071-91009294  | 021-88724227  |

کالج زبان انگلیسی در گرجستان

کالج زبان انگلیسی در گرجستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کالج زبان انگلیسی در گرجستان؛ یکی از موارد مهم برای متقاضیان مهاجرت به این کشور است، که تمایل دارند آموزش زبان خود را در کنار تحصیل یا زندگی خود در این کشور تکمیل نمایند، تعدادی هم به دنبال تحصیل زبان انگلیسی در کالج‌ های گرجستان می‌باشند. افراد زیادی امروزه به دنبال تحصیل رشته زبان انگلیسی در کالج‌های کشور گرجستان هستند، بنابراین در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل و وضعیت کالج زبان انگلیسی در این کشور تحقیق و اطلاعات به دست آمده را با شما به اشتراک می‌گذاریم. برای داشتن اطلاعات دقیق و تکمیلی در خصوص تحصیل و یادگیری زبان انگلیسی در کالج‌های گرجستان با همکاران ما در موسسه مهاجرتی میرداماد در دفاتر تهران وشیراز در ارتباط باشید.

  • کالج انگلیسی در گرجستان
  • یادگیری انگلیسی در گرجستان
  • لیست کالج‌های زبان انگلیسی در گرجستان
  • هزینه کالج‌های زبان در گرجستان
  • انواع دوره‌ها در کالج‌های زبان انگلیسی در گرجستان
  • رتبه بندی کالج زبان در گرجستان
  • سوالات رایج درباره کالج انگلیسی در گرجستان

کشور گرجستان بر اساس جایگاهی که از نظر جغرافیایی دارد بین دو منطقه اروپا و آسیا قرار گرفته است، و از کشور‌های اصطلاحا اوراسیایی به شمار می‌آید، کشور گرجستان، دارای اقلیمی پر از آرامش با تمدنی بلند مدت است، آب و هوای این کشور چهار فصل بوده و تقریبا تمامی فصول را در خود دارد. دانشگاه‌های این کشور با اعتبار جهانی بوده و بواسطه نزدیک بودنش به ایران یکی از پرطرفدار ترین کشور‌ها برای مهاجرت متقاضیان به شمار می‌آید. ما دراین مقاله به همراهی همکارانمان در موسسه مهاجرتی میرداماد در دفاتر تهر ان و شیراز پاسخگوی عمده سوالات شما در خصوص کالج زبان انگلیسی در گرجستان و شرایط یادگیری زبان در این کشور هستیم.

کالج انگلیسی در گرجستان

بخش اعظمی از دوستدارن تحصیل رشته‌ی زبان انگلیسی تمایل دارند، برای یادگیری این زبان به خارج از کشور سفر کنید، که در این حالت کالج زبان انگلسی گرجستان می‌تواند، انتخابی مناسب برای یادگیری زبان در خارج از کشور باشد. آموزش زبان در کالج‌های انگلیسی گرجستان ممکن است تا حد زیادی متفاوت باشد، برای مثلب مراحل یادگیری زبان می‌تواند در این کالج ‌ها سرگرم کننده و با خلاقیت‌های جدید آموزشی باشد. در این دوره‌ها از روش اثر بخشی بهتر زبان انگلیسی در ذهن استفاده می‌شود. برگزاری گروهی کلاس‌های زبان انگلیسی در کالج‌های انگلیسی گرجستان از جمله روش‌های مناسب و مورد علاقه یادگیری در این کشور بین متقاضیان می‌باشد. برای ورود به کالج‌ زبان انگلیسی گرجستان، آزمون تعیین سطح از متقاضیان تحصیل در دوره‌های مختلف زبان گرفته می‌شود.

کالج انگلیسی در گرجستان
کالج انگلیسی در گرجستان

یادگیری انگلیسی در گرجستان

یادگیری زبان انگلیسی در کشور گرجستان و ثبت نام در کالج‌های زبان انگلیسی، برای افراد متقاضی تحصیل رشته‌ی زبان در خارج از کشور کمی بعید به نظر برسد، خیلی از افراد بر این باورند که در کشوری مثل گرجستان که زبان رسمی آنها گرجی می‌باشد، تحصیل و یادگیری زبان ممکن است، از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد. اما خوب است بدانید، گرجستان از سال 2010 به بعد با استخدام اساتید و مدرسان خبره زبان انگیسی و تاسیس کالج‌های پیشرفته بر طبق متد‌های جدید آموزشی زبان امروزه جایگاهی خوبی در بین کالج‌های زبان انگلیسی در دنیا به خود اختصاص داده است. و تا حدودی انتخاب بیشتر متقاضیان تحصیل رشته‌ی زبان انگلیسی در خارج از کشور می‌باشد.در این میان می‌توان به تاسیس چندین موسسه‌ی معتبر زبان انگلیسی پس از تحول یاد شده، اشاره کرد:

لیست موسسات زبان معتبر بین المللی در گرجستان

BRITISH COUNCIL
BRITISH LANGUAGE CENTRE TBILISI
INTERNATINAL HOUSE TBILISI
CAUCASUS ACADEMIC CENTRE
ART & COMUNICATION ACADEMY

برای داشتن اطلاعات بیشتر در خصوص موسسات و آموزشگاه‌های معتبر در گرجستان برای آموزش زبان انگلیسی می‌توانید با همکاران ما در موسسه مهاجرتی میرداماد در دفاتر تهران و شیراز در ارتباط باشید.

لیست کالج‌های زبان انگلیسی در گرجستان

برای آشنایی افرادی که متقاضی تحصیل در گرجستان در کالج زبان انگلیسی این کشور هستند، لیست یک سری از کالج‌های معتبر زبان انگلیسی در گرجستان را در این قسمت از مقاله به اشتراک می‎‌گذاریم . این کالج‌ها هر کدام دارای مشخصه و نحوه تدریس جداگانه می‌باشند، بنابراین قبل از اقدام به اخذ پذیرش در این کالج‌ها حتما تحقیقات لازم را درباره هزینه و همین طور نحوه اجرای دوره‌های آموزشی را انجام دهید.

لیست کالج‌های زبان انگلیسی در گرجستان
لیست کالج‌های زبان انگلیسی در گرجستان

لیست کالج‌های معتبر زبان انگلیسی در گرجستان

آکادمی ارتباطات و هنر(به آدرس اینترنتی/ فیسبوک)                                              WWW.FACEBOOK/ACACADEMY.GE
مرکز زبان انگلیسی britishcentre در تفلیس
آدرس اینترنتی                                                                                  WWW.BRITISHCENTRE.GE
مرکز زبان انگلیسی                                      BRITISHCORNERB
آدرس فیسبوک:                                         WWW.FACEBOOK.COM/BRITISHCORNERB
انجمن زبان انگلی BRITISHCOUNCIL
آدرس اینترنتی: WWW.BRITISHCOUNCIL.GE/EN
خانه بین المللی تفلیس IHTBILISI
آدرس اینترنتی:                                                                                 WWW.IHTBILISI.GE
گروه آموزش تخصصی PTG-GEORGIA
آدرس اینترنتی:                                                                   WWW.PTG-GEORGIA.COM
تدریس زبان در دانشگاه آمریکایی گرجستان
امکان یادگیری زبان در دانشگاه حقوق و اقتصاد گرجستان
منطقه DIDUBE-CHUGURETI تفلیس
منطقه GLDAN-NADZALADEVI تفلیس
منطقه ISAN-SAMGORI تفلیس و مرکز توریست و زبان گرجستان
مرکز زبان انگلیسی  (SK)
آموزش (ETI) و آموزش بین الملل
آکادمی نوین زبان انگلیسی تفلیس
مرکز آموزش زبان EMCA برای زبان انگلیسی

این لیست منتشر شده می‌تواند بر اساس تغییرات جدید، به روزرسانی گردد، برای داشتن اطلاعات بیشتر درباره این کالج‌های زبان انگلیسی از سایت‌های این موسسه‌ها اخبار بگیرید، و یا با همکاران ما در موسسه مهاجرتی میرداماد در ارتباط باشید.

هزینه کالج‌های زبان در گرجستان

کالج‌های زبان در گرجستان با دوره‌های مشخص و متنوع آموزش و یادگیری زبان برای ارائه خدمات به متقاضیان تحصیل در کالج زبان انگلیسی گرجستان می‌باشند. این دوره‌ها متناسب با مدت، ساعت و نوع دوره هزینه‌های مختلفی دارند. برای داشتن اطلاعات دقیق درباره هزینه هر کالج حتما قبل از ثبت نام در این کالج‌ها تحقیق نمایید. در این قسمت لیست یک سری از هزینه دوره‌های زبان در گرجستان را به ازای مدت هر دوره به اشتراک
می‌گذاریم:

هزینه هفته
238 یورو دوره 1 هفته ای
475 یورو دوره 2 هفته ای
713 یورو دوره 3 هفته ای
1950 یورو دوره 4 هفته ای
1093 یورو دوره 5 هفته ای
1311 یورو دوره 6 هفته ای
1530 یورو دوره 7 هفته ای
1748 یورو دوره 8 هفته ای
2185 یورو دوره 10 هفته ای
2622 یورو دوره 12 هفته ای
4788 یورو دوره 24 هفته ای

هزینه‌ی تحصیل در کالج زیان انگلیسی در گرجستان، تا حدودی مناسب بوده و از این رو افراد زیادی این کشور را برای ادامه تحصیل در رشته‌ی زبان انگلیسی و یا یادگیری زبان در کنار رشته تحصیلی دیگر انتخاب می‌کنند.

هزینه کالج‌های زبان در گرجستان
هزینه کالج‌های زبان در گرجستان

انواع دوره‌ها در کالج‌های زبان انگلیسی در گرجستان

انواع دوره‌ها و کلاس‌های زبان انگلیسی در کالج‌های کشور گرجستان بر اساس نوع دوره(مکالمه، گرامر، نوشتارو…) و همین طور گروه‌های سنی دسته بندی می‌شوند. هر فردی بر اساس توانایی که با آزمون تعیین سطح قبل از ثبت نام سنجیده می‌شود در دوره مناسب نام نویسی می‌شود. شهریه دوره‌ها نیز متغییر می‌باشد.

کلاس و دوره زبان عمومی برای بزرگسالان

دوره های انگلیسی عمومی با هدف بهبود دانش زبان انگلیسی و کسب مهارت در سخن گفتن با تسلط زبانی بالا، و همین طور نوشتن صحیح و روان و خوانایی مناسب کلمات انگلیسی و همین طور پیشرفت در یادگیری قواعد زبان و کلمات مورد استفاده افراد بر اساس گرامر برگزار می‌شوند. در طول دوره شما می‌توانید؛ مهارت و دقت خود را در زبان افزایش داده و قدرت کلامی خود را با بهبود تلفط کلمات تا حد بالایی تقویت نمایید. تا هنگام صحبت کردن لهجه طبیعی تری داشته باشید. در کنار تمام این موارد شما در این دوره می‌توانید روی مهارت گوش دادن خود و عادت دادن گوش به کلمات انگلیسی بر اساس آهنگ و تلفظ با گوش دادن به نوارهای بومی کار کنید.

روش یادگیری زبان در این دوره‌ها

رویکرد ارتباطی یکی از به روزترین و پر طرفدار ترین روش‌های یادگیری زبان از میان چندین روش پیشنهادی است. در این حالت تمامی دروس به زبان انگلیسی بوده و افراد نیز در مدت دوره تمامی تمرکزشان روی حفظ زبان انگلیسی در جریان کلاس و دوره گذاشته اند. افزایش مهارت، بیشتر شدن تمرکز افراد بر روی کلمات انگلیسی و همین طور فعالیت‌های دانشجو محور از مراحل گذراندن این دوره‌ها می‌باشد. امکان برگزاری این دوره در تمامی گروه‌های سنی با شیوه‌های مختلف امکان پذیر است.

انگلیسی عمومی برای شاگردان به تفکیک گروه سنی

در اکثر کالج‌های زبان انگلیسی سه نوع آموزش بر مبنای سن دانش‌پژوهان زبان انگلیسی وجود دارد که این قانون در دوره‌های کالج زبان انگلیسی در گرجستان نیز دیده می‌شود این دوره‌ها به تفکیک گروه سنی به شکل زیر است.

