071-91009294  | 021-88724227  |

وکیل مهاجرت به فرانسه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

فرانسه کشوری است که به عنوان بهترین گزینه برای بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به کشور های خارجی را دارند، مطرح می شود. فرانسه در سال های اخیر به یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی تبدیل شده است که از روش های مختلفی مهاجر جذب می کند. بدون شک فرانسه یکی از پیشرفته ترین کشور های جهان است که استاندارد های بالایی برای زندگی دارد. افراد در سراسر دنیا به دلایل مختلفی از جمله تحصیلی، کاری، سیاسی، سرمایه گذاری، ازدواج و … تصمیم می گیرند به کشور های پیشرفته مهاجرت کنند. در واقع افراد با هدف تغییر شرایط زندگی و ساختن آینده ای بهتر به کشور های پیشرفته مهاجرت می کنند، که بی شک فرانسه نیز جزو یکی از این مقاصد مهاجرتی محسوب می شود. از آن جایی که مهاجرت تصمیم کوچکی نیست و تاثیر زیادی در زندگی و سرنوشت افراد دارد، متقاضیان باید با حساسیت بیشتری، اقدام به انجام این امر نمایند. در این خصوص مشاورانی تحت عنوان وکیل مهاجرت به فرانسه در این زمینه شروع به فعالیت کرده اند که می توان قبل از اقدام برای مهاجرت به این کشور از آن ها راهنمایی های لازم را دریافت کرد.

وکیل مهاجرت به فرانسه کیست؟

وکیل مهاجرت به وکیلی گفته می شود که در زمینه مهاجرت به این کشور دارای اطلاعات کافی می باشد و می تواند به افراد در این زمینه مشاوره دهد. وکیل مهاجرت باید دارای علم به روز از قوانین مهاجرت به فرانسه باشد و به تمامی تبصره ها و مقررات مهاجرت به این کشور تسلط کافی داشته باشد. وکیل مهاجرت فرانسه همچنین باید با قوانین کشور مبدا و مقصد آشنایی کامل داشته باشد و بتواند تمام امور حقیقی و حقوقی را به نحو احسن انجام دهد. در زمینه مهاجرت، وکیلان زیادی فعالیت می کنند، که ممکن است تجربه کافی در این زمینه را نداشته باشند. بنابراین افراد باید در انتخاب وکیل مهاجرتی دقت کافی را داشته باشند، چرا که با یک انتخاب اشتباه تمام وقت و هزینه متقاضیان به هدر خواهد رفت.

چرا داشتن وکیل مهاجرت به فرانسه اهمیت دارد؟

متقاضیانی که قصد مهاجرت به فرانسه را دارند، هر کدام با اهداف متفاوتی همچون تحصیل در فرانسه، کار در فرانسه، و یا سرمایه گذاری در این کشور به فرانسه مهاجرت می کنند. این متقاضیان می توانند خودشان امور مهاجرت را پیگیری کنند و یا این کار را به دست وکیل مهاجرت به فرانسه بسپارند. در واقع هیچ اجباری برای استفاده از وکیل مهاجرت وجود ندارد، اما چرا داشتن وکیل مهاجرت فرانسه اهمیت دارد؟ در ادامه دلایلی می آوریم که نشان می دهد داشتن وکیل مهاجرت در فرانسه اهمیت ویژه ای دارد:

ویزاهای اخذ شده

کاهش سطح نگرانی

افراد با بهره مندی از مشاوره مهاجرت به فرانسه، می توانند همه امور مهاجرتی را به وکیل بسپارند و نگرانی های خود را در این مورد کاهش دهند. وکیل مهاجرت با تسلطی که بر قوانین مهاجرت در روش های مختلف دارد، پیگیری پرونده را به عهده می گیرد و بدون نگرانی فرد را به نتیجه مطلوب می رساند.

