071-91009294  | 021-88724227  |

هزینه تحصیل در دانشگاه کلگری کانادا

هزینه تحصیل در دانشگاه کلگری کانادا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانشگاه کالگری یک دانشگاه تحقیقاتی جامع با چهار کالج در سراسر کالگری و منطقه آلبرتا است. UCalgary در حدود 34000 دانشجوی دوره های کارشناسی، فارغ التحصیل و برنامه های حرفه ای دارد. دو سوم از 173،000 فارغ التحصیل زندگی در کلگری کانادا را انتخاب می کنند. در ادامه مقاله به هزینه تحصیل در دانشگاه کلگری کانادا به صورت خلاصه اشاره شده است.

شرایط و هزینه تحصیل در دانشگاه کلگری کانادا

جهت تحصیل در کانادا دانشگاه کالگری این کشور انتخاب مناسبی است، زیرا این دانشگاه دارای یک جهت استراتژیک مشخص است و توانسته یکی از پنج دانشگاه برتر کشور کانادا باشد. جایی که پژوهش و تدریس نوآورانه دست به دست می شود و در آن دانشگاه به طور کامل جامعه را هدایت می کند. در سال 2017، UCalgary به عنوان یکی از 200 دانشگاه برتر جهان در رتبه بندی دانشگاه های جهانی قرار گرفت. UCalgary دارای 14 دانشکده است که بیش از 250 برنامه آموزشی را ارائه می دهند.

مطالب مرتبط:

مهاجرت تحصیلی به کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا

دوره های تحصیل در دانشگاه کلگری کانادا

علاوه بر تحصیل در رشته هنر در کانادا و در دانشگاه کلگری دانشکده های علوم انسانی و مطالعات تحصیلات تکمیلی، مدارس حرفه ای که شامل مدرسه تجاری Haskayne، دانشکده فنی شولیک، دانشکده پزشکی Cumming، دانشکده حقوق، دانشکده طراحی محیط زیست، Werklund دانشکده علوم تربیتی، دانشکده کار اجتماعی، دانشکده پرستاری و دانشکده دامپزشکی در دسترس هستند. UCalgary برنامه های چند رشته ای و همچنین مطالعات بین المللی، برنامه های داوطلبانه کار و تحقیقات را تشریح می کند، که زمینه های جهانی را در بر می گیرد و در عین حال، ترویج تنوع و برتری در یادگیری را فراهم می آورد.

دوره های تحصیل در دانشگاه کلگری کانادا

دانشجویان بین المللی در دانشگاه کلگری کانادا

یک پروژه نوآورانه مدارس آموزشی، جامعه، رهبری و فعالیت های داوطلبانه دانشجویان را در خارج از کلاس تشخیص می دهد. این دانشگاه دارای تخصص بالقوه تخصص تحقیق در زمینه های نوآوری های انرژی، مغز و سلامت روان، مهندسی پزشکی، عفونت ها، التهاب و بیماری های مزمن، فناوری جدید فضایی زمین و دینامیک انسان در یک دنیای در حال تغییر است. این دانشگاه دارای 76 صندوق تحقیقات کانادا و بیش از 50 موسسه و مراکز پژوهشی است. هزینه تحصیل در کانادا در دانشگاه کلگری به قرار زیر می باشد:

  • هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی، 5،386 دلار
  • هزینه تحصیلات تکمیلی 1،627 تا 7،148 دلار
  • هزینه تحصیل دانش آموزان بین المللی در مقطع کارشناسی، 18،338 دلار
  • هزینه تحصیلات تکمیلی دانش آموزان بین المللی، 3،693 تا 16،226 دلار

اطلاعات بیشتر را در زمینه تحصیل و همچنین شرایط و راه های مهاجرت به کانادا را می توانید از مشاورین ما در موسسه حقوقی میرداماد از زبان وکلای حقوقی ما بشنوید، پس در این راستا با ما همراه باشید.

نظرات کاربران

  • توسط دانشجو
    تاریخ: خرداد 21, 1399
    نفر
    نفر

    سلام بنده متاهل هستم و کارشناسی زمین شناسی با معدل 12/82 و کارشناسی ارشد 15/87هستم هردو دانشگاه دولتی اصفهان.. همسرم 10سال سابقه کار در وزارت نیرو و مهندس برق هستند و 36ساله و خودم 32سالمه..راه مهاجرت مناسب باتوجه به شرایط ما کدام هست؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 24, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      شما می توانید از طریق تحصیل و یا اکسپرس اینتری برای مهاجرت به کانادا اقدام نمایید.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا