071-91009294  | 021-88724227  |

شرایط جدید کانادا برای ویزا های کار و تحصیل

شرایط جدید کانادا برای مجوز های کار و تحصیل

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کشور کانادا یکی از کشور های مهاجر پذیر است و افراد زیادی برای حضور در این کشور اقدام می کنند. برای مهاجرت به کانادا و تحصیل در این کشور یا کار در این کشور لازم است تا برای دریافت ویزای کانادا اقدام شود. البته لازم است تا قبل از آن برای مجوز های به خصوص کار و تحصیل در کانادا اقداماتی صورت گیرد. در حال حاضر شرایط جدید کانادا برای ویزا های کار و تحصیل ارائه شده است. بر مبنای این شرایط ویزا ها از طریق پست الکترونیکی ارسال می شوند و نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان نمی باشد.

مطالعه بیشتر:

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت به کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا

شرایط جدید کانادا برای ویزا های کار و تحصیل

همان طور که اشاره کردیم، ویزا های مربوط به کار در کانادا و تحصیل در کانادا، توسط پست الکترونیکی ارسال می شوند. در واقع اتباع خارجی که در کانادا هستند و برای کار یا تحصیل تأیید شده اند اکنون می توانند مجوز های خود را از طریق پست الکترونیکی دریافت نمایند. محدودیت های اعمال شده به دلیل بیماری کووید نوزده باعث شده تا افراد زیادی با وجود داشتن شرایط برای مهاجرت به کانادا نتوانند مجوز ورود خود را دریافت نمایند.

از این رو شرایط برای آن ها در حاله ای از ابهام فرو رفته است. در صورتی که این مجوز ها هم وجود نداشته باشد، متقاضیان نمی توانند به طور قانونی در این کشور مشغول به کار یا تحصیل شوند. اما روند جدید به این افراد این امکان را می دهد تا اجازه تحصیل یا کار خود را بصورت آنلاین درخواست کنند و سپس آن را نیز به صورت آنلاین دریافت نمایند. اداره مهاجرت و پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC این گزینه را تا سی و یگم ماه مارس سال دو هزار و بیست و یک میلادی در دسترس قرار داده است. 

توجه داشته باشید که تحصیل در رشته روانشناسی در کانادا نیز بکی از انتخاب های مناسب برای دانشجویان بین المللی می باشد که می توان بر روی آن سرمایه گذاری کرد.

گرفتن ویزای کار یا تحصیل در کانادا با این روش 

با توحه به آنلاین بودن درخواست ها فردی که تمایل به حضور در کانادا را دارد باید وضعبت خود را برای دریافت مجوز شرح دهد. به طور مثال فرد باید اعلام کند که درخواست صدور مجوز تحصیل در کانادا را دارد. این فرد باید اطلاعات تماس دقیقی برای حضور در کانادا ارائه دهد. شخص باید تلفن، آدرس پستی و آدرس محل سکونت خود را برای دریافت مجوز ارائه نماید. سپس مقامات درخواست مجوز مطالعه را بررسی می کنند تا تأیید کنند که موسسه یا دانشگاه مورد نظر در درخواست شما با نامه پذیرش مطابقت دارد یا خیر؟! همچنین در مرحله بعد بررسی می شود که دانشگاه مورد نظر کماکان برای دانشجویان بین المللی شرایطی دارد یا خیر؟!

متقاضیان کار نیز باید درخواست خود را با عنوان اجازه کار ارائه دهند. این افراد نیز باید اطلاعات تماس خود را با تلفن، آدرس پستی و آدرس محل سکونت ارائه دهند. ابن افراد اما باید شرایط را با کارفرما یا کار شخصی نیز توصیح دهند. اگر که برای کار در کانادا با کارفرمای خاصی کار می کنند باید نام کارفرما، آدرس وی و شرایط پیشنهاد کاری را نیز ارسال نمایند. اما اگر مشغول به کار آزاد در این کشور هستند، باید شرایط کار آزاد خود را توضیح دهند. اداره مهاجرت بررسی خواهد کرد که آیا نام کارفرما در ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIA) یا معافیت LMIA با آنچه متقاضی در درخواست خود ارائه داده مطابقت دارد. ممکن است افسران برای تأیید پیشنهاد کار با کارفرما تماس بگیرند. اگر مجوز کار یا تحصیل رد شود ، افسران باید یادداشت های موردی را اضافه کنند که نشان می دهد چرا آنها بر اساس درخواست تصمیم منفی گرفته اند.

اسکرول به بالا