پایین آمدن احتمال ریجکت شدن پرونده

استفاده از وکیل مهاجرت در فرانسه به افراد کمک می کند که پرونده آن ها در فرایند اخذ ویزا و مهاجرت به این کشور، با ریجکتی روبرو نشود. وکیل مهاجرت با بررسی دقیق شرایط لازم، تمام مدارکی که برای مهاجرت به فرانسه لازم است را تهیه می کند و اجازه نمی دهد نقصی در پرونده وجود داشته باشد. کنترل و بررسی عدم کمبود مدارک، کنترل اطلاعات ارائه شده، فراهم کردن صلاحیت های لازم برای متقاضی، همگی از خدمات وکیل مهاجرت فرانسه محسوب می شوند.

امکان مهاجرت به فرانسه با سابقه کیفری

افراد با داشتن سابقه کیفری اجازه مهاجرت به فرانسه را نخواهند داشت. سوابق کیفری فقط محدود به قتل و جنایت نمی شود، جرایم کوچک مانند رانندگی با سرعت بالا و … هم موجب ایجاد سابقه کیفری برای افراد خواهد شد. با این حال وکیل مهاجرت به فرانسه با تسلط به دانش حقوقی و با ارائه توجیهات لازم می تواند پرونده مهاجرت را به نتیجه مطلوب برساند.

دیگر دلایلی که نشان می دهند داشتن وکیل لازم است عبارتند از:

  • آگاهی از بهترین روش مهاجرتی
  • جلوگیری از بروز اشتباهات در فرایند مهاجرت
  • انجام فرایند مهاجرت در کم ترین زمان ممکن
  • صرفه جویی در هزینه
  • همراهی موکل تا رسیدن به نتیجه و مهاجرت به فرانسه

وکیل مهاجرت فرانسه چه ویژگی هایی دارد؟

انتخاب وکیل مهاجرت به فرانسه تاثیر زیادی در رسیدن به نتیجه ای مطلوب در امر مهاجرت خواهد داشت. متقاضیان باید در انتخاب وکیل مهاجرتی دقت کافی را داشته باشند، چرا که ریجکت شدن پرونده مهاجرتی افراد، تاثیر بدی رو پرونده های بعدی نیز خواهد گذاشت. بنابراین انتخاب درست وکیل مهاجرت فرانسه بسیار حائز اهمیت می باشد. برای انتخاب یک وکیل حرفه ای و با تجربه لازم است ابتدا با ویژگی های یک وکیل مجرب مهاجرت به فرانسه آشنا شوید. در این قسمت به ویژگی های یک وکیل خوب در زمینه مهاجرت اشاره می کنیم:

  • صادق بودن و شفافیت در عمل و گفتار
  • داشتن تحصیلات مرتبط با حقوق بین الملل
  • ارائه بهترین و موثر ترین راهکار به موکل در زمینه مهاجرت با توجه به شرایط متقاضی
  • داشتن ارتباط موثر با دیگر وکلای مهاجرتی برای ارائه خدمات به بهترین نحو
  • تسلط کافی بر قوانین و مقررات مهاجرت در کشور های مبدا و مقصد و حقوق بین الملل
  • همراهی متقاضی تا پایان راه و ارائه راه حل های مناسب در وقت نیاز
  • توانایی کافی و لازم برای هدایت متقاضی
  • وقت شناس بودن و دقت کای در امور مربوطه
  • مشخص بودن مبلغ قرارداد از همان ابتدای کار
  • خودداری از انجام اعمال غیر قانونی در فرایند مهاجرت
  • همیشه در دسترس بودن
  • دریافت دستمزد معقول و مناسب

