071-91009294  | 021-88724227  |

کار در سوئد برای پرستاران

کار در سوئد برای پرستاران

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

تعداد زیادی از پرستاران سوئد را جهت مهاجرت انتخاب می کنند، دلیل برای مهاجرت به این کشور یافتن شغلی مناسب با درآمد عالی و زندگی در کشوری توسعه یافته است. مشاورین موسسه حقوقی میرداماد ویژگی ها و شرایط کار در سوئد برای پرستاران را مورد بررسی قرار داده و نکات قابل توجه آن را در این مقاله گنجانده اند تا راه گشای متقاضیان مهاجرت به این کشور باشند.

شرایط کار در سوئد برای پرستاران

وضعیت کار در سوئد برای پرستاران وضعیت حرفه ای خوبی دارند. آنها می توانند به طور مستقل کارهای پیچیده پزشکی را انجام دهند و آموزش های لازم را مداوم دریافت کنند. در سوئد نیز شایع است که پرستاران با تجربه سرپرست یک بخش هستند و در مدیریت بیمارستان ها شرکت می کنند. دو دلیل اصلی وجود دارد که بازار کار برای پرستاران در سوئد بسیار خوب است: اول، جمعیت سوئد در حال رشد است. دوم، جمعیت پیر در سوئد افزایش یافته است. بنابراین برای شغل پرستاری در سوئد فرصت های زیادی وجود دارد و تقاضای زیادی برای پرستاران در مناطق مختلف وجود دارد.

پرستاران این فرصت را دارند تا در یک سیستم مراقبت بهداشتی سازمان یافته و مدرن کار کنند که نتیجه جامعه پیشرفته سوئدی، تکنولوژی پیشرفته و بهبود مداوم آن است. سازمان مراقبت های بهداشتی غیر سلسله مراتبی است که به پرستاران اجازه می دهد که وضعیت حرفه ای خوبی داشته باشند. معمولا پرستاران یک قرارداد دائمی تمام وقت دارند که 36 تا 38 ساعت کاری در هفته است، در هر سال 25 روز تعطیلات دارند. حقوق بازنشستگی بین 20،000 تا 30،000 کرون سوئد، بسته به نوع کار آنها به پرستاران تعلق میگیرد.

پرستاران در سوئد شهرت خوبی دارند. آنها اولین فردی هستند که با بیماران ملاقات میکنند و نفوذ زیادی در نظام مراقبت های بهداشتی در سوئد دارند. از آنجا که سازمان غیر سلسله مراتبی در سوئد پابرجاست، احترام متقابل بین پزشکان و پرستاران وجود دارد. پرستاران علاقه مند به رشته های خاصی از قبیل پزشكی یا دندانپزشکی می توانند از برنامه های آموزشی ویژه ای كه شامل مطالعات خاص و آموزش بالینی برای تبدیل شدن به یک پزشک ههست پیروی كنند. همچنین فرصت را برای تبدیل شدن به رئیس اداره برای خود فراهم کنند که منجر به افزایش حقوق آنها می شود.

حقوق و درآمد پرستاران در سوئد

میزان حقوق پرستاران در سوئد بصورت سالیانه 450.228 کرون می باشد. این مقدار بطور متوسط هر ساعت معادل 216 کرون و میزان پاداش سالیانه 7.384 کرون است. متوسط حقوق سالیانه یک پرستاری در این کشور نیز، 444.424 کرون است که این مبلغ بصورت ساعتی 214 کرون و میانگین پاداش 7.384 کرون می باشد.

حقوق و درآمد پرستاران در سوئد

میزان حقوق بر اساس تجربه کاری نیز بین 1 تا3 سال سابقه کاری میانگین درآمد و حقوق پرستار 319.060کرون خواهد بود. در صورتی که پرستار بیش از 8 سال سابقه کاری داشته باشد میانگین حقوق و درآمد او نیز 557.096 کرون می باشد. شرح وظایف پرستاران: درمان و مراقبت از بیماران در بیمارستان، کلینیک یا مراکز مراقبتی دیگر. مدیران کلیه این مراکز نیز داروها و درمان های تجویز شده را مطابق با تکنیک های پرستاری مورد نظارت قرار می دهند.

شروع حقوق پرستاران بین 20،000 تا 30،000 کرون سوئد، بسته به تجربه فرد دارد. این میزان از حقوق نیز زمانی که پرستار با سیستم یکپارچه شد، افزایش می یابد. دوره ادغام با سیستم آموزش و نظارت به مدت شش ماه ادامه می یابد. به این ترتیب، کارفرما تضمین می کند که پرستاران در سیستم ادغام شده اند و زبان و روش کار را به درستی درک کرده اند.

شرایط کار پرستار در سوئد برای مهاجرین

یکی از بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران، کشور سوئد می باشد. پرستاران در سوئد در کالج های سازماندهی شده اند که به توسعه علم پرستاری کمک می کند. فرصت های زیادی وجود دارد و تقاضای زیادی برای پرستاران در مناطق مختلف وجود دارد (از قلب شناسی به روانپزشکی، سرطان، و غیره) برآورد شده است که تقاضا برای پرستاران در سال 2030 به میزان 40 درصد افزایش می یابد در حالیکه تعداد پرستاران تنها افزایش 20٪، که منجر به شکاف هایی می شود که باید پر شوند.

پرستاران این فرصت را دارند تا در یک سیستم مراقبت بهداشتی سازمان یافته و مدرن کار کنند که نتیجه جامعه سوپراستار سوئدی، تکنولوژی پیشرفته و بهبود مداوم است. برای اطلاع از راه های اخذ ویزای کار سوئد بهتر است که با مشاورین موسسه میرداماد همراه باشید.

سوالات متداول در مورد کار در سوئد برای پرستاران

1- حقوق بازنشستگی پرستاران در سوئد چقدر است؟

حقوق بازنشستگی بین 20،000 تا 30،000 کرون سوئد، بسته به نوع کار آنها به پرستاران تعلق میگیرد.

2- حقوق و درآمد پرستاران در سوئد چقدر است؟

میزان حقوق پرستاران در سوئد بصورت سالیانه 450.228 کرون می باشد.

3- آیا تجربه کاری بر میزان حقوق پرستاران در سوئد تاثیر دارد؟

میزان حقوق بر اساس تجربه کاری نیز بین 1 تا3 سال سابقه کاری میانگین درآمد و حقوق پرستار 319.060کرون خواهد بود.

4- در سوئد چه وظایفی به عهده پرستاران است؟

درمان و مراقبت از بیماران در بیمارستان، کلینیک یا مراکز مراقبتی دیگر.

5- شروع حقوق پرستاران در سوئد چه مبلغی است؟

شروع حقوق پرستاران بین 20،000 تا 30،000 کرون سوئد، بسته به تجربه فرد دارد.

6- آیا فرصت پیشرفت علمی در کنار کار برای پرستاران در سوئد وجود دارد؟

پرستاران در سوئد در کالج های سازماندهی شده اند که به توسعه علم پرستاری کمک می کند.

7- وضعیت فرصت شغلی برای پرستاران در سوئد به چه صورت است؟

فرصت های زیادی وجود دارد و تقاضای زیادی برای پرستاران در مناطق مختلف وجود دارد

8- حقوق و درآمد مورد انتظار برای افرادی که دارای سابقه کاری بیش از 8 سال هستند چقدر است؟

در صورتی که پرستار بیش از 8 سال سابقه کاری داشته باشد میانگین حقوق و درآمد او نیز 557.096 کرون می باشد.

9- میانگین پاداش پرستاران در سوئد چقدر است؟

میانگین پاداش 7.384 کرون می باشد.

10- آیا فرصت ارتقا سمت و شغلی برای پرستاران در سوئد وجود دارد؟

در سوئد نیز شایع است که پرستاران با تجربه سرپرست یک بخش هستند و در مدیریت بیمارستان ها شرکت می کنند.

11- قرارداد کاری پرستاران در سوئد به چه صورت است؟

معمولا پرستاران یک قرارداد دائمی تمام وقت دارند که 36 تا 38 ساعت کاری در هفته است.

اسکرول به بالا