071-91009294  | 021-88724227  |

هزینه تحصیل در فیلیپین

هزینه تحصیل در فیلیپین

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

جهت تحصیل در دانشگاه های فیلیپین دانشجویان باید از هزینه تحصیل در فیلیپین باخبر شوند ارزان ترین رشته در این دانشگاه رشته ی آموزش است که حدود ₱65,000 پزو برای هر ترم است. گران ترین و پرخرج ترین رشته، مهندسی است که حدود  77,000 ₱ ­پزو برای هر ترم است.

دوره ها و هزینه تحصیل در فیلیپین

اگر فرزند شما به آشپزی علاقه دارد یا در جستجوی کار در فیلیپین در حرفه­­ های هتل داری یا رستوران است، مدرسه آشپزی و مهمان داری در دانشکده های اندرون در منطقه مکینلی هیل در شهر تاگیگ، دارای بهترین دوره های آموزشی و تحصیلی در کشور است.هزینه زندگی و تحصیل در فیلیپین و همچنین هزینه نیم سال تحصیلی با 18 واحد درسی و در مدت زمان 18 هفته حدود ₱116,000 پزو است. این مبلغ شامل هزینه های متفرقه از قبیل هزینه های سمینار ها و هم چنین آزمایشگاه و سایت کامپیوتر است که با هزینه ی خوابگاه مبلغی بین  ₱17,500 پزو تا  ₱35,000 پزو در ماه است.دانشگاه (UA­&­P) در شهر پاسیگ فیلیپین دارای دوره های متعددی از جمله؛ علم و هنر، ارتباطات، مدیریت، اقتصاد، آموزش و بهسازی منابع انسانی و علوم مهندسی  است. شهریه ی سالیانه در این دانشگاه آزاد به ازاء هر نیم سال تحصیلی­  ₱112,000­­پزو برای 23 واحد درسی است.

بورسیه تحصیلی در فیلیپین

درصورتی که تمایل دارید فرزند خود را به دانشگاه دلاسال واقع در مانیل، پایتخت فیلیپین، بفرستید باید اقامت فیلیپین را داشته باشید و مبلغی حدود ₱77,000 پزو برای هر ترم در هر سال پرداخت کنید. ارزان ترین رشته در این دانشگاه رشته ی آموزش است که حدود ₱65,000 پزو برای هر ترم است. گران ترین و پر خرج ترین رشته، مهندسی است که حدود  77,000 ₱ ­پزو برای هر ترم است. لازم به ذکر است که هر یک سال تحصیلی در این دانشگاه دارای سه ترم است.

بورسیه تحصیلی در فیلیپین

مرکز آموزشی های بین المللی، یک مدرسه بریتانیایی است که در شهر های سیبو، ماکاتی و تاکلبان واقع شده است. این مدرسه هر دو دوره های تحصیلات عالی و  مقدماتی را ارائه می­دهد. یک نیم سال تحصیلی در این مدرسه حدود ₱142,000 پزو است. اما در صورتی که به مهاجرت به فیلیپین اقدام کنید و توسط مرکز آموزش بین­ الملل بورسیه شوید این دوره حدود ₱89,000 پزو است. هر چقدر تجهیزات مربوط به آموزش و تعلیم توسعه یابند، شهریه ها به همان نسبت نیز افزایش می یابند.

هزینه دانشگاه های فیلیپین

یکی دیگر از دانشکده های دانشگاه دلاسال، دانشکده ی St. Benilde است که در مانیل واقع شده است. این دانشکده دارای دوره هایی متعددی از قبیل؛ مدیریت هتل داری و رستوران، طراحی و هنر، مطالعات چند رشته ای، مدیریت و تکنولوژی اطلاعات و حتی مطالعات کاربردی و آموزش ناشنوایان است. هزینه ی یک ترم بین ₱60,000 پزو تا ₱80,000 پزو است. این دانشکده نیز مانند دانشگاه دلاسال دارای سه ترم در یک سال تحصیلی است.همچنین دانشکده IACADEMY در شهر ماکاتا گزینه ی مناسبی به عنوان یک کالج خوب است چراکه فرزند شما می­تواند علاقه­ اش را به کامپیوتر و تکنولوژی به شغل آینده خود تبدیل کند. این دانشکده دارای دوره هایی از قبیل؛ مهندسی نرم افزار، طراحی و برنامه نویس بازیهای کامپیوتری، طراحی وبسایت، انیمیشن، هنرهای چند رسانه و حتی طراحی مد و تکنولوژی دوخت است. هزینه تحصیل در این دانشکده کوچک،  بدلیل اینکه بسیار مدرن و پیشرفته است بین 60,000  ₱ پزو تا ₱70,000 پزو برای هر ترم است. این دانشکده نیز دارای سه ترم در یک سال تحصیلی است.

برای آگاهی بیشتر می توانید با مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی میرداماد گفت و گو کنید تا شما را با اطلاعات خود به صورت کامل در زمینه اقامت دائم فیلیپین راهنمایی کنند.

اسکرول به بالا