 هزینه وکیل مهاجرت در فرانسه چقدر است؟

برای پاسخ به این سوال نمی توان مبلغ دقیقی را تعیین کرد، چرا که هزینه مشاوره مهاجرت به فرانسه، به عوامل متعددی بستگی دارد. این عوامل عبارتند از: سابقه و تجربه وکیل، مدرک تحصیلی، مدت زمانی که روی پرونده شما وقت می گذارد، حجم مدارک مورد نیاز و … . هزینه وکیل همچنین به روش مهاجرتی افراد نیز بستگی دارد، به گونه ای که هزینه وکالت برای هر فردی متفاوت خواهد بود. برای مثال حجم کاری که برای مهاجرت تحصیلی انجام می شود با روش سرمایه گذاری متفاوت است و مدارک مختلفی برای هر یک لازم است. بنابراین روش انجام کار و متعاقب آن هزینه انجام وکالت برای هر روش متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از هزینه وکیل مهاجرت در فرانسه می توانید با موسسات مهاجرتی معتبر تماس بگیرید و با ذکر روش مهاجرتی خود، از هزینه تقریبی آن مطلع شوید.

وکیل مهاجرت تحصیلی فرانسه

برای مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل، داشتن وکیل مهاجرت می تواند بسیار کمک کننده باشد و تاثیر زیادی در انجام امور خواهد داشت. وکیل مهاجرت تحصیلی فرانسه به دلیل فعالیتی که در این زمینه دارد، به قوانین و مقررات دانشگاه های این کشور، آشنایی کامل دارد، همچنین می داند که کدام رشته ها در فرانسه بازار کار مناسبی دارند. بنابراین می تواند برای انتخاب رشته تحصیلی، بهترین مشاوره را به متقاضی ارائه دهد.

از طرفی با تجربه ای که وکیل مهاجرت تحصیلی فرانسه دارد، قادر است طوری رزومه تحصیلی شما را تنظیم کند که بتوانید در کم ترین فرصت از دانشگاه های فرانسه پذیرش بگیرید. علاوه بر این وکیل مهاجرت تمام مدارک مورد نیاز برای دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی را به موکل خود یادآوری می کند تا چیزی از قلم نیفتد. از دیگر خدماتی که وکیل مهاجرت در زمینه مهاجرت تحصیلی به فرد ارائه می دهد این است که، با شناختی که از دانشگاه ها و امتیازاتی که به دانشجویان خود می دهند دارد، می تواند انواع امکانات رفاهی و کمک هزینه های تحصیلی موجود در آن ها را به متقاضی اعلام کند.

به طور کلی وکیل مهاجرت فرانسه برای این که فرد متقاضی بهترین نتیجه را در مهاجرت تحصیلی به فرانسه بگیرد، خدمات زیر را به او ارائه می دهد.

  • تهیه و جمع آوری مدارک شناسایی، تحصیلی و مالی فرد متقاضی
  • کمک به متقاضی در نگارش رزومه تحصیلی، انگیزه نامه و توصیه نامه
  • انجام مکاتبات با دانشگاه ها
  • اپلای دانشگاه ها و موسسات آموزشی
  • تنظیم زمان بندی مناسب برای انجام مراحل دریافت پذیرش از دانشگاه ها در فرانسه
  • دریافت ویزای تحصیلی فرانسه
  • گرفتن بورسیه های تحصیلی
  • دریافت وام های دانشجویی و کمک هزینه های تحصیلی

