071-91009294  | 021-88724227  |

مهاجرت به هلند

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

بر اساس آخرین آمارهای موجود، هلند پنجمین کشور شاد در جهان محسوب می شود. رفاه بالای زندگی، شرایط تحصیلی مناسب و آزادی و امنیت اجتماعی از جمله دلایلی هستند که باعث شده تا بسیاری از مهاجران هلند را برای ادامه زندگی انتخاب کنند. اگر شما هم به دنبال روشی برای مهاجرت به هلند هستید باید بگوییم که روش های زیادی از جمله تحصیل، کار و سرمایه گذاری برای مهاجرت به این کشور وجود دارد. اگر می خواهید راه های مهاجرت به هلند را بشناسید و از شرایط مهاجرت به هلند ۲۰۲۳ آگاه شوید، این مقاله از موسسه مهاجرتی میرداماد را از دست ندهید. ما در این مقاله به سوالاتی همچون چگونه به هلند مهاجرت کنم؟ پاسخ می دهیم.

تحصیل در هلند

مهاجرت کاری به هلند

مهاجرت تحصیلی به هلند

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به هلند

تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در هلند

هزینه های زندگی در هلند

صفر تا صد مهاجرت به هلند با روش ها و شرایط جدید

بر اساس آخرین آمارها، ۹۵ درصد از مردم کشور هلند به زبان انگلیسی مسلط هستند. این موضوع باعث می شود تا زندگی، کار و تحصیل برای مهاجران در این کشور بسیار راحت تر باشد. در بسیاری از موارد هلند را به عنوان دروازه اروپا معرفی می کنند زیرا این کشور امکان دسترسی به شهرهای بزرگ و مهم اتحادیه اروپا را فراهم کرده است. این کشور که در شمال غربی قاره اروپا واقع شده است به کشور پست مشهور می باشد.

اغلب شهرهای کشور هلند همچون دیگر شهرهای اروپایی سیاست های جداگانه ای دارند و بر اساس آخرین آمارها این کشور حدود ۱۷ میلیون نفر جمعیت دارد. اغلب جمعیت آن نیز در کلان شهرهایی مثل لاهه و آمستردام زندگی می کنند. همانطور که در ابتدای این مطلب نیز گفته شد بر اساس پژوهشی که در سال ۲۰۱۷ انجام شد، مردم کشور هلند توانستند لقب شادترین مردم جهان را به خود اختصاص دهند. اطلاع از شرایط رفتن به هلند برای افرادی که می خواهند به این کشور مهاجرت کنند اهمیت بسیار زیادی دارد.

ویزاهای اخذ شده

 برخی از افراد نیز می پرسند برای مهاجرت به هلند چقدر پول لازم است؟ میزان سرمایه لازم برای مهاجرت به کشور هلند نیز بسته به روش که انتخاب می کنید متفاوت می باشد. به طور کلی افراد می توانند از طریق ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای سرمایه گذاری و ازدواج وارده خاک هلند شده و در نهایت اقامت این کشور را نیز به دست بیاورند.

اما ورود به هلند برای مهاجرت و سکونت در این کشور به همین آسانی هم نیست. کشور هلند در زمینه پذیرش مهاجران سخت گیری های زیادی را اعمال می کند و قوانین مهاجرتی خود را سالانه به روز می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت اداره مهاجرت هلند از جدیدترین قوانین و راه های مهاجرت به هلند با خبر شوید.

تسلط به زبان انگلیسی

شرایط مهاجرت به هلند (به صورت جدول)

افرادی که به دنبال مهاجرت قانونی به هلند هستند باید شرایط و قوانین این حوزه را به خوبی مطالعه کرده و از آن آگاه باشند. از جمله مهمترین شرایط مهاجرت به کشور هلند می توان به مواردی همچون داشتن پاسپورت معتبر، عدم سوء سابقه کیفری و الزامات خواسته شده از سوی اداره مهاجرت این کشور اشاره کرد. منظور از الزامات خواسته شده شرایط و جزئیاتی است که با توجه به روش انتخابی فرد متفاوت می باشد.

