071-91009294  | 021-88724227  |

ویزای دانش آموزی سوئیس

ویزای دانش آموزی سوئیس

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

اگر شما عضو شهروندی اتحادیه اروپا/ EFTA نیستید، در ادامه اطلاعات مورد نیاز جهت دریافت ویزای دانش آموزی سوئیس را مشاهده می کنید. اطلاعات مندرج در اینجا فقط برای راهنمایی است و شما باید از اداره مهاجرت فدرال سوئیس (FOM) به دنبال مشاوره خاص مراجعه کنید، یا از سفارت یا کنسولگری سوئیس در کشور خودتان کمک بگیرید.

دریافت ویزای دانش آموزی سوئیس

اگر شما قصد تحصیل در سوئیس دارید، شرایط مختلفی برای شهروندانی که از یک کشور در اتحادیه اروپا یا اتحادیه تجارت آزاد اروپا (EFTA) (کشورهای عضو اتحادیه اروپا به همراه ایسلند، لیختن اشتاین، نروژ و سوئیس) هستند، وجود دارد. اگر می خواهید برای تحصیل در یک دانشگاه یا معادل آن به سوئیس بیایید، ابتدا باید یک دوره را پیدا کرده و از آن پذیرش بگیرید. شما می توانید از طریق وب سایت (میرداماد) از شرایط پذیرش دانشگاه های سوئیس مطلع شوید. هنگامی که پذیرش را گرفتید (یک گواهی ثبت نام)، می توانید درخواست تحصیلی در سوئیس برای گرفتن ویزا (اگر لازم دارید) را ارائه دهید.

ویزای شنگن سوئیس

بعضی از ملیت ها باید با ویزای سوئیس وارد این کشور شوند. شما می توانید بررسی کنید که آیا شما ویزا برای ورود به سوئیس نیاز دارید یا نه. برای دوره های سه ماه، دوره های تابستانی و مدارس زبان ممکن است به یک ویزای کوتاه مدت شنگن C نیاز داشته باشید. برای دوره های طولانی تر از سه ماه، شما نیاز به یک ویزای D طولانی مدت دارید.

ویزای شنگن سوئیس

ویزای C برای دوره های کوتاه (مدارس تابستانی، مدارس زبان) که تنها تا سه ماه طول می کشد می باشد. اگر برای ویزای نوع D درخواست می کنید و برنامه ای برای مهاجرت به سوئیس برای بیش از سه ماه دارید، مجبور خواهید شد که اجازه اقامت خود را از دفاتر مهاجرت کانتون در ظرف 14 روز پس از ورود خود دریافت کنید.

برنامه اعزام دانشجو و تحصیل در سوئیس را مشاورین موسسه حقوقی میرداماد با سابقه ای که خود دارند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می کنند، تا به انتخاب نهایی برسید.

اسکرول به بالا