071-91009294  | 021-88724227  |

موسسه اعزام دانشجو به کانادا در شیراز

موسسه اعزام دانشجو به کانادا در شیراز

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در حال حاضر بنا به شرایط جامعه و تب داغ مهاجرت های گوناگون موسسه های زیادی در سطح کشور خدمات مهاجرتی را به متقاضیان ارائه می دهند. بر این اساس در این مقاله در مورد یکی از برترین موسسه های مهاجرتی در سطح کشور از نگاه متقاضیان، موسسه مهاجرتی میرداماد (توسعه گران عدالت و مهر ) در شیراز توضیحاتی را ارائه می دهیم. در این مقاله می خوانید:

  • درباره موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد( توسعه گران عدالت و مهر )
  • مراحل مهاجرت از نگاه موسسه میرداماد( توسعه گران عدالت و مهر )
  • اهمیت اعزام دانشجو به کانادا از طریق موسسه میرداماد
  • دلایل انتخاب موسسه میرداماد برای مهاجرت به کانادا
  • خدمات موسسه میرداماد ( توسعه گران عدالت و مهر )
  • روش های مهاجرت به کانادا از طریق موسسه میرداماد
  • دلایل اعزام دانشجو به کانادا از طریق موسسه میرداماد
  • مراحل اعزام دانشجو به کانادا از طریق موسسه میرداماد
  • راه های تماس با موسسه مهاجرتی میرداماد( توسعه گران عدالت و مهر)

درباره موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد( توسعه گران عدالت و مهر )

موسسه مهاجرتی میرداماد ( توسعه گران عدالت و مهر ) با هدف ارائه خدمات مشاوره ای مهاجرتی به متقاضیان گرامی تاسیس شده است. این موسسه در راستای ارائه خدمات مهاجرت کاری، تحصیلی و سرمایه گذاری اطلاعات لازم را در اختیار متقاضیان قرار می دهد. این موسسه با دارا بودن اطلاعات جامع و کامل در مورد چگونگی مهاجرت و اخذ ویزای تحصیلی وپذیرش دانشگاه های اروپایی و آسیایی و کانادا و آمریکا متقاضیان را در امر مهاجرت کمک و یاری می کند. این موسسه با ارائه سلسله مقاله های دقیق، علمی و مستند در مورد شرایط مهاجرت به کشورهای گوناگون اطلاعات بی نظیری را در اختیار متقاضیان قرار می دهد. با مطالعه مقاله های موسسه میرداماد می توانید بدون صرف هزینه به اطلاعات کاملی در مورد مهاجرت و روش های اخذ اقامت کشورهای مختلف دسترسی داشته باشید.

در صورتی که نیازمند اطلاعات بیشتر در مورد موارد شرح داده شده در مقاله های موسسه ما می باشید، می توانید بامشاوران و کارشناسان این موسسه به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی تماس حاصل کنید و از راهنمایی های مفید و سودمند آن ها برخوردار شوید.

مراحل مهاجرت از نگاه موسسه میرداماد( توسعه گران عدالت و مهر)

مشاوران و کارشناسان متعهد و آگاه موسسه مهاجرتی میرداماد با طی مراحلی مسیر مهاجرت را برای متقاضیان سهل و آسان می کنند. بر این اساس مراحل کلی مهاجرت شامل موارد زیر می باشد:

  1. مرحله اول، اخذ اطلاعات لازم از متقاضی :در این مرحله اطلاعات لازم در مورد متقاضی و هدف از مهاجرت به کشورهای مختلف توسط کارشناسان موسسه دریافت می شود.
  2. مرحله دوم، تشخیص هدف مهاجرت :در این مرحله مشاوران مجرب و برجسته موسسه میرداماد با ارائه مشاوره های مهاجرتی هدف متقاضی از مهاجرت را مورد بررسی قرار می دهند تا بر اساس نوع مهاجرت راهکارهای مشخصی را به مرحله اجرا درآورند.
  3. مرحله سوم، ارائه مشاوره های مهاجرتی :در این مرحله مشاوران و کارشناسان متخصص مهاجرت با ارائه مشاوره های تخصصی مهاجرت متقاضی را در مسیر مهاجرت یاری می کنند. در این مرحله موضوع مهاجرت وارد مرحله تخصصی و انتخاب نوع مهاجرت می شود. بر اساس شرایط زندگی، سن متقاضی و تحصیلات و تمکن مالی و هدف وی از مهاجرت مشاوران اطلاعات لازم را دریافت می کنند و بر اساس آن اطلاعات تصمیم گیری های لازم انجام می شود.
  4. مرحله چهارم، انتخاب کشور و دانشگاه مناسب :در چهارمین مرحله متقاضی بر اساس مشاوره های کارساز و راهگشای مشاوران موسسه میرداماد کشور و روش مهاجرتی مناسب خود را انتخاب می کند و بر این اساس به پیش می رود. مشاوران مجرب موسسه با یاری و کمک متقاضی در انتخاب کشور مناسب بر طبق شرایط زندگی و تحصیلات و تمکن مالی و در اصل بر طبق هدف متقاضی از مهاجرت بیشتر کارهای مهاجرت متقاضی را انجام می دهند.
  5. مرحله پنجم، امضای قراداد با متقاضی :در این مرحله مشاوران با بیان مسولیت های موسسه در ارائه راهکارهای مشخص مهاجرتی و مشاوره های سودمند و مسولیت های متقاضی در اجرای همه بندهای قرارداد مهاجرتی و موارد توضیح داده شده در قرارداد با متقاضی قرارداد امضا می کنند. ذکر این نکته ضروری است که متقاضی باید قبل از امضای قرارداد همه بندهای این قرارداد مهاجرتی را به دقت مطالعه و سپس امضا کند تا در صورت فسخ قرارداد و یا موارد مشابه مشکلی در این روند پیش نیاید.
  6. مرحله ششم، ارائه مدارک لازم و مشاوره های تخصصی :در این مرحله مشاوران مجرب موسسه با ارائه مشاوره های مهاجرتی این مسیر دشوار و پر از مانع های کوچک و بزرگ را برای متقاضی هموار می کنند. متقاضی باید در این مرحله با ارائه مدارک لازم همکاری های لازم را در جهت تسریع روند مهاجرت انجام دهد.
  7. مرحله هفتم، همراهی و همکاری تا رسیدن به مقصد :مشاوران و وکلای برجسته و همگام موسسه در این مرحله با ارائه همکاری ها و همراهی های فراوان کمک می کنند تا طی مسیر سخت و پیچیده مهاجرت برای متقاضیان سهل و راحت شود و تا رسیدن به مقصد در کنار متقاضیان خواهند بود.

اهمیت اعزام دانشجو به کانادا از طریق موسسه میرداماد

متخصصان مهاجرت موسسه مهاجرتی میرداماد برای اعزام دانشجویان به کانادا دلایل فراوانی را ذکر می کنند. از مهم ترین دلایل اعزام دانشجو موسسه میرداماد به این کشور برتر می توان پایین بودن هزینه های زندگی در کانادا و هزینه تحصیل در کانادا در مقایسه با دیگر کشورهای انگلیسی زبان مانند آمریکا، انگلستان و استرالیا و اعطای ویزا به دانشجویان ایرانی را نام برد. علاوه بر این موارد اعطای مهلت یک تا ۳ ساله جست و جوی کار پس از تمام شدن دوره تحصیلی و اخذ اقامت این کشور با کار و اشتغال را می توان ذکر کرد.زندگی در برترین کشور جهان از لحاظ رعایت حقوق شهروندی و ارائه خدمات اجتماعی با دارا بودن ثبات و امنیت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی، بالا بودن سطح استاندارد زندگی و کیفیت زندگی را نیز می توان از دلایل مهم این موسسه در اعزام دانشجو به کانادا برشمرد. مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد با آگاهی از به روزترین قوانین و مقررات مهاجرتی کانادا و با اشراف کامل به شرایط مهاجرت به این کشور برترین خدمات مشاوره ای مهاجرتی را به متقاضیان ارائه می دهند.

