071-91009294  | 021-88724227  |

ویزای دانش آموزی فرانسه

ویزای دانش آموزی فرانسه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

برای ایجاد و تکمیل درخواست ویزای دانش آموزی فرانسه اولین مرحله ایجاد حساب کاربری می باشد که موسسه (میرداماد) این کار را برای شما انجام خواهد داد. پس از اینکه حساب کاربری Campus France خود را ایجاد کردید، با استفاده از دستورالعمل های ما درخواست آنلاین خود را پر کنید

مطالعه بیشتر:

تحصیل در فرانسه

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در فرانسه

مهاجرت تحصیلی به فرانسه

دریافت ویزای دانش آموزی فرانسه

هنگامی که پرونده شما جهت ویزای تحصیلی فرانسه توسط Campus France پردازش شده است، شما را تشویق می کنیم که وبسایت کنسولگری فرانسه را که به شما اختصاص داده شده است، بررسی کنید تا بتوانید اسناد مورد نیاز خود را در هنگام درخواست ویزا ارائه دهید. لطفا این اسناد را اپلود کنید تا زمانی که به کنسولگری مراجعه می کنید، مدارک شما آماده باشد. مقامات ویزا به درخواست آنلاین شما دسترسی دارند و می توانند تأیید کنند که آیا درخواست آنلاین شما توسط Campus France تأیید شده است.

مقررات دریافت ویزای فرانسه

شما می توانید از طریق وب سایت رسمی خود، یک قرار ملاقات شخصی را در کنسولگری تعیین کنید. وب سایت کنسولگری دارای تقویم آنلاین است که زمانبندی های موجود را نشان می دهد. قرار ملاقات برای درخواست ویزا فقط در صبح در دسترس است. قرار ملاقات شما در کنسولگری باید حداقل دو هفته قبل از تاریخ برنامه ریزی شده شما برای فرانسه برگزار شود. برای حفظ امنیت، ما به شدت به شما توصیه می کنیم که از وب سایت کنسولگری خود برای رزرو وقت ملاقات حداقل شش تا هشت هفته قبل از تاریخ برنامه ریزی شده خود، زمان را رزرو کنید.

مقررات دریافت ویزای فرانسه

مصاحبه جهت دریافت ویزای فرانسه

یکی از شرایط ویزای تحصیلی فرانسه این است که متقاضیان باید به صورت شخصی در کنسولگری برای مصاحبه ویزا حضور داشته باشند. شما باید هزینه پردازش ویزا را به دلار پرداخت کنید، توجه داشته باشید نرخ ارز فعلی یورو/ دلار تغییر می کند. برای جزئیات بیشتر، لطفا وب سایت رسمی کنسولگری مجاز خود را بررسی کنید. هزینه پردازش ویزا، در مقدار صحیح و در فرم صحیح پرداخت وارد کنید. تمام اسناد رسمی مورد نیاز با فتوکپی مناسب ارائه دهید. اگر شما فراموش کنید که هر یک از اسناد مورد نیاز را برای ملاقات خود در کنسولگری بیاورید، بخش ویزای کنسولگری هیچ گونه نسخه ای از مدارک شما ندارد، بنابراین درخواست ویزا شما به تعویق خواهد افتاد و شما باید یک قرار ملاقات جدید و مجددا هزینه ویزا را پرداخت کنید.

مراحل دریافت ویزای فرانسه

انتصاب ویزا شما در کنسولگری فرانسه در محل دیپلماتیک فرانسه صورت می گیرد. بنابراین ما به شدت به شما توصیه می کنیم، که لباس های مناسب بپوشید و از هر یک از سیاست های خاص کنسولگری (یعنی خوردن یا نوشیدن در داخل کنسولگری، استفاده از تلفن های همراه) پیروی کنید. اگر سوالی در مورد مجموعه مقررات خاص کنسولگری، دارید لطفا به وب سایت (میرداماد) مراجعه کنید. ویزا هرگز در همان لحظه اعطا نمی شود. حداقل پنج تا هفت روز کاری برای یک ویزا زمان نیاز است.

هنگامی که در فرانسه هستید در اداره مهاجرت فرانسه ثبت نام کنید. کنسولگری هیچگونه مسئولیتی در قبال از دست دادن مدارک شما ندارد این قاعده در کنسولگری در نیویورک اعمال نمی شود. جایی که شما یا نماینده تعیین شده باید شخصا ویزا و گذرنامه خود را انتخاب کنید. هنگامی که ویزا تایید شده است، گذرنامه شما با مهر ویزا تمبر مهر می شود و به شما با استفاده از فرم ایمن تحویل می گردد.

به منظور تایید اعتبار مدارک خود و همچنین صلاحیت داشتن برای اخذ ویزای فرانسه شما می توانید به راحتی با مشاورین موسسه حقوقی میرداماد صحبت کنید و بهترین روش اقدام را به دست آورید.

اسکرول به بالا