مثلاً چنانچه فرد بخواهد از طریق کاری به هلند مهاجرت کند، باید نامه جاب آفر یا دعوتنامه کاری از سوی یک کارفرما در این کشور داشته باشد. به این ترتیب فرد در صورت داشتن شرایط مهاجرت به هلند ۲۰۲۳ می تواند به خاک این کشور وارد شود و زندگی خود را در یکی از بهترین و توسعه یافته ترین کشورهای دنیا ادامه دهد. در جدول زیر اصلی ترین روش های مهاجرت به هلند را به همراه شرایط و الزامات مورد نیاز آنها مشاهده می کنید:

روش

شرایط

مهاجرت از طریق ویزای کاری

داشتن سابقه کاری، مدرک تحصیلی و نامه جاب آفر

مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی

داشتن مدرک زبان و نامه پذیرش تحصیلی از دانشگاه

مهاجرت از طریق ویزای سرمایه گذاری

داشتن سرمایه کافی و مواردی همچون سابقه کار مرتبط

مهاجرت کاری به هلند

یکی از روش های متداول برای ورود به خاک کشور هلند، دریافت ویزای کاری می باشد. از نظر شرایط کاری کشور هلند برای مهاجرت شرایط بسیار خوبی را مهیا کرده است. از این رو مهاجران از سراسر کشورهای دنیا تمایل دارند تا در این کشور مشغول به کار شده و به کسب درآمد بپردازند. از جمله شاخص هایی که افراد قبل از مهاجرت کاری به کشور هلند باید به آن توجه کنند، نرخ بیکاری می باشد.

در سال ۲۰۲۲ نرخ بیکاری در کشور هلند حدود 3.5 درصد بوده است. این موضوع نشان می دهد که شرایط اقتصادی و بازارهای این کشور برای پیدا کردن کار مناسب بوده و تعداد نیروی بیکار کمی در این کشور وجود دارد. همچون دیگر کشورهای دنیا برای این که متقاضی بتواند در این کشور مشغول به کار شود، باید یک پیشنهاد شغلی از سوی یک کارفرما در هلند دریافت کند. بعد از دریافت نامه جاب آفر، متقاضی این امکان را دارد تا برای دریافت ویزای کار درخواست دهد.

شرایط اقتصادی در سال های اخیر در کشور هلند بسیار مطلوب و رو به رشد بوده است. همچنین یکی از مزایای دریافت ویزای کار کشور هلند این است که بعد از ۵ سال کار مداوم و پرداخت منظم مالیات فرد می تواند برای دریافت اقامت دائم درخواست دهد. اگر شما هم علاقه دارید تا برای مهاجرت ب هلند، ویزای کاری دریافت کنید می توانید با کارشناسان و وکلای با تجربه ما در موسسه مهاجرتی میرداماد تماس حاصل کرده و ضمن دریافت راهنمایی مهاجرت به هلند، سوالات خود را نیز بپرسید.

مهاجرت تحصیلی به هلند

مهاجرت تحصیلی یکی از روش های آسان و سریع برای ورود به خاک کشور هلند می باشد. بسیاری از افراد می پرسند مهاجرت به هلند چگونه است؟ اگر کشور هلند را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنید، بدون شک می توانید از مزایای فراوان آن از جمله تحصیل در دانشگاه های معتبر و طراز اول جهانی و اساتید برجسته بهره مند شوید. از دیگر مزایای تحصیل در این کشور می توان به مقرون به صرفه بودن هزینه های تحصیل و زندگی نسبت به دیگر کشورهای اتحادیه اروپا اشاره کرد.

هزینه تحصیل در مقاطع مختلف در کشور هلند بسته به مقطع رشته و مرکز آموزشی انتخاب می کنید متفاوت بوده و از حدود ۸ هزار یورو تا ۲۰ هزار یورو متغیر می باشد. البته متقاضیان می توانند در صورت داشتن شرایط لازم از بورسیه های موجود نیز بهره مند شوند. هلند سالانه پنج هزار یورو را به عنوان مبلغ بورسیه برای دانشجویان خارجی در نظر می گیرد. متقاضیان از یک فوریه تا یک می، می  توانند برای دریافت بورسیه مدارک خود را ارسال کنند.