اهمیت اعزام دانشجو به کانادا از طریق موسسه میرداماد
اهمیت اعزام دانشجو به کانادا از طریق موسسه میرداماد

دلایل انتخاب موسسه میرداماد برای مهاجرت به کانادا

از مهم ترین دلایل انتخاب موسسه میرداماد از نگاه متقاضیان برای مهاجرت به کانادا می توان دارا بودن سوابق کاری درخشان در امر مهاجرت و گروه مشاوره ای مهاجرتی خبره و برجسته موسسه را نام برد. در امر مهاجرت، تجربه کاری و حرفه ای و همچنین وجود مشاوران و وکلا و کارشناسان کارا و سرآمد و ارائه خدمات مشاوره ای رایگان می تواند موفقیت یک موسسه را تضمین کند. موسسه میرداماد با دارا بودن دو شعبه در شهرهای تهران و شیراز و ارائه مشاوره های رایگان و وجود کارشناسان آگاه از جدیدترین قوانین حقوقی و مهاجرتی بدون شک از برترین موسسه های مهاجرتی کشور محسوب می شود. مشاوران این موسسه با آگاهی از به روزترین قوانین مهاجرت به کانادا و سوابق کاری فراوان راهکارهای مفیدی را در اختیار متقاضیان قرار می دهند. راهکارهایی که بر اساس سال ها تجربه کاری حاصل شده و به عنوان رموز موفقیت در پرونده های مهاجرت به کانادا محسوب می شود. در واقع مشاوران این موسسه با هر پرونده مسیر مهاجرت به کانادا را هموارتر می کنند.

خدمات موسسه میرداماد ( توسعه گران عدالت و مهر )

موسسه میرداماد در راستای اهداف متقاضیان برای مهاجرت به کشورهای مختلف خدمات مختلفی را ارائه می دهند. از مهم ترین خدمات این موسسه برتر موارد زیر را می توان نام برد:

  • خدمات تخصصی مشاوره اخذ انواع ویزاهای تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری
  • همکاری های فراوان با موسسه های اعزام دانشجو
  • اخذ پذیرش تحصیلی برای رشته های پزشکی و مهندسی و علوم انسانی
  • مشاوره تخصصی در زمینه اخذ اقامت و مهاجرت به خارج از کشور

روش های مهاجرت به کانادا از طریق موسسه میرداماد

متقاضیان بر اساس هدف مهاجرت و شرایط زندگی و تحصیلات و تمکن مالی می توانند از روش های گوناگون به کشورهای برتر جهان مهاجرت کنند. متقاضیان می توانند بر اساس شرایط و هدف خود بهترین روش مهاجرت به کانادا را انتخاب کنند. به طور کلی روش های مهاجرت به کانادا شامل ۷ روش گوناگون می باشد. برای مهاجرت به کانادا معیارهایی مانند مدرک تحصیلی، سوابق کاری و حرفه ای، مدرک زبان انگلیسی آیلتس، سن و تمکن مالی متقاضی حائز اهمیت می باشند. برخی از این معیارها برای بعضی روش های مهاجرت اهمیت بیشتری دارند. مثلا برای مهاجرت تحصیلی دارا بودن مدرک تحصیلی و سن متقاضی اهمیت بیشتری دارد، در حالی که برای مهاجرت سرمایه گذاری دارا بودن تمکن مالی ارجحیت دارد و موضوع سن و مدرک تحصیلی اهمیت چندانی ندارد. به طور کلی روش های مهاجرت به کانادا شامل روش های زیر می باشد:

  • مهاجرت کاری به کانادا
  • مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا
  • مهاجرت تحصیلی به کانادا
  • مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج با تبعه کانادا
  • مهاجرت به کانادا از طریق تولد کودک در کانادا
  • مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی
  • مهاجرت به کانادا از طریق ویزای خوداشتغالی (ورزشی، فرهنگی و کشاورزی)