  • کلاس های آموزش زبان دوره خردسال برای گروه سنی 7 تا 10 سال
  • کلاس های آموزش زبان دوره نوجوانان برای گروه سنی 10 تا 13 سال
  • کلاس های آموزش زبان دوره جوانان برای گروه سنی 13 تا 16 سال

اصولا زمانبندی این کلاس‌ها بر اساس 3 جلسه یا درس 90 دقیقه‌ای در هر دوره آموزشی بین روز‌های هفته می‌باشد. هر دوره از 50 درس تشکیل شده است و 17 هفته به طول می انجامد و شامل امتحانات میانترم و پایان دوره هم می‌باشد.

برگزاری آزمون‌ها

یک سری افراد برای استفاده از مدرک زبان خود در کالج‌های زبان انگلیسی در گرجستان و هر کشور دیگری برنامه ریزی خاصی انجام داده اند، اکثرا برای اخذ اقامت گرجستان، از نوع تحصیلی و کاری نیاز به داشتن مدرک زبان از آزمون‌های معتبر می باشد. کالج‌های زبان انگلیسی در گرجستان امکان برگزاری آزمون‌های جامع زبان را نیز دارد. شرکت در این آزمون‌ها نیازمند گذراندن دوره‌های مختلف و چندین ساله زبان است.یک سری کلاس‌ها در کالج‌های زبان در راستای آماده‌سازی داوطلبان شرکت در آزمون‌های جامع زبان وجود دارد، که در این کلاس‌ها به تمرین و تقویت مهارت های زبان (سخن گفتن، شنیدن، خواندن و نوشتن) و همچنین گرامر، لغات و تلفظ فعالیت دارند.

انواع آزمون‌های زبان در کالج‌های زبان انگلیسی گرجستان

PET IELTS
FCE TOEFLE (iBT)
CAE
CPE
IELTS/TOEFL (iBT)
ESO L  کمبریج
  • دوره های زبان در کسب و کار و تجارت :در این دوره‌های زبان به آموزش زبان در کسب و کار وتجارت می‌پردازند و بیشتر برای افرادی است که برای راه اندازی یک کار به گرجستان مهاجرت داشته یا می‌خواهد ویزای کار بگیرد مناسب است.
  • آموزش معلم زبان انگلیسی :این دوره شبیه به دوره تربیت معلم می‌باشد ،افرادی که علاقمند به انتخاب شغل تدریس در گرجستان هستند، می توانند در این دوره شرکت کنند.
  • برنامه انگلیسی کار و مطالعه :این دوره برای افراد بزرگسالی که به انجام یک حرفه در کنار آموزش زبان انگلیسی فکر می کنند مناسب است.
  • دوره های تخصصی زبان :این دوره برای افرادی برگزار می‌شود که برای شرکت در یک فعالیت هنری، ورزشی، فرهنگی و… خودشان را آماده می‌کنند.

لیست کالج‌های معتبر زبان در گرجستان

کالج‌های زبان انگلیسی بر اساس رتبه‌بندی جهانی می‌توانند جایگاه متفاوتی را به خود اختصاص دهند ، ما سعی داریم کالج‌های معتبر را در این مطلب برای شما به اشتراک بگذاریم برای داشتن اطلاعات بیشتر در این زمینه و نحوه دست‌یابی به اطلاعات یک کالج معتبر در گرجستان با همکارانمان در موسسه مهاجرتی میرداماد در دفاتر تهران و شیراز در ارتباط باشید.نام چند کالج معتبر زبان انگلیسی در گرجستان:

  • دانشگاه ایالتی جورجیا و کالج اسپل من گرجستان
  • دانشگاه اموری و دانشگاه گرجستان
  • کالج جورجیا و دانشگاه مرسر در گرجستان
  • دانشگاه جرجیای جنوبی و کالج بری در گرجستان
  • دانشگاه ایالتی والدوستا و جرجیای غربی گرجستان

امکانات تحصیلی در هر کدام از این دانشگاه‌ها بر اساس شرایط تحصیلی متفاوت می‌باشد، بر اساس شرایط و همین طور علاقمندی خود و با کمک افراد مطلع می‌توانید برای تحصیل در هر کدم از این کالج ها اقدام نمایید.ممکن است یک سری سوالات درباره کالج‌های زبان انگلیسی در گرجستان ذهن شما را به خود درگیر کند در این قسمت متداول ترین سوالات کاربران بر اساس اهمیت پاسخ داده شده است، امیدواریم مطالعه این بخش برای شما مفید واقع گردد.

