071-91009294  | 021-88724227  |

مهاجرت کاری پرستاران به آلمان

مهاجرت کاری پرستاران به آلمان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در آلمان، هر کس که مایل به کار در حرفه پرستاری است، نیاز به مجوز دارد. برای اینکه مدارک حرفه ای خود را به رسمیت بشناسید، شما اغلب نیاز به یک دوره اقتباس برای به دست آوردن زبان و مهارت های حرفه ای خود دارید. در ادامه مقاله به شرایط مهاجرت کاری پرستاران به آلمان اشاره کرده ایم.

پادکست شرایط مهاجرت پرستاران به آلمان

علاوه بر مقاله ای که در این صفحه قرار دارد ما پادکستی برای شما عزیزان تهیه کرده ایم تا شما عزیزان بتوانید در مدت کوتاه اطلاعات جامعی در مورد مهاجرت به آلمان برای پرستاران به دست بیاورید. برای اطلاعات جامع تر میتوانید مقاله را به صورت متنی و کامل تر مطالعه کنید.

شرایط مهاجرت کاری پرستاران به آلمان

جهت کار در حرفه پرستاری در آلمان شما نیاز دارید که مدارک تحصیلی خود را در این کشور بدست آورید اگر مدارک تحصیلی خود را در خارج از کشور آلمان دریافت کرده اید، مقامات صلاحیت دار آنرا بررسی خواهند کرد که آیا شرایط تحصیلی حرفه ای که در خارج از کشور کسب کرده اید، کاملا معادل با معیار مربوطه در آلمان است یا خیر. شما باید به اندازه کافی به زبان آلمانی مسلط باشید: بسته به سرزمین آلمان که در آن قصد دارید کار کنید، باید مدرک تحصیلی B1 یا B2 خود را در چهارچوب مرجع اروپایی بدست آورید.

کار پرستاری در آلمان

شما باید در سلامت باشید: لازم است گواهی صادر شده توسط یک دکتر آلمانی را تایید کنید که نشان می دهد که از لحاظ جسمی و روحی مناسب برخوردار هستید و می توانید در مراقبت های پرستاری کار کنید. شما باید قابل اعتماد باشید: برای اثبات این که شما قابل اعتماد هستید، گواهی عدم سو پیشینه صادر شده در آلمان یا در کشور شما ضروری است.

کار پرستاری در آلمان

اگر شرایط تحصیلی خود را در یک کشور عضو شهروندی اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا کسب کرده اید، مهارت های حرفه ای شما به طور خودکار به رسمیت شناخته می شود. با این حال، هرکس که مایل به کار در آلمان باشد، باید زبان را مسلط باشد. شما باید ثابت کنید که سطح آلمانی شما برای انجام حرفه انتخابی شما کافی است. هنگامی که شما پیشنهاد شغلی معتبر دریافت کرده اید، می توانید برای یک ویزا از مأموریت آلمان واقع در کشور خود درخواست دهید.

آموزش پرستاری در آلمان

دوره های آموزشی مورد نیاز برای شناخت مدارک حرفه ای جهت کار پرستاری و پزشکی در آلمان مناسب است، که شامل دوره های انطباق، دوره های آماده سازی برای امتحانات، دوره های زبان یا آموزش در خانه می باشد. شما مجاز به مشارکت در کار نیمه وقت هستید و درآمد خود را به عنوان یک پرستار کمکی دریافت خواهید کرد. هنگامی که مدرک شما به رسمیت شناخته شده باشد، اجازه اقامت خود را ممکن است به مدت یک سال تمدید کنید و به شما فرصتی برای پیدا کردن شغل به عنوان یک پرستار حرفه ای دهند.

دوره پرستاری در آلمان

پرستاران خبره می توانند بین سه دوره آموزشی مختلف که شامل، پرستاران افراد سالخورده یا پرستاران اطفال آموزش دهند. بخش نظری آموزش در مدرسه حرفه ای یا مدرسه پرستاری قرار می گیرد، در حالی که بخش عملی در محل کار قرار می گیرد. متقاضیان باید پس از 10 سال تحصیل به مدرک تحصیلی خود دست یابند؛ اگر آنها آموزش حرفه ای را در زمینه کمک های پرستاری یا مراقبت های پرستاری به پایان برسانند، گواهینامه تحصیلی که پس از 9 سال به دست می آید کافی است.

حقوق پرستاران خبره در آلمان

یک پرستار خبره و مسلط به زبان آلمانی که امتحان خود را به پایان رسانده است برای کار در آلمان حدود 2،400 یورو حقوق میگیرد. پرستاران خارجی که در زبان آلمانی مسلط نیستند، در سال اول حقوق کمتری کسب می کنند. آنها می توانند تقریبا 1.800 یورو بدست بیاورند. همچنین میتوانند حدود 36 ساعت در هفته کار کنند.

مهم نیست که آیا آنها می خواهند به عنوان پرستار افراد سالخورده یا پرستار اطفال تعلیم دهند، متقاضیان باید مهارت های کلیدی را در حین کار ارائه دهند. آنها باید مشتاقانه، مسئولانه، احساسی پایدار و به شکل فیزیکی خوب باشند تا بتوانند طیف وسیعی از وظایفی که با آنها روبرو می شوند، انجام دهند. فرصت های شغلی در آلمان را می توانید از مشاورین موسسه میرداماد بخواهید.

اسکرول به بالا