071-91009294  | 021-88724227  |

در موج جدید کرونا از چه کشور هایی می توان وارد فنلاند شد؟

در موج جدید کرونا از چه کشور هایی می توان وارد فنلاند شد؟

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

موج دوم کرونا باعث شده تا کشور ها برای بهبود شرایط و جلوگیری از شیوع بیشتر اقدامات مهمی را صورت دهند. هر کدام از کشور ها قوانینی را مهیا کرده اند که بر مبنای آن می توان وارد کشور مورد نظر شد. فنلاند هم یکی از کشور های مهاجرت پذیر اروپایی می باشد که به واسطه آن می توان مهاجرت به این کشور را انتخاب نمود. مهاجرت به فنلاند هم تحت تاثیر قوانین جدید کرونا قرار گرفته و متقاضیان باید بدانند که در موج جدید کرونا از چه کشور هایی می توان وارد فنلاند شد؟ این لیست به تازگی توسط دولت فنلاند ارائه شده است.

در موج جدید کرونا از چه کشور هایی می توان وارد فنلاند شد؟

برای مهاجرت به فنلاند از هر روشی مانند کار در فنلاند یا تحصیل در فنلاند باید شرایط و قوانین مربوط به همه گیری کرونا را در نظر داشت. به تازگی لیستی از کشور هایی که می توان از آن ها وارد فنلاند شد توسط دولت این کشور منتشر شده است. در حالی که توصیه عمومی سفر وزارت امور خارجه به شهروندان فنلاندی این است که از همه سفرهای غیر ضروری به و از همه کشورها اجتناب کنید ، در حال حاضر ساکنان کشورهای غیر اتحادیه اروپا زیر می توانند بدون محدودیت وارد فنلاند شوند:

  • استرالیا
  • ژاپن
  • نیوزلند
  • رواندا
  • سنگاپور
  • کره جنوبی
  • تایلند
  • اروگوئه
  • واتیکان

کنترل های مرزی برای متقاضیان ورود به فنلاند از برخی کشور ها محدود تر و سخت تر شده است. این کشور ها عبارتند از: اتریش ، بلژیک ، جمهوری چک ، دانمارک ، فرانسه ، یونان ، مجارستان ، ایتالیا ، لوکزامبورگ ، مالت ، هلند ، پرتغال ، اسپانیا ، اسلوونی ، لیتوانی ، لهستان ، لتونی ، لیختن اشتاین و سوئیس از اتحادیه اروپا و آندورا ، بلغارستان ، ایرلند ، کرواسی ، رومانی ، سان مارینو ، انگلستان ، قبرس و موناکو خارج از اتحادیه اروپا.

چه افرادی  از محدودیت های جدید فنلاند معاف هستند؟

اتباع فنلاند و اعضای خانواده آن ها که به فنلاند باز می گردند و همچنین اتباع کشور های اتحادیه اروپا و شینگن که در فنلاند اقامت دارند و اعضای خانواده آن ها و اتباع کشور های ثالث مقیم فنلاند با اجازه اقامت از این محدودیت ها مستثنی هستند. اتباع سایر کشورهای اتحادیه اروپا و شینگن و اعضای خانواده آنها و همچنین دارندگان گذرنامه کشور ثالث مقیم کشورهای دیگر اتحادیه اروپا یا شینگن که دارای اجازه اقامت هستند و از طریق فنلاند برای بازگشت به کشور محل اقامت خود سفر می کنند ، نیز معاف هستند.

در عین حال ، کلیه افرادی که در فنلاند تحصیل می کنند و کسانی که دارای اجازه اقامت فنلاند هستند و در اداره مهاجرت این کشور ثبت نام کرده اند از این محدودیت ها معاف می باشند. مسافرت دیپلمات ها و کارکنان سازمان های بین المللی خصوصا از گروه یک کشور ها به فنلاند با محدودیت همراه نخواهد بود. این مسئله برای امدادگران و افرادی که در سازمان های غیر دولتی بین المللی کار می کنند نیز پایدار خواهد بود. پرسنل نطامی هم معاف از محدودیت های فنلاند هستند. 

اسکرول به بالا