سوالات متداول در مورد کالج انگلیسی در گرجستان

1- آموزش زبان در کالج‌ انگلیسی در گرجستان به چه صورت است؟

آموزش زبان در کالج‌های انگلیسی گرجستان ممکن است تا حد زیادی متفاوت باشد، برای مثلب مراحل یادگیری زبان می‌تواند در این کالج ‌ها سرگرم کننده و با خلاقیت‌های جدید آموزشی باشد. در این دوره‌ها از روش اثر بخشی بهتر زبان انگلیسی در ذهن استفاده می‌شود. برگزاری گروهی کلاس‌های زبان انگلیسی در کالج‌های انگلیسی گرجستان از جمله روش‌های مناسب و مورد علاقه یادگیری در این کشور بین متقاضیان می‌باشد

2- برای ورود به کالج زبان انگلیسی در گرجستان چه شرایطی را باید داشت؟

برای ورود به کالج‌ زبان انگلیسی گرجستان، آزمون تعیین سطح از متقاضیان تحصیل در دوره‌های مختلف زبان گرفته می‌شود.

3- چند موسسه معتبر زبان انگلیسی در گرجستان را معرفی کنید.

چند موسسه بین‌المللی زبان انگلیسی در کشور گرجستان تحت عنوان‌های BRITISH COUNCIL، BRITISH LANGUAGE CENTRE TBILISI، INTERNATINAL HOUSE TBILISI،CAUCASUS ACADEMIC CENTRE ، ART & COMUNICATION ACADEMY می‌باشد.

4- لیست کالج‌های معتبر زبان انگلیسی در گرجستان به چه صورت است؟

این لیست در بخش معرفی کالج‌های معتبر در گرجستان منتشر گردید ،با مراجعه به متن این اسامی را ملاحظه بفرمایید.

5- هزینه‌ی یک دوره 12 هفته‌ای زبان در کالج زبان انگلیسی گرجستان چقدر است؟

هزینه‌ی یک دوره 12 هفته‌ای زبان در کالج زبان انگلیسی گرجستان معادل 2622 یورو بر آورد شده است.

6- هزینه‌ی یک دوره 24 هفته‌ای زبان در کالج زبان انگلیسی گرجستان چقدر است؟

هزینه‌ی یک دوره 24 هفته‌ای زبان در کالج زبان انگلیسی گرجستان معادل 4788 یورو بر آورد شده است.

7- انواع دوره‌ها و کلاس‌های زبان انگلیسی در کالج‌های کشور گرجستان نام ببرید.

دوره‌های یادگیری عمومی زبان انگلیسی برای بزرگسالان و دوره‌های آموزشی برای شاگردان به تفکیک گروه سنی شان و در نهایت دوره‌های آماده سازی شرکت در آزمون های جامع را می توان نام برد.

8- دوره‌های آموزشی برای شاگردان به تفکیک گروه سنی به چه صورت است؟

  • کلاس های آموزش زبان دوره خردسال برای گروه سنی 7 تا 10 سال
  • کلاس های آموزش زبان دوره نوجوانان برای گروه سنی 10 تا 13 سال
  • کلاس های آموزش زبان دوره جوانان برای گروه سنی 13 تا 16 سال

9- آزمون‌های جامع زبان برگزار شده در کالج‌های گرجستان کدامند؟

  • PET IELTS
  • FCE TOEFLE (iBT)
  • CAE
  • CPE
  • IELTS/TOEFL (iBT)
  • ESO L کمبریج

10- نام چند کالج معتبر گرجستان برای ادامه تحصیل در رشته زبان انگلیسی در این کشور کدامند؟

  • دانشگاه ایالتی جورجیا و کالج اسپل من گرجستان
  • دانشگاه اموری و دانشگاه گرجستان
  • کالج جورجیا و دانشگاه مرسر در گرجستان
  • دانشگاه جرجیای جنوبی و کالج بری در گرجستان
  • دانشگاه ایالتی والدوستا و جرجیای غربی گرجستان

11- دوره‌های زبان ر کالج‌های گرجستان به گروه‌های سنی خاص و آموزش های آکادمیک محدود شده است؟

خیر؛ دوره‌هایی مثل، دوره های زبان در کسب و کار و تجارت، آموزش معلم زبان انگلیسی، برنامه انگلیسی کار و مطالعه، دوره های تخصصی زبان برای افرادی که برای برنامه خاصی به دنبال یادگیری زبان هستند کاربردی می‌باشد.

