071-91009294  | 021-88724227  |

قوانین جدید ورود بین المللی به جمهوری چک در دوران کرونا

قوانین جدید ورود بین المللی به جمهوری چک در دوران کرونا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

برای جلوگیری از انتشار هر چه بیشتر ویروس کرونا کشور های مختلف اقدامات ویژه ای را صورت داده اند. موج دوم ویروس کرونا با خود مشکلات و چالش های بیشتری را به همراه داشته است. از این رو می توان گفت که کشور ها برای اقدامات تلاش خود را بیشتر کرده اند. مهاجرت به جمهوری چک هم دستخوش تغییرات بسیاری شده است. بر این اساس قوانین جدید ورود بین المللی به جمهوری چک در دوران کرونا توسط دولت این کشور اعلام شده است. به همین دلیل کلیه افرادی که قصد مهاجرت به جمهوری چک با هر روشی را دارند باید بر مبنای این قوانین برای حضور خود یا اخذ ویزای چک اقدام نمایند.

قوانین جدید ورود بین المللی به جمهوری چک در دوران کرونا

تصمیم گیری های جدید توسط دولت جمهوری چک بر اساس وضعیت جدید اپیدمیک همه گیری ویروس کرونا منتشر شده است. قوانین جدید ورود بین المللی به جمهوری چک در دوران کرونا کشور ها را در سه گروه سبز، نارنجی و قرمز قرار داده است. در ادامه می خواهیم در ارتباط با این گروه بندی ها و قوانین آن ها صحبت کنیم. در بیانیه آمده است: “شهروندان کشورهای ثالث ، به معنای کشور های خارج از اتحادیه اروپا به علاوه برخی کشور های دیگر، مطابق با رویکرد هماهنگ شده اتحادیه اروپا ترجیحا نمی توانند وارد خاک چک شوند.

شرایط ورود و دسته افرادی که واجد شرایط ورود هستند با اقدامات حفاظتی جدید تنظیم می شود. با این حال باید به این نکته توجه داشته باشید که شهروندان ژاپن ، سنگاپور ، نیوزیلند ، کره جنوبی ، استرالیا و تایلند همچنان مجاز به ورود به چک بدون نیاز به اقدامات آزمایشی یا نیاز به قرنطینه ۱۴ روزه هستند.

با این حال ، دولت جمهوری چک تأکید کرده است که در صورت تغییر در وضعیت اپیدمیولوژی ، هر هفته داده ها به روز می شوند. از این رو اگر تمایل به ورود کشور چک را دارید باید هر بار قوانین به روز شده مربوط به همه گیری ویروس کرونا را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که اجازه ورود را داشتید برای مهاجرت خود اقدام نمایید. 

قوانین ورود از کشور های سبز به چک

مسافرانی که مایل به ورود به جمهوری چک از کشورهایی هستند که در لیست سبز قرار دارند ، می توانند این کار را انجام دهند ، بدون هیچ گونه نیاز اضافی مانند فرم ورود به سیستم ، نتیجه آزمایش منفی PCR یا قوانین قرنطینه.

قوانین ورود از کشور های نارنجی به جمهوری چک

مسافران از لیست نارنجی نیز نیازی به پر کردن فرم ندارند. با این حال افرادی که از این کشور ها قصد کار در جمهوری چک یا تحصیل در جمهوری چک را دارند باید نتیجه منفی آزمون PCR را ارائه دهند.

قوانین ورود از کشور های قرمز به جمهوری چک

در مورد لیست قرمز ، در این گروه کشورهایی قرار می گیرند که عمیقا تحت تأثیر همه گیری COVID-19 قرار گرفته اند. بنابراین آن ها موظفند قبل از ورود به کشور فرم ورود به سیستم را پر کرده و نتیجه آزمایش PCR را ارائه دهند یا شرایط قرنطینه را اجرا کنند.

اسکرول به بالا