071-91009294  | 021-88724227  |

آزمایش منفی کووید ۱۹ مجوز ورود به اسپانیا

آزمایش منفی کووید ۱۹ مجوز ورود به اسپانیا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

سال های قبل برای مهاجرت تنها لازم بود پیش نیاز های مهاجرتی را انجام داد و برای دریافت ویزا اقدام نمود. اما در سال جاری به دلیل مشکل به وجود آمده در جوامع مختلف و کشور های گوناگون، شرایط مهاجرت با چالش های خاصی مواجه شده است. همه گیری و شیوع ویروس کرونا که از شهر ووهان چین شروع شد، مشکلات بسیاری را برای متقاضیان مهاجرت به همراه داشته است. البته می توان گفت اصلی ترین مشکل در بخش اقتصادی کشور ها وارد شده است. با این وجود هر کشور قوانینی را برای مهاجرت اعمال کرده است. بر طبق اخبار اعلام شده آزمایش منفی کووید ۱۹ مجوز ورود به اسپانیا می باشد.

آزمایش منفی کووید ۱۹ مجوز ورود به اسپانیا

اسپانیا یکی از کشور های اروپایی می باشد که برای مهاجرت گزینه ای بسیار مناسب به شمار می رود. مهاجرت به اسپانیا با راه های بسیاری امکان پذیر است. عده ای برای کار در اسپانیا و یا تحصیل در اسپانیا اقدام می کنند. اما بر طبق خبر های اعلام شده، اسپانیا جدیدترین کشور اتحادیه اروپا است که آزمایش COVID-19 را برای افرادی که از مناطق پر خطر به خاک آن وارد می شوند، اجباری کرده است.

در واقع از تاریخ ۲۳ ام نوامبر تمامی افرادی که از کشور های پر خطر وارد اسپانیا می شوند باید سندی را ارائه دهند که نشان می دهد، حداکثر ۷۲ ساعت قبل از سفر به اسپانیا، آزمایش کووید ۱۹ را انجام داده اند و این آزمایش منفی بوده است. کسانی که این شرط را برای ورود به اسپانیا انجام ندهند، به کشور خود بازگردانده می شوند. این اقدام جدید توسط وزارت امور خارجه اسپانیا و وزارت بهداشت اعلام شده است. کنترل های بهداشتی فعلی که در حال حاضر بر روی کلیه مسافران بین المللی در نقاط ورودی انجام می شود علی رغم نیاز به آزمایش کماکان ادامه خواهد داشت.

روش های کنترل بهداشتی ورود به اسپانیا

قبل از ورود به اسپانیا متقاضیان مهاجرت به این کشور باید فرم کنترل بهداشتی را پر کنند. علاوه بر این از مسافر خواسته می شود تا نتیجه آزمایش پی سی آر خود را هم ارائه دهد. نتیجه آزمایش ارائه شده باید اصل باشد و به زبان های اسپانیایی یا انگلیسی نوشته شده باشد. این آزمایش می تواند به صورت کاغذی یا الکترونیکی ارائه شود. آن دسته از مسافرانی که پس از کنترل اولیه علائم مربوط به کووید نوزده را از خود نشان می دهند باید در فرودگاه مورد آزمایش قرار گیرند.

رتبه بندی کشور ها توسط دولت اسپانیا

دولت اسپانیا لیست کشور های اروپایی و سایر کشور های خارج از اروپا را بر مبنای مولفه خاصی طبقه بندی کرده است. اسپانیا برای رتبه بندی کشورهای ثالث با توجه به وضعیت اپیدمیولوژیک خود ، براساس داده های ارائه شده توسط مرکز اروپایی پیشگیری و بیماری ، از تعداد موارد جدید در ۱۴ روز برای هر ۱۰۰ هزار نفر به عنوان مرجع اصلی استفاده می کند. با این توصیفات وزارت بهداشت اسپانیا از تمامی شرکت های هوایی و مسافری درخواست می کند تا تمامی قوانین را مورد بررسی قرار داده و از منفی بودن آزمایش کووید ۱۹ مطمئن شوند.

اسکرول به بالا