نظرات کاربران

  • توسط پردیس
    تاریخ: بهمن 3, 1396
    نفر
    نفر

    سلام وقت بخیر
    برای تدریس در این کالج چه شرایطی باید داشته باشیم؟

    • توسط مشاور بخش تحصیل و اعزام دانشجو
      تاریخ: بهمن 6, 1396
      نفر
      نفر

      سلام
      این موسسه برای تحصیل در گرجستان اعزام دارد.

  • توسط amir
    تاریخ: اردیبهشت 13, 1398
    نفر
    نفر

    سلام يك دوره ي يكساله هزينش چه قدر ميشه؟
    براي گرفتنويزاي يك ساله گرجستان چه مراحلي پيش رو هست؟ پيشابيش از جوابدهي شما ممنونم

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: اردیبهشت 14, 1398
      نفر
      نفر

      سلام بر اساس میزان دوره ی کورس زبان اقامت تحصیلی را برای شما مد نظر قرار داده و هزینه ها در هر ترم از 450 دلار برآورد میگردد .

  • توسط مهناز
    تاریخ: مرداد 4, 1398
    نفر
    نفر

    سلام
    برای اموزش زبان انگلیسی در گرجستان چطوری میشه ثبت در کالج نام کرد ؟ از طریق موسسه شما ثبت نام میشه ؟ شرایطش و هزینه اش چنده ؟

    • توسط مشاور مهاجرتی
      تاریخ: مهر 4, 1398
      نفر
      نفر

      سلام
      بله کالج هایی هستند که دوره های زبان انگلیسی را برای شما و دیگر دانشجویان خارجی برگزار می کنند.

  • توسط سیاوش
    تاریخ: خرداد 17, 1399
    نفر
    نفر

    سلام وقت بخير
    براي گذراندن دوره زبان در گرجستان شرايطي رو ميفرمايين؟؟

    بعد از پايان يافتن دوره چه مدركي اعطا ميشه؟

    ممنون ميشم جواب بدين🙏

    من ميخوام ثبت نام كنم در دوره زبان لطفا راهنمايي بفرمايين

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 21, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل در دوره های زبان گرجستان نیازی به ارائه مدرک زبان ندارید و میتوانید وارد دوره زبان شوید و سپس برای کورس اصلی اقدام نمایید.

  • توسط ناصر وحید
    تاریخ: خرداد 23, 1399
    نفر
    نفر

    با سلام’چنانچه هدف فقط تحصیل زبان انگلیسی با هزینه اقامت. دانشجویی برای بک ترم. چقدر میشود?ایا. ویزای. کوتاه مدت هم میدهند?لا تشکر وحید

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 25, 1399
      نفر
      نفر

      سلام وقتتون بخیر
      بسته به رشته تحصیلی و دانشگاه انتخابی شما دارد. لطفا با کارشناسان ما در تماس باشید تاشمارا راهنمایی نمایند.

  • توسط پریسا
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    مبلغی که برای اعزام دریافت میکنید چقدر هستش و آیا خوابگاه هم داره؟ برای کم شدن هزینه

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      بسته به کالجی که انتخاب می کنید هزینه های کالج متفاوت است. شما می توانید از خوابگاه های دولتی استفاده کنید.

  • توسط mahshad
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    سلام تفليس زندگي ميكنم
    ميخواستم شرايطِ ورود به كلاج واسه زبان و بدونم و هزينش،زمانش،مداركش،و اقامت تحصيلي ميشه گرفت باهاش؟و كلاً كالجي نيست اينجا كه بشه زبان گرجي انگليسي باهم خوند توش؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و احترام
      شما می توانید زبان انگلیسی را انتخاب نمایید و کنار آن در کالج زبان گرجی نیز شرکت نمایید.

  • توسط علی
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    لطفا هزینه دوره آموزش زبان را بفرمائید.

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      سلام وقتتون بخیر
      هزینه ها موسسه به موسسه متفاوت است. شما می توانید هزینه ای حدود 4500-5500 دلار در نظر داشته باشید.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا