071-91009294  | 021-88724227  |

هزینه زندگی دانشجویی در مونترال

هزینه زندگی دانشجویی در مونترال

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

برای دانشجویان بین المللی، پذیرش در دانشگاه ها و کالج ها در کانادا نیازمند برنامه ریزی و تعهد مالی است. تحصیل در کانادا به عنوان یک سرمایه گذاری پرطرفدار برای آینده تلقی می شود، چون در این کشور آموزش عالی، تجربه های متقابل فرهنگی و مدرک شناخته شده در سطح جهانی بسیار مشهور است. در ادامه مقاله به هزینه زندگی دانشجویی در مونترال اشاره شده است.

شرایط و هزینه زندگی دانشجویی در مونترال

دانش آموزان بین المللی باید هزینه های مطالعات و زندگی در کانادا را تامین کنند. شهروندی و مهاجرت به کانادا (CIC) مستلزم مدرکی است که ثابت کند شما پول و بودجه کافی در اختیار دارید. کالج شما هزینه را برآورد می کند، افسر مهاجرت نیز آن را دنبال خواهد کرد. اگر کالج شما آن را ارائه نکند، شما باید 10،000 دلار برای 12 ماه به عنوان هزینه زندگی در مونترال برای یک دانش آموز پرداخت کنید. 4000 دلار اضافی برای همسر و 3000 دلار دیگر برای هر شخص وابسته لازم است. این مبلغ شامل مسکن، غذا، بیمه درمانی، حمل و نقل، کتاب و لباس می باشد. هزینه تحصیل و سایر هزینه ها در این مبلغ گنجانده نشده است.

مسکن دانشجویی در مونترال

دانش آموزان در کانادا بیمه پزشکی و بیمارستان را به عنوان مراقبت های بهداشتی در کانادا دریافت می کنند که بسیار گران است. برنامه های بیمه درمانی عمومی در هر استان به طور مستقل اداره می شود، بعضی از دانشگاه ها پوشش بیمه اجباری دارند. پوشش بیمه باید در هفته اول پس از ورود اعمال شود، عوامل متعددی وجود دارد که بر هزینه زندگی هر دانش آموز تأثیر می گذارد.

مسکن دانشجویی در مونترال

هزینه های زندگی در مراکز شهری بیش از آن هایی است که در حومه شهرها هستند. بسیاری از دانشجویان ترجیح می دهند مسکن را در محوطه دانشگاه بگیرند، که ممکن است همیشه ارزانترین هزینه را داشته باشد، اما گرفتن این گونه مسکن ها سخت است. تورنتو و ونکوور گرانترین شهرهای جهان هستند.

هزینه زندگی و کالج در مونترال

هزینه زندگی در مونترال کانادا، از شهری به شهر دیگر متفاوت است و بسته به موقعیت مکانی مدرسه و دانشگاه هزینه زندگی متفاوت است. همانطور که قبلا ذکر شد، هر کالج در خارج از کشور هزینه های تخمین زده و هزینه زندگی را تامین می کند. برخی از کالج ها گزینه های سوارکاری مناسب و مقرون به صرفه را دارند، برخی از کالج ها هزینه های بسیار زیادی می گیرند. در اینجا یک جدول برای کمک به شما در درک هزینه های تقریبی ماهانه و هزینه های سالانه است. هزینه ها ماهانه سالانه به قرار زیر می باشد:

  • شهریه – $ 8،000
  • هزینه های دانشجویی 400 دلار
  • بیمه سلامت 70 دلار 840 دلار
  • کتاب های درسی 600 دلار
  • اجاره در پردیس 600 دلار 7200 دلار

سیستم حمل و نقل در مونترال

یکی از دلایلی که بسیاری از دانش آموزان به مونترال نمی روند این است که این شهر مقرون به صرفه نیست. مونترال دارای سیستم حمل و نقل عمومی گسترده و در دسترس است. شرکت STM و Métopolitain Réseau de transport پوشش کل جزیره را با شبکه ای از اتوبوس، طولانی ترین سیستم مترو کانادا و قطار، پوشش می دهد. شرایط مهاجرت به کانادا 2018 را می توانید از مشاورین موسسه میرداماد بخواهید، با ما در تماس باشید.

اسکرول به بالا