071-91009294  | 021-88724227  |

ویزای مالتیپل کانادا

ویزای مالتیپل کانادا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در نظر داشته باشید که تفاوت اصلی مابین ویزای سینگل و ویزای مالتیپل کانادا این است که با اخذ ویزای سینگل اشخاص تنها یکبار مجوز ورود به این کشور را خواهند داشت؛ این در حالیست که با اختیار کردن ویزای مالتیپل امکان ورود مجدد به کانادا به اشخاص داده می شود.

روند صدور ویزای مالتیپل کانادا

بیاد داشته باشید که این نیازی نیست که شما ویزای را اختیار نمایید. این در حالیست که ویزای ورودی چندگانه برای همه متقاضیان به صورت اتوماتیک صادر می گردد. پس از آن ما درخواست شما را برای ویزای سرمایه گذاری کانادا و یا … بررسی خواهیم کرد و براساس وضعیت شما ویزا را صادر می نماییم.روند صدور ویزای مالتیپل کانادا

اختیار کردن ویزای چندگانه این اختیار را به شما می دهد که شما به مدت شش ماه و به صورت متداول به کشور کانادا سفر نمایید. انتظار می رود که قبل از منقضی شدن تاریخ ویزای کانادا نسبت به تمدید آن مبادرت ورزید.

شرایط اخذ ویزای سینگل کانادا

ویزای سینگل این مجوز را به شما می دهد که تنها به مدت یک بار به کشور کانادا سفر نمایید. در نظر داشته باشید که اشخاص واجد شرایط اخذ ویزای سینگل بایستی شرایط ذکر شده در ذیل را داشته باشند.

  • شما از پرداخت هزینه ها معاف شده باشید و هدف از ورود شما به کانادا محدود باشد (مثلا برای یک سفر رسمی اقدام به اخذ این ویزا کرده باشید)
  • شما در یک رویداد خاص یک بار قصد ورود به کانادا را داشته باشید.
  • دستورالعمل های مربوط به کشور مورد تایید قرار گرفته باشد.

در بیشتر موارد، هنگامی که شما کشور کانادا را ترک می نمایید، مجبور به ورود مجدد به کانادا خواهید بود.

ویزای گردشگری کانادا

از ماه فوریه سال جاری، بازدید کنندگان به کانادا به طور خودکار برای یک ویزای بازدید کننده چند گانه مورد توجه قرار گرفته اند. این ویزا به بازدیدکنندگان این اجازه می دهد تا به مدت 6 ماه و در یک زمان به کانادا وارد شوند، با اختیار کردن این ویزا اشخاص به مدت 10 سال بدون نیاز به ویزا قابلیت سفر مجدد را خواهند داشت.

هزینه ویزای گردشگری کانادا

علاوه بر این، هزینه پردازش دولت از $ 150 CDN تا $ 100 متغیر می باشد. این تغییرات رخ داده به منظور ساده سازی روند درخواست برای متقاضیان و ترویج گردشگری و تجارت خواهد بود.

پناهندگی در کانادا

ویزای بازدیدکننده چندگانه به عنوان یک گزینه محبوب در میان بازدید کنندگان چین، هند و مکزیک در نظر گرفته می شود. علاوه بر این، مسافران فیلیپین و برزیل که دارای گذرنامه 5 ساله می باشند، واجد شرایط درخواست پناهندگی 5 ساله با موفقیت های مشابه همتایان آسیایی و آمریکایی خود می باشند.

CAN کانادا

برای شهروندان مکزیکی، کانادا به تازگی یک برنامه تقویتی به نام CAN + ایجاد کرده است که برای شهروندان مکزیکی می باشد که قصد آمدن و کار در کانادا را دارند.

طبق گفته کارشناسان موسسه حقوقی میرداماد هر سال کانادا حدود 35 میلیون بازدیدکننده از سراسر جهان وارد کشور کانادا می شوند. در دو سال گذشته کانادا حدود 2 میلیون ویزای بازدید کننده را از متقاضیان سراسر جهان را به ثبت رسانیده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه حقوقی میرداماد در تماس باشید.