تحصیل در مدارس هلند از سن چهار الی پنج سالگی آغاز شده و تا سن ۱۸ سالگی ادامه پیدا می کند. همچون دیگر کشورها، مدارس به دو دسته خصوصی و دولتی تقسیم می شوند. هزینه تحصیل در مدارس دولتی تقریباً رایگان بوده و برای این که متقاضی در مدارس خصوصی این کشور درس بخواند باید تقریباً سالانه ۱۰ هزار یورو به بالا هزینه کند. افرادی که می خواهند در مقطع لیسانس یا فوق لیسانس مشغول به تحصیل شوند باید مدارک مورد نیاز از جمله مدرک آیلتس یا تافل ارائه دهند. برای مقطع لیسانس آیلتس ۶ و در مقطع فوق لیسانس آیلتس 6.5 الزامی می باشد.

هزینه های تحصیل در مقطع لیسانس در کشور هلند، سالانه حدود هشت هزار یورو به بالا می باشد. برای ورود و تحصیل در مقطع فوق لیسانس نیز فرد باید علاوه بر ارائه تمکن مالی هزینه حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار یورو در سال بپردازد. کشور هلند شرایط مناسبی را برای دانشجویان مقطع دکترا فراهم کرده است. متقاضیان می توانند برای تحصیل دکترا در این کشور بعد از پیدا کردن یک استاد راهنما و با ارائه رزومه تحصیلی قوی و تسلط به زبان انگلیسی ویزای تحصیلی دریافت کنند.

به طور کلی اگر علاقه مند به مهاجرت هلند هستید و می خواهید بدانید چگونه به هلند مهاجرت کنیم؟ یکی از روش های مناسب و آسان برای افراد اقدام از طریق ویزای تحصیلی می باشد. در هر سنی که هستید می توانید در یکی از مقاطع تحصیلی هلند پذیرش تحصیلی دریافت کرده و به این ترتیب وارد این کشور زیبا شوید.

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در هلند

طریقه مهاجرت به هلند از روش های سرمایه گذاری به این شکل است که متقاضی سرمایه قابل توجهی را از یکی از روش های خرید ملک، راه اندازی کسب و کار، خرید بیزینس، استارتاپ یا کارآفرینی وارد کشور هلند کند. افراد این امکان را دارند تا از طریق یکی از روش های سرمایه گذاری وارد خاک کشور هلند شده و ویزای موقت دریافت کنند. ویزایی که در این روش صادر می شود معمولاً دو یا سه ساله می باشد که قابلیت تمدید شدن دارد. از دیگر مزایای مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری امکان درخواست ویزای همراه می باشد. در این روش همراه اجازه کار و تحصیل تمام وقت خواهد داشت.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در هلند

یکی از روش های سرمایه گذاری در کشور هلند، ثبت شرکت است. از آنجا که شرایط رفتن به هلند برای زندگی بسیار مطلوب می باشد، بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی تمایل دارند تا برای ادامه زندگی و افزایش سرمایه خود وارد کشور هلند شوند. در این روش فرد باید از طریق طی کردن مراحل قانونی و اداری، شرکت مورد نظر خود را در هلند ثبت نمایند. حداقل سرمایه لازم برای ثبت یک شرکت در کشور هلند، حدود 1.250.000 یورو می باشد.

 البته به این نکته توجه داشته باشید که صرفاً ثبت یک شرکت نمی تواند منجر به دریافت ویزای این کشور شود. لذا متقاضی باید در کنار ثبت شرکت اقدام به راه اندازی کسب و کار استارت آپ یا کارآفرینی نموده باشد تا بتواند از این طریق اقامت موقت یا دائم هلند را به دست بیاورد. برای ثبت شرکت در کشور هلند فرد باید نوع شرکتی که که می خواهد ثبت کند را تعیین کند. انواع شرکت های قابل ثبت در کشور هلند عبارت است از:

  • شرکت سهامی عام
  • شرکت گروه منافع اقتصادی اروپایی
  • شرکت مسئولیت محدود
  • شرکت شخصیت های حقوقی
  • شرکت سهامی خاص
  • شرکت با پروانه کسب و کار

مهاجرت از طریق خرید ملک در هلند

از دیگر روش های سرمایه گذاری در هلند می توان به خرید ملک اشاره کرد. البته به این موضوع توجه داشته باشید که خرید ملک در هلند منجر به دریافت اقامت دائم این کشور نمی شود. با این حال با توجه به اقتصاد رو به رشد این کشور، بسیاری از افراد تمایل دارند تا بخشی از سرمایه خود را صرف خرید ملک در هلند کنند.