خدمات وکیل مهاجرت تحصیلی

وکیل مهاجرت کاری به فرانسه

از روش های دیگر برای مهاجرت به فرانسه، مهاجرت کاری می باشد که متقاضیان زیادی هم دارد. در این روش افراد باید از یک کارفرمای فرانسوی جاب آفر دریافت کنند که ارسال جاب آفر از طرف کارفرما نیز شرایطی دارد. کارفرما در صورتی که در فرانسه بتواند نیروی کار پیدا کند، مجاز به جذب نیروی کار خارجی نمی باشد و ابتدا باید شغل مورد نیاز را به مدت 6 ماه (3 ماه در فرانسه و 3 ماه در اتحادیه اروپا) آگهی کند، در صورت نبود نیروی کار، می تواند از نیرو های خارجی دعوت به کار نماید. اما در این فرآیند بهره مندی از مشاوره مهاجرت به فرانسه، باعث تسریع در امور شده و احتمال رسیدن به نتیجه را چند برابر می کند. وکیل مهاجرت با بررسی تخصص و توانایی های شما، راهنمایی های لازم را انجام می دهد و شما را از مشاغل مورد نیاز کشور فرانسه آگاه می کند. همچنین به شما کمک می کند که یک رزومه کاری خوب تنظیم کنید که بتواند کارفرما را مجاب کند که شما به درد کار او می خورید و شما را استخدام کند. از خدماتی که وکیل مهاجرت به فرانسه به متقاضیان کار در فرانسه ارائه می دهد، می توان به موراد زیر اشاره کرد:

  • تکمیل فرم های مربوطه
  • دریافت جاب آفر فرانسه
  • تهیه و جمع آوری مدارک لازم
  • دریافت ویزای اقامت فرانسه

وکیل مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به فرانسه

افرادی که سرمایه مالی دارند، می توانند در کشوری مانند فرانسه سرمایه گذاری کنند. از آن جایی که کشور فرانسه، اقتصاد رو به رشد و پویایی دارد، یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری به شمار می رود. افراد می توانند از روش های مختلفی همچون ثبت شرکت، خرید ملک، کارآفرینی، خود حمایتی و … در این کشور سرمایه گذاری کنند. از آن جایی که وکیل مهاجرت به فرانسه، به خوبی در جریان اقتصاد کشور فرانسه قرار دارد و به خوبی با بازار این کشور آشنا است، می تواند بهترین روش سرمایه گذاری را به مشتری نشان دهد. همچنین وکیل مهاجرت با قوانین به روز دولتی فرانسه در زمینه سرمایه گذاری و اقتصاد آشنایی کامل دارد و به همین دلایل می تواند مشاوره ای عالی در زمینه نحوه و روش سرمایه گذاری به موکل خود ارائه دهد. ارائه بهترین روش مستلزم آگاهی از میزان سرمایه متقاضی می باشد و همچنین وکیل مهاجرت باید بداند که فرد متقاضی در چه زمینه ای تخصص دارد تا در آن زمینه کسب و کار راه اندازی کند و یا ثبت شرکت نماید. در صورتی که قصد سرمایه گذاری در فرانسه را داشته باشید می توانید در موارد زیر از وکیل مهاجرتی کمک بگیرید:

  • اثبات کردن تجربه کاری متقاضی برای اداره مهاجرت فرانسه
  • اثبات برخورداری از سرمایه لازم و کافی
  • انتخاب روش سرمایه گذاری
  • کمک به متقاضی در تهیه بیزینس پلن یا طرح تجاری
  • بالا بردن شانس متقاضی در پذیرش
  • گرفتن مدارک و تائیدیه های مالی مورد نیاز از ارگان های حسابداری فرانسه

مشاوره مهاجرت به فرانسه برای ثبت شرکت

ثبت شرکت در فرانسه یکی از راه های دریافت اقامت این کشور می باشد. این روش هدف بسیاری از کارآفرینانی است که قصد راه اندازی کسب و کار جدید در فرانسه را دارند. افراد برای ثبت شرکت در فرانسه باید در مورد انواع ثبت شرکت در این کشور اطلاعات جامعی داشته باشند، که این مورد در تخصص وکیل مهاجرت می باشد. وکیل مهاجرت در فرانسه به افراد کمک می کند که با جزئیات حقوقی ثبت شرکت در فرانسه آشنا شوند و در مدت کوتاهی به هدف خود برسند. از طرفی افراد برای دریافت اقامت فرانسه از طریق ثبت شرکت، نیاز به یک حساب بانکی دارند، که افتتاح این حساب از را ه دور نیز امکان پذیر است. مسئولان بانک های فرانسه به منظور جلوگیری از تخلفاتی مانند پولشویی، افتتاح حساب کارآفرینان را به دقت بررسی می کنند. به همین خاطر بهره مند شدن از مشاوره مهاجرت به فرانسه می تواند به افراد در این زمینه کمک کند.

