071-91009294  | 021-88724227  |

مهندسی شیمی در نروژ

مهندسی شیمی در نروژ

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

جهت تحصیل مهندسی شیمی در نروژ دانشجویان باید زبان انگلیسی نسبتا خوبی داشته باشند از آنها امتحانی گرفته خواهد شد که باید حداقل امتیاز ۹۰ در امتحان تافل یا امتیاز کلی ۶.۵ در امتحان آیلتس را بگیرند.هدف از ارائه ی این رشته این است که افرادی را فارغ التحصیل نماید که صلاحیت و مهارت بالایی در شغل های مدیریتی، تحقیقی در صنایع مربوط به شیمی را داشته باشند.

تحصیل مهندسی شیمی در نروژ

آیا شما تمایل دارید که مدرکی با اعتبار بین المللی در رشته ی مهندسی شیمی کسب کنید؟ مهندسی شیمی درباره ی تبدیل انرژی و مواد خام به محصولات ارزشمند و مفید است. شاید دوست داشته باشید درباره ی موضوعات مربوط به پردازش نفت و گاز مطالعه کنید یا در جداسازی CO2 تخصص کسب نمایید؟ما به شما تحصیل در برنامه ی MSc دوساله ی دانشجویان نروژی و خارجی را پیشنهاد می کنیم که در آن تمام کلاس ها به زبان انگلیسی تدریس می شوند.نکاتی در مورد رشته شیمی در زیر آمده است:

  • مدرک دریافتی: فوق لیسانس علوم مهندسی
  • طول مدت: ۲ سال – ۱۲۰ واحد
  • کد رشته: MSCHEMENG
  • ثبت نام محدود: بله
  • زبان تدریس: انگلیسی
  • مکان: نروژ، Trondheim، Gløshaugen

ثبت نام رشته شیمی در نروژ

نیازمندی های ثبت نام برای تحصیل در نروژ در رشته ی مهندسی شیمی شامل مدرک Bsc/Beng یا معادل آن (معمولا دوره ی چهارساله ی تحصیل لیسانس یا معادل ۱۸۰ واحد درسی) در رشته ی مهندسی شیمی با میانگین نمره ی C می شود. همچنین شما باید حداقل ۳۰ واحد را در رشته های ریاضیات و آمار گذرانده باشید. رشته ی فوق لیسانس مهندسی شیمی در نظر دارد که دانشجویان را با اصول کلی شیمی فرآیندهای صنعت و کاربردهای تکنیکی آن آشنا نماید.

ثبت نام رشته شیمی در نروژ

پایان نامه ی مهندسی شیمی در نروژ

معمولا پایان نامه ی فوق لیسانس در رابطه با تحقیقات روز یا پروژه های صنعتی نوشته می شود. همکاری نزدیک با شیمی SINTEF و عملیات های PFI معمولا منجر می شود که محققان شاغل در SINTEF و PFI سوپروایزر و ناظر پروژه در سال آخر آن باشند.هرسال ما پیشنهاداتی را برای پایان نامه ی دکترا از لینک های ارتباطی خود در صنعت دریافت می کنیم که بعضی از آنها همراه با مشاغل مورد نیاز نروژ و پیشنهاد کار تابستانی همراه هستند. همچنین فرصت های خوبی برای انجام پروژه های پایان نامه در خارج از کشور وجود دارد.شما می توانید با مشاورین ارشد ما در موسسه حقوقی میرداماد تماس گرفته و از شرایط مهاجرت نروژ به طور کامل باخبر شوید.

اسکرول به بالا