071-91009294  | 021-88724227  |

شهریه دانشگاه های کانادا

شهریه دانشگاه های کانادا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در مقایسه با بسیاری از کشورها، شهریه دانشگاه های کانادا بسته به موسسه  ی آموزشی و برنامه ی آموزشی آنها بسیار مقرون به مصرفه است.

شهریه دانشگاه های کانادا

در مقایسه با بسیاری از کشورها، هزینه ی تحصیل در کانادا بسیار مقرون به مصرفه است. شما احتمالا برای مهاجرت به کانادا و همچنین هزینه های زندگی، سالانه به مبلغی بین C$20,000 و C$30,000 نیاز خواهید داشت. با این وجود، این مبلغ ها به صورت میانگین آورده شده و بسته به موسسه  ی آموزشی و برنامه ی آموزشی آنها، شهر و هزینه های مربوط به زندگی در آنجا، ممکن است تغییر کند.

شهریه دانشگاه های کانادا

شهریه تحصیلی در کانادا

هزینه های شهریه برای دانشجویان بین المللی بسته به ایالت و برنامه ی آموزشی انتخاب شده، متغیر است. جدول زیر میانگین شهریه (به دلار کانادا) را برای دانشجویان خارجی تمام وقت، بسته به رشته ی تحصیلیشان نشان می دهد:

 سال تحصیلی 2016-2017، هزینه ی تحصیل برای دانشجویان خارجی تمام وقت:

هزینه تحصیل در کانادابه یاد داشته باشید که هزینه های مربوط به شرکت در کلاس های دانشگاه، فراتر از شهریه هستند. شما باید بودجه ای هم برای خرید آیتم هایی مثل کتاب های درسی، هزینه های زندگی و اسکان در نظر بگیرید.

روند اخذ تابعیت کانادا

اداره ی کسب شهروندی و مهاجرت کانادا لازم می داند که شما ثابت کنید که به میزان کافی پول برای برآورده کردن نیازهای خود هنگام تحصیل در کانادا خواهید داشت. بنابراین مهم است که به شرایط مالی خود نظم و نظام بدهید و به دنبال موقعیت ها و شرایط بورسیه تحصیلی کانادا برای کمک به پرداخت هزینه های تحصیل خود، در همان اوایل ثبت نام باشید.

مطالب مرتبط:

مهاجرت از طریق تحصیل به کانادا

شرایط مهاجرت به کانادا

تحصیل دندانپزشکی در کانادا

هزینه های تحصیل در کانادا

هزینه ها و شهریه دانشگاه های کانادا

تحصیل در کانادا در مقایسه با بسیاری از کشورها مقرون به صرفه است. میانگین هزینه های تحصیل و زندگی بین 20000 _ 30000 دلار در سال می باشد. با این حال ، این هزینه ها با توجه به دانشگاه ، رشته تحصیلی ، محل زندگی و هزینه های زندگی متفاوت خواهد بود.

شهریه دانشجویان بین المللی در سال تحصیلی 2018_ 2019 :

شهریه تحصیل در موسسات آموزشی کانادا با توجه به استان و رشته انتخابی متفاوت می باشد. در جدول زیر میانگین شهریه دانشجویان تمام وقت با توجه به رشته تحصیلی آنها ( به دلار کانادا)  مشخص شده است:

هزینه ها و شهریه دانشگاه های کاناداهزینه ها و شهریه دانشگاه های کانادا

شما بایستی برای اقدام در راستای قوانین مهاجرتی کانادا  با افراد کاردان و کارشناس گفت و گو کنید. ما این روش را برای شما تسهیل کرده و مشاورین و وکلای حقوقی قدرتمندی را در موسسه حقوقی میرداماد گرد آورده ایم تا به بهترن و کامل شکل ممکن شما را راهنمایی کنند. همچنین فرصت دارید تا از فرصت مشاوره ی رایگان تلفنی ما نیز کمال بهره را ببرید.

اسکرول به بالا