از دیگر کمک هایی که وکیل مهاجرت در فرانسه به افراد در این زمینه می کند، این است که می تواند بعد از ثبت شرکت برای متقاضی حسابدار فرانسوی استخدام کند. قانون مالیات در فرانسه ممکن است برای افراد خارجی کمی پیچیده باشد، به همین دلیل افراد باید یک حسابدار استخدام کند که وکیل این کار را انجام می دهد. وکیل مهاجرت همچنین می تواند به افراد در زمینه جمع آوری مدارک لازم برای ثبت رسمی شرکت کمک کند. در مرحله ثبت رسمی شرکت، وجود وکیل الزامی است و این مرحله بدون کمک گرفتن از وکیل مهاجرت باعث ایجاد چالش های فراوانی برای متقاضی در این مسیر خواهد شد و هزینه و زمان زیادی از افراد تلف می کند. بهره گرفتن از وکیل ثبت شرکت در فرانسه می تواند باعث صرفه جویی زیادی در هزینه ها شود و آن را کاهش دهد.

وکیل مهاجرت به فرانسه چه کار هایی انجام می دهد؟

وکیل مهاجرت فرانسه از ابتدای اقدام به مهاجرت، تا چند سال پس از مهاجرت و زندگی در فرانسه یعنی تا زمان دریافت اقامت دائم و تابعیت این کشور می تواند به افراد کمک کند. این خدمات را فقط برخی از وکلا ارائه می دهند نه همه آن ها. از مهم ترین کار هایی که وکیل و مشاور مهاجرت به فرانسه می تواند برای افراد انجام دهد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

وکیل مهاجرت به فرانسه:

  • پرونده متقاضی را بررسی می کند و نقص های موجود در آن را به فرد اعلام می کند.
  • با توجه به شرایط و وضعیت متقاضی، بهترین روش را به فرد پیشنهاد می دهد.
  • شانس افراد را برای دریافت ویزا افزایش می دهد.
  • به متقاضی در رزرو بلیط و هتل کمک می کند.
  • در ترجمه و معادلسازی مدارک، تقویت رزومه و گرفتن مدرک زبان به افراد کمک می کند.
  • برای موکل خود این امکان را فراهم می کند که مشکلات خود را پس از رسیدن به فرانسه حل کند.
  • متقاضی را در گرفتن اقامت دائم و تابعیت فرانسه یاری می کند.
  • شانس قبولی افراد را در قبولی مصاحبه با سفارت و مامور اداره مهاجرت بالا می برد.
  • در ثبت نام دانشگاه و یا پیدا کردن کار به متقاضی کمک می کند.

آشنا نمودن افراد با جزئیات حقوقی

چطور می توان از معتبر بودن وکیل مهاجرت به فرانسه اطمینان حاصل نمود؟

گرفتن مشاوره مهاجرت به فرانسه اهمیت زیادی دارد و می تواند در به موفقیت رسیدن پرونده های مهاجرتی افراد تاثیر به سزایی داشته باشد. اما نکته این جاست که آیا می توان به هر وکیلی اعتماد کرد و کار خود را دست او سپرد؟ آیا می توان بدون تحقیق در مورد وکیل مربوطه وکالت پرونده مهاجرتی را به او داد؟ در جواب باید بگوییم که معتبر بودن وکیل در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که ممکن است افراد علاوه بر از دست دادن شانس مهاجرت به فرانسه، زمان و بخشی از دارایی خود را نیز هدر بدهند و آخر هم به هیچ نتیجه ای نرسند.

حال می خواهیم بدانیم چگونه می توان وکیل معتبر پیدا کرد؟ برای این که بتوانید وکیل مهاجرت حرفه ای و معتبر پیدا کنید بهتر است قبل از اقدام برای این کار، نگاهی به پرونده های موفق وکیل مورد نظر بیاندازید. همچنین نظر مشتریان قبلی وکیل را جویا شوید و عملکرد و خدمات آن وکیل یا موسسه را ارزیابی کنید. علاوه براین می توانید پروانه یا مجوز موسسه حقوقی، کاریابی خارجی و یا اعزام دانشجو به خارج و همچنین پروانه خود وکیل را بررسی کرده و از صحت آن اطمینان حاصل کنید. داشتن تسلط بر قوانین و مقررات مهاجرن به فرانسه نیز می تواند به شناخت شما از وکیل مهاجرتی کمک کند و نشان دهد وکیل مورد نظر متخصص و حرفه ای می باشد. همچنین خود افراد نیز در طی دیدار ها و مشاوره های مکرر و مداوم با وکیل و موسسه مهاجرتی مربوطه، می توانند تا حدودی معتبر بودن آن ها را ارزیابی کنند. با همه این روش ها می توان نتیجه گرفت که آیا وکیل و موسسه مهاجرتی مد نظر، اعتبار لازم برای سپردن پرونده مهاجرتی به آن ها را دارد یا خیر.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم در مورد وکیل مهاجرت به فرانسه صحبت کنیم و اطلاعات لازم را در این مورد در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. داشتن وکیل مهاجرتی اگر چه اجباری نیست، اما با کمک گرفتن از این وکیل پروسه مهاجرت و دریافت ویزا بسیار سریع تر و بهتر پیش خواهد رفت. دریافت مشاوره از وکیل مهاجرت به انتخاب مسیر درست کمک می کند و سبب می شود پرونده مهاجرت به نتیجه مطلوبی برسد. انتخاب وکیل متخصص و کاربلد در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است، به طوری که این انتخاب تاثیر مستقیم بر روی سرنوشت افراد خواهد داشت. بنابراین در انتخاب وکیل مهاجرت دقت لازم را به عمل آورید. ما به شما توصیه می کنیم که به متخصصان ما در مجموعه مهاجرتی میرداماد مراجعه کنید و از خدمات حقوقی این موسسه بهره مند شوید. مشاوران این مجموعه با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه مهاجرت، می توانند بهترین راهکار ها را در زمینه مهاجرت به فرانسه به شما ارائه دهند.

سوالات متداول درباره وکیل مهاجرت به فرانسه

فرایند دریافت ویزا و جمع آوری مدارک مرحله مهمی است و در صورتی که به درستی انجام نشود، امکان ریجکت شدن درخواست ویزا وجود دارد. بنابراین بهتر است از یک وکیل مهاجرت فرانسه کمک بگیرید.

از طریق رزومه و پرونده های موفق و مشتریان قبلی می توان متوجه این موضوع شد.

این هزینه ها بسته به رزومه و سابقه افراد و همچنین نوع پرونده و حجم کاری آن متفاوت خواهد بود.

وکیل مهاجرت می تواند در تهیه و جمع آوری مدارک به افراد کمک کند و همچنین در تکمیل فرم ها و مکاتبات اداری بدون هیچ اشتباهی اقدامات لازم را انجام می دهد.

زیرا وکیل مهاجرتی به تمام قوانین مهاجرت به این کشور آشنایی کامل دارد.

اخبار مرتبط

بورسیه تحصیلی فرانسه

فرانسه همواره یکی از مقاصد جذاب دانشجویان بین المللی برای تحصیل بوده است. دانشجویان بسیاری از سراسر دنیا آرزوی تحصیل

مشاهده

اقامت دائم فرانسه

طی کردن روند مهاجرت به کشور فرانسه با روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد. در صورتی که قصد دارید تا اقامت فرانسه

مشاهده

اسکرول به بالا