سرمایه اولیه مورد نیاز برای خرید هر نوع ملک در کشور هلند چیزی حدود 1.200.000 یورو می باشد. البته در این زمینه نباید از هزینه های جانبی خرید ملک نیز غافل شوید. هزینه جانبی خرید ملک در کشور هلند حدود ۶ درصد از ارزش کلی ملک را شامل می شود. جزئیات هزینه های جانبی برای خرید ملک در کشور هلند عبارت است از:

عنوان

هزینه ها

مالیات نقل و انتقال ملک

حدود 6.000 یورو

هزینه انتقال سند

 بین 1.000 تا 2.000 یورو

کمیسیون مشاور املاک

 بین 1.500 تا 3.500 یورو

دستمزد بازرسی

بین 500 تا 900 یورو

هزینه ضمانت نامه بانکی

1% از ارزش ملک

مهاجرت از طریق استارتاپ در هلند

استارتاپ به یک طرح خلاقانه و جدید گفته می شود که عمدتاً در حوزه تکنولوژی و فناوری باشد و بتواند سود قابل توجهی را برای کشور مقصد به همراه بیاورد. برنامه ویزای استارتاپ هلند نیز با هدف استقبال و حمایت از ایده های خلاقانه و جدید ارائه شده است و چنانچه شما نیز ایده های تازه و ناب در ذهن خود دارید می توانید از این روش برای مهاجرت به هلند استفاده کنید. فرد باید اثبات کند که در زمینه استارتاپ مورد نظر، سابقه کار کافی و تجربه دارد. از مزایای این نوع ویزا امکان اخذ سرمایه و جذب سرمایه گذار می باشد.

چنانچه طرح تجاری شما مورد تایید دولت هلند قرار گیرد، شما می توانید از سرمایه گذاران و نهادهای حمایتی کمک گرفته و سرمایه مورد نیاز خود را تامین کنید. اقامتی که از این طریق به شما داده می شود یک سال اعتبار دارد که قابلیت تمدید شدن را نیز دارد. در نهایت متقاضی می تواند بعد از پنج سال حضور مداوم در خاک هلند، اقامت دائم این کشور را کسب کند. به طور میانگین حداقل سرمایه لازم برای راه اندازی یک استارتاپ در کشور هلند ۵۰ هزار یورو می باشد. ناگفته نماند که ارائه بیزینس پلن کامل و شفاف که دربرگیرنده تمام برنامه شما برای اجرای ایده باشد ضروری است.

مهاجرت از طریق تولد فرزند در هلند

کودکان می توانند به صورت خودکار یا از طریق فرزندخواندگی، شهروندی هلند را دریافت کنند. بر اساس قوانین موجود در این کشور، همه کودکانی که بعد از تاریخ ۳۱ دسامبر ۱۹۸۴ به دنیا آمده اند به طور خودکار تابعیت هلندی را در صورت داشتن شرایط لازم دریافت می کنند؛ اما شرایط دریافت تابعیت این کشور برای نوزادان تازه متولد شده چیست؟ برای این که یک کودک تابعیت هلند را دریافت کند باید شروط زیر را داشته باشد:

  • مادر کودک در زمان تولد کودک تابعیت هلندی داشته باشد
  • هر دو والدین کودک در زمان تولد و تابعیت هلندی داشته باشند
  • پدر کودک در زمان تولد فرزند هلندی بوده و با مادر غیر هلندی ازدواج کرده باشد
  • در زمان تولد، کودک و مادر کودک اقامت هلند را داشته باشند
  • یکی از والدین مادر در روز تولد مادر در هلند اقامت داشته باشد
  • کودک و پدرش در زمان تولد کودک در هلند اقامت داشته باشند

چنانچه نوزادی که متولد می شود یکی از شروط گفته شده را داشته باشد، به طور خودکار تابعیت و شهروندی هلند را به دست می آورد. این روش مهاجرت به هلند برای آینده کودک مناسب است و امتیازاتی برای والدین وی به همراه نخواهد داشت. از طرفی تقریباً در تمامی روش ها پدر یا مادر کودک حتماً باید تابعیت یا اقامت هلند را داشته باشند.

مهاجرت از طریق ازدواج در هلند

یکی از سوالاتی که افراد می پرسند این است که در روش ازدواج آیا هلند مهاجر می پذیرد؟ خوشبختانه پاسخ مثبت است. کشور هلند نیز همچون دیگر کشورها تحت شرایط خاصی و با اثبات سالم بودن ازدواج، به فرد خارجی تابعیت می دهد. به این منظور شما باید در یک مراسم مدنی ازدواج کنید تا ازدواج شما با تبعه هلندی به رسمیت شناخته شود. مدارکی که برای ثبت ازدواج باید ارائه دهید نیز به ملیت شما بستگی دارد. معمولاً لیست مدارک مورد نیاز را می توانید از شهرداری محل زندگی خود دریافت کنید.

نحوه مهاجرت به هلند از طریق ازدواج، به این صورت است که بعد از ثبت ازدواج، فرد خارجی یک اقامت دو ساله یا سه ساله دریافت می کند، بعد از گذشت 2 یا 3 سال از زندگی مشترک، چنانچه اثبات شود که ازدواج پایدار می باشد زوج خارجی پاسپورت هلند را دریافت می کند. به طور کلی شرایط مهاجرت به هلند از طریق ازدواج در سال های اخیر سخت تر شده است و دولت این کشور ارزیابی های زیادی را برای اثبات واقعی بودن ازدواج انجام می دهد تا به این ترتیب از ازدواج های سوری جلوگیری شود.

مهاجرت از طریق پناهندگی به هلند

پناهندگی یکی از روش های مهاجرت به کشور هلند است که به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم که از این روش اقدام کنید زیرا در این شیوه خطرات و مشکلات بسیار زیادی برای پناهجو به وجود می آید. از طرفی در نظر داشته باشید که اثبات شرایط پناهندگی به هیچ وجه آسان نیست و چنانچه شخص نتواند وضعیت پناهندگی دریافت کند، با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهد شد و مجبور می شود که به کشور مبدا باز گردد.

همچنین ناگفته نماند که پناهجویان تا زمان تعیین وضعیت باید در کمپ های اسکان موقت ساکن شوند که به هیچ عنوان شرایط مساعدی ندارد. از این رو توصیه می کنیم که با افزایش آگاهی و اطلاعات خود درباره روش های مختلف مهاجرت به هلند، بهترین، آسان ترین و در عین حال امن ترین روش را برای مهاجرت خود و خانواده تان انتخاب کنید. با توجه به این توضیحات، شرایط مهاجرت به هلند از طریق روش پناهندگی به هیچ عنوان مطلوب نیست و ما در موسسه مهاجرتی میرداماد به شما توصیه می کنیم که با بررسی سایر روش های مهاجرتی، یک راه مناسب برای مهاجرت خود به کشور هلند یا دیگر کشورها انتخاب نمایید.

هزینه مهاجرت به هلند

از جمله دغدغه های افرادی که به دنبال ورود به خاک کشورهایی همچون هلند هستند، هزینه مهاجرت به هلند می باشد. هزینه مهاجرت به هر کشور از جمله هلند با توجه به روشی که برای مهاجرت خود انتخاب می کنید متفاوت می باشد. به عنوان مثال چنانچه بخواهید از طریق تحصیل وارد خاک این کشور شوید باید شهریه دانشگاه را که عمدتاً سالانه می باشد در نظر بگیرید.

همچنین اگر قصد داشته باشید از طریق سرمایه گذاری وارد خاک هلند شوید، باید حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت یا راه اندازی یک کسب و کار را در نظر بگیرید. علاوه بر این موارد، دولت هلند برای این که مطمئن شود فرد از پس مخارج زندگی خود در این کشور بر می آیند ارائه مدرک تمکن مالی را الزامی کرده است. با توجه به این موضوع هزینه رفتن به هلند متناسب با روشی که برای مهاجرت خود انتخاب می کنید متفاوت می باشد.

هزینه زندگی در هلند

از دیگر دغدغه های افرادی که راه مهاجرت به هلند را انتخاب می کنند، موضوع هزینه های زندگی در این کشور می باشد. 

هزینه زندگی

البته ناگفته نماند که میزان هزینه ها تا حدود زیادی به سبک زندگی افراد بستگی دارد. دانشجویان می توانند با اسکان در خوابگاه ها و اقامتگاه های دانشجویی هزینه های خود را تا حدود زیادی کاهش دهند.

برای اجاره یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر، باید تقریباً ماهانه ۱۲۵۳ دلار بپردازید. البته شما می توانید آپارتمان های تمیز و مناسبی را در خارج از مرکز شهر پیدا کنید که حدود ۱۰۰۰ دلار در ماه اجاره خانه دارند. در جدول زیر برخی از خدمات و کالاهای رایج در کشور هلند را به همراه هزینه آنان مشاهده می کنید:

Column1

Column2

 

یک وعده غذایی در رستوران معمولی

۱۶.۰۳ دلار آمریکا

 

شیر

۱.۱۰ دلار آمریکا

 

قرص نان تازه سفید (۵۰۰ گرم)

۱.۹۳ دلار آمریکا

 

گوشت گاو (۱ کیلوگرم)

۲۵.۸۹ دلار آمریکا

 

آب بطری ۱.۵ لیتری

۰.۷۳ دلار آمریکا

 

کرایه یک کیلومتر تاکسی (تعرفه عادی)  

۲.۵۷ دلار آمریکا

 

یک دست لباس تابستانی  

۳۴.۶۶ دلار آمریکا

 
   

Column1

Column2

اجاره آپارتمان (۱ خوابه) در مرکز شهر

۱,۲۵۳ دلار آمریکا

اجاره آپارتمان (۱ خوابه) خارج از مرکز

۱,۰۳۰ دلار آمریکا

اجاره آپارتمان (۳ خوابه) در مرکز شهر

۱,۹۲۵ دلار آمریکا

اجاره آپارتمان (۳ اتاق خواب) خارج از مرکز

۱,۵۶۱ دلار آمریکا

قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر

۵,۶۸۱ دلار آمریکا

قیمت هر متر برای خرید آپارتمان در خارج از مرکز

۴,۰۵۹ دلار آمریکا

متوسط حقوق ماهانه خالص (پس از کسر مالیات)

۳,۳۵۱ دلار آمریکا

نرخ بهره وام مسکن بر حسب درصد، سالانه، برای ۲۰ سال با نرخ ثابت

۲.۴۵ دلار آمریکا

    

مدارک لازم جهت اخذ ویزا هلند

اگر شما هم تصمیم خود را برای مهاجرت به هلند قطعی کرده اید و در این مرحله به دنبال چگونگی مهاجرت به هلند هستید، باید مدارک خود را تهیه و برای سفارت این کشور ارسال نمایید. مدارک لازم برای مهاجرت به کشور هلند با توجه به روشی که انتخاب می کنید متغیر می باشد. به عنوان مثال چنانچه بخواهید از طریق تحصیل به هلند مهاجرت کنید باید علاوه بر مدارک هویتی و مدرک آیلتس، نامه پذیرش تحصیلی از دانشگاه های معتبر این کشور را نیز ارائه دهید.

به طور کلی عمومی ترین مدارکی که باید تقریباً در همه روش های مهاجرت به هلند ارائه دهید، عبارت است از:

  • پاسپورت معتبر
  • مدارک هویتی
  • عکس
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • مدارک و سوابق تحصیلی یا کاری
  • بیمه
  • گواهی تمکن مالی
  • تست سلامت مورد تایید کشور هلند
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری

مشاور و وکیل مهاجرت به هلند

به طور کلی مهاجرت یک فرایند حساس و پر اهمیت در زندگی افراد است که آینده آنان را تحت تاثیر قرار می دهد. از این رو بهترین کار این است که از مشاوران و افراد متخصص و با تجربه در این زمینه راهنمایی بگیریم. شما نیز می توانید برای اطلاع از شرایط امتیاز بندی مهاجرت به هلند و ارزیابی شرایط خود برای مهاجرت به این کشور، از افراد باتجربه و وکلای متخصص کمک بگیرید. ما در موسسه مهاجرتی میرداماد جمعی از برترین و با تجربه ترین وکلای مهاجرتی را گرد یکدیگر جمع کرده ایم و شما می توانید در صورت نیاز سوالات خود را از آنها بپرسید.

اخذ اقامت دائم هلند

بسیاری از مهاجرانی که از روش هایی همچون تحصیل، کار، سرمایه گذاری یا ازدواج وارد خاک هلند می شوند، تمایل دارند تا اقامت دائم این کشور را نیز دریافت کنند. برای دریافت اقامت دائم کشور هلند، متقاضی باید حداقل ۵ سال حضور مداوم در این کشور داشته باشد. از دیگر شروط لازم برای دریافت اقامت دائم، یادگیری زبان این کشور، آمیختگی با فرهنگ آن و عدم سوء سابقه کیفری می باشد. همچنین متقاضی باید مالیات خود را در مدت زمان اقامت خود در هلند به طور منظم پرداخت نموده باشد تا بتواند اقامت دائم این کشور را دریافت کند.

عکس:

تابعیت هلند

منظور از تابعیت هلند این است که فرد ملیت هلندی را دریافت کند. در واقع بعد از این که فرد موفق به دریافت اقامت دائم کشور هلند شود این امکان وجود دارد که در صورت داشتن شرایط لازم تابعیت هلند را نیز دریافت کند. متقاضی در صورت داشتن شرایط زیر می تواند پاسپورت هلندی را دریافت کند:

  • پنج سال سکونت در کشور هلند بدون وقفه و فاصله
  • اثبات درآمد و تمکن مالی کافی
  • در زمان درخواست تابعیت، فرد باید اقامت دائم داشته باشد
  • آشنایی به زبان هلندی
  • گواهی عدم سوء پیشینه

پاسپورت هلند در سراسر دنیا قدرت بسیار زیادی دارد، از این رو بسیاری از مهاجران تمایل دارند تا با احراز شرایط لازم تابعیت و در نهایت پاسپورت این کشور را نیز دریافت کنند.

شهر های مهم برای زندگی و مهاجرت به هلند

کشور هلند روز به روز در حال رشد و توسعه می باشد. این کشور یکی از برترین مقاصد مهاجرتی و توریستی در دنیاست و هیچ جای تعجبی ندارد که مردم آن هر ساله در لیست شادترین مردمان جهان قرار بگیرند. از جمله سوالاتی که مهاجران می پرسند این است که هلند برای مهاجرت چگونه است؟

 در پاسخ باید بگوییم که مردم این کشور، بین کار و زندگی خود تعادل خوبی برقرار کرده اند. از طرفی حضور شرکت های بین المللی و برجسته باعث شده تا هلند بهشتی برای افراد متخصص و تحصیل کرده باشد. کیفیت زندگی در این کشور بالا بوده و شما می توانید با سکونت در شهرهای زیبای آن به آسانی زندگی کرده و از تمامی امکانات رفاهی بهره مند شوید. ۵ شهر برتر کشور هلند برای مهاجرت و سکونت عبارت اند از:

  • آمستردام
  • روتردام
  • لاهه
  • آیندهوون
  • اوترخت

سخن آخر

با توجه به آنچه که تا اینجا گفته شد، هلند یکی از بهترین مقاصد برای افرادی است که می خواهند ادامه زندگی تحصیلی یا کاری خود را در کشوری رو به رشد و آرام سپری کنند. شما نیز اگر تمایل دارید به هلند مهاجرت کنید می توانید با کارشناسان و وکلای برجسته ما در موسسه مهاجرتی میرداماد مشورت نمایید. همچنین شما می توانید با اطمینان خاطر تمامی مراحل دریافت ویزا و مهاجرت به این کشور را به وکلای برجسته ما محول کنید. به این منظور می توانید با شماره تلفن های ما تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول درباره مهاجرت به هلند

 افراد می توانند از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج یا تولد به خاک کشور هلند وارد شوند.

 حداقل سرمایه لازم برای ثبت یک شرکت در هلند 1.250.000.000 یورو می باشد.

 هزینه زندگی در هلند با احتساب اجاره خانه حدود 2 هزار دلار در ماه می باشد.

اخبار مرتبط

تحصیل در هلند

یکی از ساده‌ترین راه‌های مهاجرت به هلند، مهاجرت تحصیلی است. کشور هلند در میان دیگر کشورهای اروپایی، به دلیل هزینه‌های

مشاهده
خرید ملک در هلند

خرید ملک در هلند

کشور زیبای هلند از کشورهای تراز اول، ثروتمند و پیشرفته در اروپا می باشد و در شمال غرب این قاره

مشاهده
اقامت هلند

اقامت هلند

امروزه پدیده مهاجرت به مناطقی از دنیا که شرایطی بهینه را برای زیستن فراهم می سازند نقل تمامی گفتگوهاست. هلند

مشاهده

اسکرول به بالا