دلایل اعزام دانشجو به کانادا از طریق موسسه میرداماد

کشور کانادا علی رغم مسیر و مسافت طولانی آبی خاکی با کشور ایران همچنان از جذاب ترین و پرطرفدارترین مقاصدمهاجرتی برای متقاضیان ایرانی محسوب می شود. کانادا که از مهاجر پذیرترین کشورهای جهان است، دارای شرایط بسیار مناسب وایده آل برای زندگی و کار در کانادا و تحصیل و سرمایه گذاری در این کشور می باشد. شاید یکی از دلایل مهاجرت تحصیلی متقاضیان از سرتاسر جهان به این کشور مهاجرپذیری کانادا باشد که کمتر کسی می تواند ادعا کند که این کشور وطن او محسوب می شود. مهاجرت تحصیلی یکی از روش های متداول متقاضیان ایرانی برای مهاجرت به این کشور می باشد. از دلایل اعزام دانشجو به این کشور می توان بالا بودن سطح سیستم آموزشی و اعتبار مدارک تحصیلی و معتبر بودن مدرک دانشگاهی در دیگر کشورهای جهان را نام برد. یکی از مهم ترین دلایل اعزام دانشجو به این کشور برتر جهان، اخذ اقامت دائم و تابعیت کانادا پس از فارغ تحصیلی و کار و اشتغال در این کشور می باشد. دانشجویان نه تنها با شرکت در دوره های دانشگاهی بلکه با تحصیل در دوره های یک تا ۲ ساله کالج های فنی کانادا می توانند وارد بازار کار این کشور شوند و مقدمات اخذ اقامت این کشور را فراهم کنند. متقاضیان ایرانی می توانند پس از اخذ مدرک دیپلم دبیرستان و یا مدرک کارشناسی در این دوره های فنی در کالج های کانادا شرکت کنند و مدرک لازم برای ورود به بازار کار کانادا را در این کشور کسب کنند.

مراحل اعزام دانشجو به کانادا از طریق موسسه میرداماد

مشاوران و کارشناسان مجرب موسسه میرداماد پس از انتخاب کشور کانادا بر اساس شرایط متقاضی باید مراحل لازم در جهت اعزام دانشجو به این کشور را انجام دهند. بر این اساس این موسسه مراحل زیر را به ترتیب انجام می دهد:

  • مدارک متقاضی مورد بررسی دقیق و علمی قرار می گیرد. متقاضی باید مدارک تحصیلی لازم را ارائه دهد.
  • دارا بودن مدرک زبان انگلیسی آیلتس متقاضی و آشنایی و تسلط متقاضی به زبان انگلیسی مورد بررسی قرار می گیرد.
  • متقاضی باید مدرک مهارت زبان آیلتس معتبر را ارائه دهد. نمره لازم مدرک آیلتس بستگی به نوع رشته و مقطع تحصیلی دارد.
  • شرایط مالی متقاضی از لحاظ توانایی تامین هزینه های زندگی و تحصیل در مدت تحصیل در کشور کانادا مورد بررسی دقیق قرار می گیرد. متقاضی بدین منظور باید گواهی ها و اسناد مالی مبنی بر تمکن مالی کافی را ارائه دهد.
  • مشاوران موسسه شرایط دانشگاه های مختلف کانادا را برای تطبیق با شرایط متقاضی مورد بررسی دقیق قرار می دهند.
  • مشاوران و کارشناسان بر اساس واجد شرایط بودن متقاضی بهترین گزینه ممکن مهاجرت تحصیلی را برای تحصیل وی انتخاب می کنند. این انتخاب بر اساس شرایط متقاضی و شرایط دانشگاه های کانادا انجام می شود.
  • مشاوران موسسه تلاش می کنند تا برای متقاضی از دانشگاه مورد نظر در کانادا پذیرش تحصیلی اخذ کنند.
  • پس از اخذ پذیرش تحصیلی، مشاوران با ارائه پذیرش تحصیلی برای متقاضی ویزای تحصیلی کانادا را اخذ می کنند.
  • پس از اخذ پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی کانادا، متقاضی می تواند برای تحصیل در دانشگاه و رشته مورد نظر به کانادا اعزام شود.
مراحل اعزام دانشجو به کانادا از طریق موسسه میرداماد
مراحل اعزام دانشجو به کانادا از طریق موسسه میرداماد

راه های تماس با موسسه مهاجرتی میرداماد( توسعه گران عدالت و مهر)

تهران: بلوار میرداماد، برج نادر، ۱۰۰ متر بعد از ایستگاه مترو، طبقه ۶، واحد ۱۴

تلفن: ۰۲۱۲۲۲۶۲۰۴۰۰۲۱۲۲۲۶۲۰۳۵

شیراز: ابتدای خیابان ستارخان از سمت مطهری، بین کوچه ۱۷ و ۱۵، ساختمان شروین، طبقه همکف

  • تلفن: ۰۷۱۳۶۴۹۰۹۸۷۰۷۱۳۶۴۹۰۷۷۹
  • ایمیل: info@imohajerat.com
  • www.imohajerat.com
  • تلگرام: mirdamad_academy
  • اینستاگرام:mirdamadinstitute

اسکرول به بالا