071-91009294  | 021-88724227  |

هزینه ویزای مولتی کانادا

هزینه ویزای مولتی کانادا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

ویزاهای اقامت ورودی چندگانه برای اتباع خارجی است که نیازمند آمد و رفت به کانادا بیش از یکبار در یک دوره ده ساله و مدت اقامت 6 ماهه هستند. ویزای اقامت موقت اجازه می دهد که اتباع خارجی به کانادا سفر کنند. تابستان زمان خوبی برای آمدن به کانادا است، میلیون ها مسافر هر ساله هزینه ویزای مولتی کانادا را می پردازند.

شرح هزینه ویزای مولتی کانادا

برای شهروندان مکزیکی، کانادا به تازگی یک برنامه تقویت کننده جدید به نام CAN + ایجاد کرده است، که مهاجرت به کانادا را برای شهروندان مکزیکی آسان تر و راحت تر می کند. هر سال کانادا از 35 میلیون بازدیدکننده از سراسر جهان پذیرایی می کند. تنها در دو سال گذشته کانادا حدود 2 میلیون ویزای بازدید کننده را برای متقاضیان سراسر جهان صادر کرده است. از اعداد سال جاری به نظر نمی رسد که این روند رو به کاهش رفته است و در معرض شکستن رکورد قرار گرفته است. به همین ترتیب، کانادا برای مسافران برای مشارکت در گردشگری، دوره های زبان کوتاه مدت، بازدید از دوستان و خانواده و یافتن فرصت های تجاری به عنوان مقصدی باقی می ماند.

شرح هزینه ویزای مولتی کانادا

ویزای اقامت موقت چندگانه کانادا

ویزاهای اقامت موقت برای اتباع خارجی است که مایل به بازدید از کانادا برای مدت زمان محدود هستند و قصد ترک کنادا را در پایان اقامت خود دارند.   در بعضی موارد شما می توانید به کسب و کار یا تحصیل در یک موسسه آموزشی کانادا بپردازید. این مساله بستگی به این دارد که آیا شما مجاز به انجام این کار تحت قوانین مهاجرت و پناهندگی هستید.علاوه بر این، اگر یک دوره آموزشی کمتر از 6 ماه طول بکشد،  ساکن موقت می تواند بدون اجازه تحصیلی آن دوره تحصیلی را تکمیل کند.

یک ویزای اقامت موقت چندگانه به ساکن موقت برای امدن و رفتن به/از کانادا به مدت شش ماه، بیش از 10 سال اجازه می دهد (و یا تا زمانی که گذرنامه ساکن موقت به پایان برسد، اگر اول اتفاق بیافتد)، بدون اینکه نیازمند درخواست مجدد برای هر زمان باشد.بنابراین شرایط کلی را برای شما توضیح دادیم و اکنون برای اطلاع جزئی از شرایط و راه های مهاجرت به کانادا می توانیدبا مشاورین موسسه میرداماد گفت و گو کنید.

مطالب مرتبط:

مهاجرت از طریق تحصیل به کانادا

تحصیل دندانپزشکی در کانادا

هزینه های تحصیل در کانادا

اسکرول به بالا