071-91009294  | 021-88724227  |

کالج زبان انگلیسی در صربستان

کالج زبان انگلیسی در صربستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

صربستان یکی از کشورهای نامزد پیوستن به اتحادیه اروپا می باشد. هزینه زندگی در کشور صربسان نسبت به سایر کشورهای اروپایی پایین تر است، به همین علت هرساله هدف متقاضیان زیادی برای تحصیل قرار می گیرد. در این مقاله مشاورین مجرب موسسه حقوقی مهاجرتی میرداماد اطلاعاتی در رابطه با کالج زبان انگلیسی صربستان و هزینه تحصیل در صربستان را در اختیار شما قرار داده اند.

دوره زبان انگلیسی برای مبتدیان در صربستان

وجود نوآوری های بیشمار در برنامه های آموزش مداوم در این دوره ها، امکان برآورده کردن خواسته هر زبان آموزی را فراهم می کند. هدف این کلاس ها، دوره های آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان است. اگر می خواهید تسلط به زبان را به درستی بدست آورید، باید از همان ابتدا شروع کنید.

دوره عمومی زبان انگلیسی در صربستان

دوره عمومی زبان انگلیسی در گروه هایی با 3 تا 12 زبان آموز در 2 کلاس، 2 بار در هفته تشکیل می شود و به مدت 4 ماه (سطح A1 تا B2) و پنج ماه (C1 و C2) ادامه می یابد. هدف اصلی دوره عمومی استفاده از مدرن ترین روش ها و کلاس های پویا و تعاملی برای آموزش زبان آموزان جهت استفاده از زبان در موقعیت های رسمی و غیر رسمی می باشد.

دوره فشرده زبان انگلیسی در صربستان

دوره فشرده دانشکده زبان های خارجی آکسفورد برای زبان آموزانی که وقت آزاد ندارند و نیاز به یادگیری زبان انگلیسی در کمترین زمان ممکن دارند، در نظر گرفته شده است. علاوه بر این این دوره برای کسانی که می خواهند آنچه را که قبلاً آموخته اند در مدت کوتاهی مرور کنند، مناسب است. پویایی و روش دوره بر اساس نیاز زبان آموزیان است.

دوره مکالمه زبان انگلیسی در صربستان

دوره مکالمه زبان انگلیسی کالج زبان های خارجی آکسفورد برای زبان آموزانی که مایل به بهبود مهارت های ارتباطی خود در موقعیت های روزمره رسمی و غیر رسمی و همچنین در محیط کار هستند، در نظر گرفته شده است. دوره مکالمه می تواند به صورت گروهی یا فردی برگزار شود و مباحث توسط زبان آموزان به تنهایی یا مطابق توافق با معلم انتخاب می شوند. از طریق مباحثات، دوره مکالمه برای شما فرصتی فراهم می کند که بتوانید بدون ترس از اشتباه کردن اشتباهاتی که ممکن است مرتکب شوید آزادانه صحبت کنید و از این زبان به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

دوره تخصصی زبان انگلیسی در صربستان

دوره تخصصی (حرفه ای) دانشکده زبان های خارجی آکسفورد برای زبان آموزانی که مایل به کسب دانش و گسترش واژگان خود در یک زمینه خاص هستند در نظر گرفته شده است. این دوره ها شامل انگلیسی برای ارتباط از راه دور، گردشگری، حقوق، آی تی، پزشکی، روزنامه نگاری، صنعت خودرو، دوره مربوط به دستیاران شخصی، دوره ارتش و غیره می باشد.

دوره های آمادگی زبان انگلیسی برای آزمون کمبریج ESOL

دوره های آمادگی برای امتحانات کمبریج ESOL در کالج زبان های خارجی برای زبان آموزانی که مایل به شرکت در تحصیلات مقطع ارشد و یا دکترا در خارج از کشور یا متقاضی کار در برخی از شرکت های برتر جهانی هستند مناسب می باشد. همچنین این دوره ها برای کسانی که می خواهند مدرکی کسب کنند که نشان دهنده مهارت های زبانی آنها است، مانند FCE، CAE، CPE، آیلتس یا تافل، در نظر گرفته شده است. دیپلم های کمبریج در بیش از 150 کشور جهان شناخته شده می باشند.

دوره زبان انگلیسی تجاری در صربستان

دوره تجاری دانشکده زبان های خارجی انگلیسی برای زبان آموزانی که باید اصطلاحات مربوط به تجارت، مکاتبات، جلسات و کنفرانس های تجاری و اسناد مختلف را یاد بگیرند، در نظر گرفته شده است. دوره تجارت زبان انگلیسی شامل زمینه های مختلفی از جمله امور مالی، بازاریابی، مدیریت دیپلماسی، تجارت و غیره می باشد.

 دوره آموزش زبان انگلیسی نیمه خصوصی در صربستان

دوره خصوصی یا نیمه خصوصی مدرسه زبان های خارجی انگلیسی برای زبان آموزانی در نظر گرفته شده است که صرف نظر از سنشان نمی توانند در کلاس های منظم گروهی شرکت کنند و یا یادگیری فردی یا تنها با شخصی دیگر برایشان ساده تر می باشد.

از مزایای یک دوره خصوصی این است که زبان آموز می تواند بر اساس دانش پیشین خود و نیازش، مدت دوره را مشخص کند و همچنین در کل درس معلم تنها بر یک زبان آموز متمرکز می شود.

دوره آنلاین زبان انگلیسی در صربستان

دوره آنلاین دانشکده زبان های خارجی زبان انگلیسی برای زبان آموزانی است که تمایل به یادگیری یا بهبود دانش زبان خود دارند، اما وقت آزاد برای حضور در کلاس های منظم ندارند یا برنامه زمانی کلاس ها برایشان نامناسب است.

می توانید از طریق پلتفرم Akademija Oxford Online در دوره آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنید و از مزایای دوره خصوصی آنلاین از جمله تصمیم گیری بر پویایی کلاس و توانایی برنامه ریزی کلاس مخصوص به خود، استفاده نمایید.

دوره زبان انگلیسی برای کودکان در صربستان
دوره زبان انگلیسی برای کودکان در صربستان

دوره زبان انگلیسی برای کودکان در صربستان

دوره انگلیسی برای کودکان کالج زبان های خارجی برای کودکانی در سن پیش دبستانی و مدرسه هستند، در نظر گرفته شده است و می توانند به صورت گروهی یا فردی تشکیل شود. کلاس ها در گروه های کوچک 3-8 زبان آموزی تشکیل می شود و به مدت 9 ماه (در کل سال تحصیلی) ادامه دارد.

همان طور که گفته شد، جدا از گروه کلاس های می توانند به صورت فردی تشکیل شوند. در این کلاس ها از برجسته ترین کتاب های درسی، برنامه درسی مدرن و همچنین مطالب صوتی و تصویری جهت ارائه درس های انگلیسی پویا و جالب استفاده می شود.

دوره کودکان، مبتنی بر مهارت های مکالمه است که از طریق سرگرمی و بازی های مختلف یاد داده می شود. یادگیری فعال زبان به کودکان این امکان را فراهم می کند که برنامه های درسی را بطور طبیعی و بدون فشار، از طریق آهنگ، طراحی، رنگ آمیزی و سایر فعالیت های جالب فرا گیرند.

دوره انفرادی زبان انگلیسی زبان انگلیسی در صربستان

دوره های انفرادی در این منطقه بی نظیر است و به طور اختصاصی جهت آموزش و آمادگی برای هر حرفه ای طراحی شده است. این دوره حرفه ای است زیرا می تواند هر رشته را به صورت جداگانه در برگیرد و کلاس های تخصصی ویژه ای را برای هر زبان آموز فراهم کند.

دوره انگلیسی تجارت برای رشته اکولوژی و حفاظت از محیط زیست

زبان انگلیسی در زمینه محیط زیست برای زبان آموزانی که حوزه تخصص آنها محیط زیست و حفاظت از محیط زیست می باشد و همچنین کسانی که در مسیر پیشرفت حرفه ای خود با مانع زبانی مواجه شده اند، در نظر گرفته شده است.

هزینه کالج زبان انگلیسی در صربستان
هزینه کالج زبان انگلیسی در صربستان

هزینه کالج زبان انگلیسی در صربستان

میانگین شهریه تحصیل به زبان انگلیسی بین 1000 تا 1500 یورو برای مدارس دولتی و برای مدارس خصوصی بین 1500 تا 2500 یورو است. افزایش شهریه منجر به کاهش تعداد دانشجویان متقاضی شرکت در کلاس ها می شود.

شرایط زندگی در صربستان و حداقل هزینه اجاره یک آپارتمان یک خوابه بین 150 تا 200 یورو در هر ماه می باشد. این هزینه برای آپارتمانی سه خوابه بسته به مکان آن و اینکه در مرکز شهر یا خارج از مرکز شهر قرار دارد، بین 200 تا 300 یورو باشد. برای خدمات شهری می توانید انتظار داشته باشید که در هر ماه از 150 تا 200 یورو هزینه کنید.

افراد بومی در موسسات آموزش عالی مشغول تحصیل رایگان در صربستان می شوند.دانشجویان بین المللی ملزم به پرداخت هزینه هستند، اما این هزینه کم است. موسسات آموزش عالی خصوصی در صربستان از همه افراد هزینه دریافت می کنند.

این شهریه توسط خود موسسات آموزش عالی تعیین می شود و به طور کلی بین 500 تا 2500 یورو در سال است. برای اطلاع از شهریه دقیق با موسسه مربوطه تماس بگیرید.

در صربستان اقامتگاه ها به راحتی قابل دسترس هستند. گزینه های اقامتی خوابگاه های دانشجویی و اجاره آپارتمان برای دانشجویان موجود است.

بیشتر موسسات آموزش عالی در صربستان برای دانشجویان خوابگاه دانشجویی فراهم می کنند. در این خوابگاه ها تمام امکانات لازم ارائه می شود و اتاق ها به صورت یک نفره، دو نفره و سه نفره در دسترس هستند. میزان هزینه بسته به تعداد دانشجویان در اتاق متفاوت است.

شرایط خوابگاه برای متقاضیان دوره زبان انگلیسی در صربستان

در صربستان 9 مرکز دانشجویی وجود دارد که هرکدام تعدادی خوابگاه در اختیار دانشجویان خود قرار می دهند. این 9 مرکز دانشجویی در بلگراد، بور، کاکاک، کراگو واچ، نیس، نووی ساد، پریستینا، سوبوتیکا و اوزریک قرار دارند. در اینجا لیست کاملی از مراکز دانشجویی و خوابگاه ها در صربستان وجود دارد.

تنها مرکز دانشجویی بلگراد دارای 11 خوابگاه مجهز است که می توانند 11350 دانشجو را در خود جای دهند. خوابگاه ها معمولاً در سراسر شهر در نزدیکی دانشکده های واقع شده اند، بنابراین مکان مناسبی برای تجربه روح زندگی دانشجویی در پایتخت صربستان هستند.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که روندی انتخاب از بین داوطلبان وجود دارد و معمولاً دانشجویان با توجه به نمرات، وضعیت مالی، وضعیت اشتغال والدین، فاصله از دانشکده و غیره رتبه بندی می شوند.

از آنجا که مراکز دانشجویی از نظر مالی تا حدی توسط دولت پشتیبانی می شوند، قیمت اسکان در خوابگاه های دانشجویی از میزان متوسط و بین 70 تا 100 یورو در ماه است.

در کنار اسکان در خوابگاه ها، دانشجویان بین المللی در صربستان می توانند از غذاهای خوشمزه صربستان با قیمت های بسیار مناسب نیز لذت ببرند. در محیط اطراف هر خوابگاه، دانشجویان می توانند هر روزه از ساعت 7 صبح تا 8:30 شب در 17 رستوران دانشجویی غذا صرف کنند و هزینه ناهار آن ها تنها 0.5 یورو می باشد. در اینجا لیستی از خوابگاه های بلگراد آورده شده است:

  • خوابگاه دانشجویی استودنتسکی گراد
  • خوابگاه دانشجویی فورس آوریل
  • خوابگاه دانشجویی کارا بورما
  • خوابگاه دانشجویی کسوتنجاک
  • خوابگاه دانشجویی کرالج الکسادر
  • خوابگاه دانشجویی میکا میروویچ
  • خوابگاه دانشجویی پاتریس لومومبا
  • خوابگاه دانشجویی ریفات بوردزویچ
  • خوابگاه دانشجویی اسلوبودان پنزیک
  •  خوابگاه دانشجویی ورا بلاگ جوویچ
  • خوابگاه دانشجویی زارکو مارینوویچ
کالج های زبان انگلیسی در صربستان
کالج های زبان انگلیسی در صربستان

کالج های زبان انگلیسی در صربستان

در زیر تعدادی از کالج های زبان انگلیسی در صربستان را برای شما آورده ایم:

  • آکادمی آکسفورد
  • تئاتر زبان انگلیسی بلگراد
  • کالج تابستانی بلگراد
  • کالج برلیتز
  • مدرسه بریتانیکا
  • کالج بین المللی چارت ول
  • مدرسه زبان چلسی
  • کالج لینگوا اروپا
  • کالج لینگوا
  • کالج مدرن زبان انگلیسی
  • کالج موگی
  • مرکز آکسفورد
  • استودیو اسکارا
  • کالج نور افتاب
  • کالج بین المللی بلگراد
  • کالج بگراد
  • کالج بریتانیایی
  • کالج ملکه
  • کالج اندی و جو
  • مدارس بین المللی صربستان

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مهاجرت و اقامت صربستان و اخذ ویزای تحصیلی صربستان می توانید از طریق شماره های ذکر شده در سایت با مشاورین مجرب موسسه میرداماد در تهران و شیراز ارتباط برقرار نمایید.

اسکرول به بالا