071-91009294  | 021-88724227  |

مهاجرت به دبی

مهاجرت به دبی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

به طور کلی، کار معمولی یا کار خاص در دبی معمول نیست. اکثر کارکنان از طریق مهاجرت به دبی قراردادهای کار تمام وقت را ارائه می دهند.

شرایط و مزایای کار مهاجرت به دبی

هفته کاری در دبی، بسته به سیاست کارفرمایان، بین 40 تا 48 ساعت متفاوت است. کارگران مهاجر معمولا به خوبی حقوق می گیرند، اکثر کارفرمایان بسته های نقدی را پرداخت می کنند که می تواند حقوق پایه،  هزینه های پزشکی، بلیط های هوائی برای بازدیدهای خانگی، تامین مسکن یا کمک هزینه و غیره را پوشش دهد. در برخی موارد، بررسی عملکرد یا پاداش های دیگر وجود دارد. کارکنان قراردادی همچنین از ” جبران خسارت ” بهره مند می شوند که یک پاداش پایان قرارداد است که به کارگران غیرقانونی پرداخت می شود، به عنوان یک نوع قدردانی برای خدمات آنها به دولت.شرایط و مزایای کار مهاجرت به دبی

قیمت اجاره ی املاک در دبی

اگر قصد دارید مکان مورد نظر خود را جستجو کنید، توجه داشته باشید که اجاره ها بر اساس یک قرارداد سالیانه است و مبلغ سپرده به صورت هزینه ی پیش پرداخت، بستگی به مهارت های مذاکره، منطقه ی مالکیت و رقابت برای ملک می باشد. گاهی ممکن است از شما خواسته شود که پیش پرداخت اجاره ی سالانه را پرداخت کنید.

مهاجرت به دبی و خرج زندگی

پس از رکود اقتصادی در سال 2008، هزینه ی اجاره در دبی به طور قابل توجهی کاهش یافته است. اما اجاره هنوز هم در دبی بسیار قابل توجه است. برای داشتن زندگی راحت در دبی، محل اقامت شما نباید بیش از 20 درصد از حقوق سالانه شما باشد.
شما می توانید با چک کردن تبلیغات طبقه بندی شده Dubizzle ایده بگیرید تا قیمت ها، مکان ها و انواع مسکن را بپرسید.
هزینه های اجاره به ندرت شامل صورتحساب های برق می شود. هزینه ی برق و مصرف آب می تواند به مبلغ 1200 یورو ( 262 پوند ) برای یک آپارتمان کوچک دو خوابه در هر ماه باشد. با این وجود در ماه های گرم تابستان، هزینه ها به میزان زیادی افزایش می یابد، زیرا شما بیشتر از تهویه ی مطبوع استفاده می کنید.

هزینه های مواد غذایی در دبی

هنگامی که نوبت به غذا و مواد غذایی می رسد ، هزینه ها به ترجیحات خرید شما بستگی دارد. خرید محصولات محلی یک ایده بی هتر برای صرفه جویی در هزینه است تا انتخاب مارک های بین المللی. به عنوان یک فرد مهاجر، باید انتظار داشته باشید هر چیزی بین 250 AED  ( 54 پوند ) و AED 1000 ( 219 پوند ) در در هر هفته می باشد.

برای اطلاعاتی که نیاز دارید به منظور مهاجرت کسب کنید، می توانید با مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی میرداماد تماس حاصل نمایید تا با اطلاعات و تجربه خود در مورد مهاجرت تحصیلی به دبی و … شما را راهنمایی کنند.

نظرات کاربران

  • توسط مصطفی
    تاریخ: خرداد 22, 1399
    نفر
    نفر

    سلام
    مصطفی هستم
    لیسانس عمران ۲۴ ساله
    پاسپورت دارم معلوم
    آیلتس ۸

    چکار کنم
    شما میگی امارات خوبه
    شهریه دانشگاه هم خوبه زیاده
    شما چکار میتوانید برای من انجام دهید
    مهاجرت هم به امارات که دیگه شکل خواب گرفته ۲۵۰۰۰۰دلار
    چطور شما میتوانید کمکم کنید

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 24, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      متاسفانه با توجه به شرایط موجود امکان دریافت ویزا و پذیرش از دانشگاه های دبی بسیار سخت شده است. به شما توصیه می کنیم کشور های دیگر را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا