071-91009294  | 021-88724227  |

پیشرفته ترین شهر اسپانیا

پیشرفته ترین شهر اسپانیا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

گلیانا می گوید: “من عاشق تمام امکانات فرهنگی ای هستم که شهرها ارائه می دهند. شما می توانید یک سطح خوب از امکانات فرهنگی Cineplexes، موزه ها و صحنه موسیقی و تئاتر نه تنها در شهرهای بزرگ مانند مادرید و بارسلونا، بلکه در کوچکترین شهر ها مثل آلیکانته، سان سباستین ببینید. در ادامه به پیشرفته ترین شهر اسپانیا اشاره شده است.

زندگی در پیشرفته ترین شهر اسپانیا

با مهاجرت به اسپانیا می توانید تاریخ غنی و فرهنگ مدرن و همچنین غذای فوق العاده و بومیان دوست داشتنی را بیابید. یکی از بزرگترین عوامل جذب سرمایه گذاران در اینجا هزینه زندگی اسپانیا است. در حال حاضر، برای مهاجران، اسپانیا ارزان تر از آن است که در دهه گذشته بوده است. برای مثال، هزینه های روزانه می تواند بسیار کم باشد. Glynna Prentice، ویرایشگر بین المللی زندگی می گوید که در سرتاسر اسپانیا “یک زن و شوهر می توانند در بسیاری از مناطق به اندازه کافی در حدود 2200 دلار در ماه زندگی کنند.

زندگی در مادرید

پارک های باشکوه و باغ های زیادی جهت اقامت اسپانیا وجود دارد. اگر می خواهید به محیطی آرام در اسپانیا بروید، ما به شما باغ گیاه شناسی را پیشنهاد می کنیم. مادرید ارزان تر از شهرهای دیگر اروپا است. لری زینو، که هشت سال پیش از شیکاگو به مادرید نقل مکان کرد گفت: “غذا خوردن در اینجا به طور جدی مقرون به صرفه است، حتی بعد از تمام این سال ها من هنوز شوکه هستم، من برای گذراندن یک شب با دوستانم تنها 10 دلار خرج کردم .”

زندگی در مادرید

شرایط زندگی در آلیکانته

Alicante، در ساحل دریای مدیترانه اسپانیا، یک شهر با حدود 334000 نفر است، که تمام امکانات مدرن آن شامل یک فرودگاه بین المللی است. این یکی از محبوب ترین مقصد های توریستی کشور است. فقط چند قدم از ساحل شنی شیک آن، یک مرکز تاریخی از سنگ ها و کافه ها، رستوران ها و هتل های کوچک است. 

اگر چه آلیکانته به عنوان یک شهر توریستی شناخته شده است، اما قیمت ها در اینجا کم است. گلیانا می گوید: ” یک زن می تواند به راحتی در یک ماه با 2000 دلار زندگی کند.” در مورد املاک و مستغلات، شما می توانید آپارتمان هایی را برای فروش در مرکز آلیکانته زیر 100،000 دلار پیدا کنید. یک وعده غذایی مناسب در یک رستوران با یک کایا (آب میوه طبیعی) می تواند 7 دلار هزینه داشته باشد.

زندگی در والنسیا

والنسیا، به عنوان سومین شهر بزرگ اسپانیا، دارای تمام ویژگی های کلان شهر بزرگ است: آسایش مناسب فرودگاه و راه آهن، بیمارستان های بزرگ، دانشگاه ها و پارک های زیاد در این شهر وجو دارد. شما می توانید در فضاهای سبز، در زیر درختان برگ، در سراسر شهر، راه بروید و به موسیقی که همواره پخش می شود، گوش دهید. این شهر در فرهنگ، با موزه های علمی و هنری، سالن های کنسرت و یکی از بزرگترین مراکز تاریخی اروپا معروف شده است. با این حال، این یک شهر ساحلی می باشد که درست در مدیترانه است و با جمعیتی که تنها در حدود 800،000 نفر در والنسیا مرکزی قرار دارد، جمع و جور و قابل کنترل است.

اگر شرایط اقامت دائم در اسپانیا را دارید یا اطلاعی برای دریافت اقامت ندارید، بهتر است با مشاورین ما در موسسه میرداماد همراه باشید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

اسکرول به بالا