8 کوتاه یا  8 بلند یکی را انتخاب کنید. در هر سال6 تاریخ شروع وجود دارد: ژانویه، مارس، مه، ژوئیه، سپتامبر و نوامبر.
آزمون Seneca را امتحان کنید یا نمره ی موجود خود را ارائه دهید. شما 25 ساعت در هفته، دوشنبه تا جمعه مطالعه می کنید. در سطوح 6، 7 و 8، شما می توانید زبان انگلیسی و موضوعات Seneca را برای اعتباربیشتر همزمان مطالعه کنید. پس از اتمام سطح 8 ، شما می توانید به برنامه Seneca بدون تست زبان انگلیسی دیگری وارد شوید اگر مجوز مشروط به دوره ها را داشته باشید.

آزمون Seneca کالج زبان کانادا

شما می توانید در Seneca تحصیل کنید حتی اگر نمره Academic، TOEFL یا PTE Academic را ندارید. شما می توانید همزمان با برنامه خود برای ELI اقدام کنید.
شما حتی می توانید در Seneca زبان انگلیسی را تحصیل کنید، حتی اگر قصد نداشته باشیدبعد از آن در یک دوره ی حرفه ای تحصیل کنید شما می توانید انگلیسی را در ELI ظرف دو ماه یا بیشتر مطالعه کنید. همچنین دانش آموزان ELI می توانند با خانواده های میزبان و یا در محوطه دانشگاهی زندگی کنند و از امکانات و منابع Seneca استفاده کنند.

Seneca دارای یک فضای اسکیت روی یخ می باشد و دانش آموزان ELI می توانند اسکیت ها را به صورت رایگان در اختیار داشته باشند و به اسکی بپردازند.

تا به حال اطلاعات به شما دادیم و امید است که کاربرد داشته باشد، اما اگر مایل به دریافت اطلاعات دقیق تر تحصیل و زندگی در کانادا هستید می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی میرداماد گفت و گو کنید تا آنچه را که نیاز است به شما توضیح دهند.

مطالب مرتبط:

مهاجرت از طریق تحصیل به کانادا

شرایط مهاجرت به کانادا

تحصیل دندانپزشکی در کانادا

هزینه های تحصیل در کانادا

اسکرول به بالا