مطالب مرتبط:

مهاجرت از طریق تحصیل به کانادا

مهاجرت به کانادا

تحصیل دندانپزشکی در کانادا

هزینه های تحصیل در کانادا

نظرات کاربران

  • توسط کریم نوروزی اصل
    تاریخ: بهمن 1, 1397
    نفر
    نفر

    سلام قصد مهاجرت به کانادا رو دارم 40سال سن دارم ریگر و مونتاژکار و سرویسکار جرثقیلهای سبک و سنگین هستم لطفا منو راهنمایی کنید.

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: بهمن 3, 1397
      نفر
      نفر

      با سلام برای مهاجرت کاری به کشور هایی مثل استرالیا، نیوزیلند و کانادا، باید سن مناسب، مدرک آیلتس با نمره بالا، تحصیلات بیشتر و سابقه ی کار با بیمه داشته باشید.

  • توسط هادی
    تاریخ: خرداد 23, 1399
    نفر
    نفر

    سلام وقت بخیر
    منو همسرم و دو پسر 2و 5 سالمون قصد درایم برای تحصیل پسرامون به المان بریم هردو دیپلمه و سابقه ی8 سال بیمه از محل کارم دارم و حدودا 50 میلیون پول داریم و برای یادگیری زبان المانی قصد درایم اقدام کنیم به نظرتون امکان پذیر هست اقامت ما در المان؟لطفا راهنمایی کنید ممنون

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 26, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      برای مهاجرت تحصیلی شرایط سنی شما مورد بررسی قرار می گیرد، اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در تماس باشید.

  • توسط پوریا
    تاریخ: خرداد 23, 1399
    نفر
    نفر

    سلام تشکر از پاسخگویی شما
    من متولد 1371 هستم و دانشجوی رشته رباتیک در دانشگاه ازاد نجف اباد .و دارای یک مقاله داخلی در رابطهٔ دریایی قابل پیگیری از گوگل و همچنین چند مقام در رابطه مباحث مسابقات رباتیک معتبر داخلی وحدود 15 مقام معمولی و دستگاه مبدل هم در ایران ساخت مونتاژ و ارائه میکنم (صاحب شغل هستم ) مجرد همچنین عموی من در شهر ونکور زندگی میکند ایا میتوانم با این شرایط برای ادامه تحصیل به کانادا بروم البته خدمت سربازی هم نرفته ام

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 26, 1399
      نفر
      نفر

      سلام وقتتون بخیر
      با توجه به شرایط شما، در صورتی نمرات مناسب و مدرک زبان داشته باشید، می توانیم اقدام نماییم.

  • توسط سما
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    سلام، من.و همسرم براي مالتيپل كانادا اقدام كرديم ريجكت شديم ، اعتراض كرديم قبول شد و گفتند رفتيد بك گراند چك كه بالاي چهار ماه طول ميكشه، من چهار روز بعد ويزا شدم و همسرم الان دو هفته گذشته هنوز جوابي نگرفته، اقدامي بايد كرد؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      متاسفانه فقط باید منتظر بمونید.

  • توسط سما
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    من و همسرم براي مالتيپل كانادا اقدام كرديم ريجكت شديم ، اعتراض كرديم قبول شد و گفتند رفتيد بك گراند چك كه بالاي چهار ماه طول ميكشه، من چهار روز بعد ويزا شدم و همسرم الان دو هفته گذشته هنوز جوابي نگرفته، اقدامي بايد كرد؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      سلام وقتتون بخیر
      متاسفانه فقط باید منتظر بمانید.

  • توسط آرمین
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    سلام وقتتون بخیر

    شما برای ویزای مولتی 5 ساله کانادا هم اقدام میکنید ؟؟

    من برای خودم همسرم و دختر 3سالم میخوام

    اگر امکانش هست شرایط و زمان و هزینه اخذ رو بگید

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      سلام وقتتون بخیر
      برای دریافت ویزای مولتی پل کانادا باید شرایط مورد نیاز از جمله داشتن ویزای شینگن و یا دعوتنامه برخوردار باشید. لطفا با کارشناسان ما در تماس باشید، تا به شما جهت الزامات آگاهی دهند.

  • توسط محمد محمد پور
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    شنیدم کمتر از 90 روز میتونم ویزا رو بگیرم صحت داره؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام
      بله معمولا زمان دریافت ویزای مالتیپل کم است؛ اما باز بستگی به شرایط سفارت دارد.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا