071-91009294  | 021-88724227  |

مهاجرت به خارج بدون مدرک زبان

مهاجرت به خارج بدون مدرک زبان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

زمانی که شما قصد دارید برای مهاجرت اقدام کنید لازم است که شرایط خاصی را مورد بررسی قرار دهید. در واقع برای این که بتوانید به کشور مورد نظر خود مهاجرت نمایید لازم است که مدارک و شرایطی را مهیا کنید. به طور مثال شما می بایست برای دریافت مدرک زبان اقدام نمایید و به جهت حضور در کشور مورد نظر خود مدرک زبان دریافت نمایید. یا این که برای مهاجرت به مقصد مورد نظرتان می بایست در ارتباط با شرایط مهاجرتی مخصوص به خود اقداماتی صورت دهید. به این نکته باید توجه داشته باشید که شرایط مهاجرتی برای هر مدل روند مهاجرتی متفاوت است. در این مقاله نیز ما به بررسی نحوه مهاجرت به خارج بدون مدرک زبان می پردازیم.

مهاجرت به کشور های مختلف هر کدام دارای شرایط خاصی است. دقت کنید که مهاجرت به مدل های مختلفی امکان پذیر است که تفاوت هایی هم با هم دارند. به طور مثال مهاجرت تحصیلی به کانادا با مهاجرت تحصیلی به پرتغال تفاوت های بسیاری دارند. یا این که مهاجرت کاری به روسیه با مهاجرت کاری به ایتالیا تفاوت های خاصی دارند. البته شما می توانید برای مهاجرت سرمایه گذاری مثلا مهاجرت سرمایه گذاری به آمریکا یا مهاجرت از طریق ازدواج مثلا ازدواج در فرانسه اقدام نمایید. برای این که بتوانید در ارتباط با این روند های مهاجرتی اطلاعات کسب کنید می توانید به موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد مراجعه نمایید. موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد دارای نمایندگی های معتبر در شهر های شیراز و تهران است.

مهاجرت به خارج بدون مدرک زبان

این روز ها تب و تاب مهاجرت به کشور های مختلف افزایش یافته است و افراد بسیاری برای مهاجرت اقدام می کنند. مهاجرت برای هر فردی می تواند با روش ها و راه های مختلفی صورت گیرد. برای این که بتوانید روند مهاجرتی خود را پیش ببرید لازم است تا مدارک و اسنادی را ارائه دهید. زمانی که شما قصد تحصیل مثلا تحصیل در ژاپن را دارید باید مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی ژاپن را ارائه دهید که این مدارک یقینا با مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی آمریکا متفاوت خواهد بود.

از این رو باید قبل از هر گونه اقدامی برای بررسی موارد و شرایط مورد نیاز تلاش کنید. به عبارتی زمانی که شما مقصد مهاجرت مورد نظر خود را می یابید می بایست پس از آن به جهت ارائه مدارک و تهیه مدارک مورد نیاز اقداماتی را صورت دهید. مدارک برای هر کشوری متفاوت است. با این وحود یکی از مهم ترین مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای برخی از کشور ها یا ورود به این کشور ها مدرک زبان است.

اما نکته جالب تر این است که راه های برای ورود بدون مدرک زبان وجود خواهد داشت. به طور مثال شما برای ورود و اقامت کشور های اروپایی مثلا اقامت آلمان می توانید با شرایطی بدون مدرک زبان اقدام نمایید. اما این شرایط چیست و چگونه می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد. دقت داشته باشید که برای اخذ اقامت دائم کشور های مختلف راه های بسیار زیادی وجود دارد. دقت کنید که تابعیت کشور ها و اخد آن نیز نیازمند بررسی شرایط ویژه ای است.

بررسی روش های مهاجرت به خارج بدون مدرک زبان

مهاجرت به خارج بدون مدرک زبان با راه ها و روش های مختلفی امکان پذیر است. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که مهاجرت به کشور های مختلف بدون مدرک زبان خصوصا کشور های خاصی مثل کانادا، هلند، آمریکا، انگلستان و … امکان پذیر نمی باشد. یا این که مهاجرت و اخذ ویزای این کشور ها با سختی های بسیاری روبرو خواهد بود. در واقع افرادی که بالای هجده سال سن دارند و قصد مهاجرت به کشور های خاصی را دارند لازم است تا مدرک زبان مانند آیلتس یا تافل را ارائه دهند.

بررسی روش های مهاجرت به خارج بدون مدرک زبان
بررسی روش های مهاجرت به خارج بدون مدرک زبان

اما برخی از کشور ها نیاز به مدرک زبان ندارند و شما می توانید بدون اخذ مدرک زبان وارد این کشور ها شوید. به طور مثال برخی از کشور ها بدون نیاز به مدرک زبان ویزای کاری یا ویزای تحصیلی را ارائه می کنند. البته به این نکته توجه داشته باشید که درست است مدرک زبان و اخذ آن می تواند با سختی های زیادی شما را مواجه کند اما داشتن آن قطعا بهترین گزینه خواهد بود. به عبارتی با داشتن این مدرک می توانید روند مهاجرتی خود را سرعت بدهید.

مهاجرت بدون مدرک زبان از طریق کار و اخذ ویزای کاری

یکی از راه های مهاجرتی کار می باشد و افراد بسیاری برای دریافت ویزای کاری به کشور های مختلف اقدام می کنند. به طور مثال شما می توانید برای کار در استرالیا یا اخذ ویزای کاری چین اقدام نمایید. عموما کشور ها برای این که اجازه کار افراد مختلف را صادر کنند از این افراد مدرک زبان را درخواست می کنند. اما برخی از کشور ها هم بدون نیاز به مدرک زبان اجازه کاری را ارائه می دهند و ویزای کاری را صادر می کنند.

در واقع با داشتن اجازه کار و ویزای کاری می توان وارد کشور مورد نظر شد و سپس برای کار اقدام نمود. یکی از مهم ترین کشور هایی که می توان بدون اخذ مدرک زبان خاصی برای مهاجرت به آن اقدام نمود کشور آلمان می باشد. البته اصولا برای کار در آلمان لازم است تا مدرک زبان آلمانی و یا انگلیسی ارائه شود اما با این وجود می توان با برخی شرایط مراحل کاری را محیا نمود.

در واقع برخی از کشور ها در صورتی که شما پیشنهاد شغلی از سوی یک کارفرما داشته باشید و کافرمای مورد نظر بدون نیاز به مدرک زبان خاصی شرایط شما را پذیرش کند می توانید برای کار مشغول شوید. البته باید دقت داشته باشید که همه کشور ها این مورد را ندارند. به طور مثال هیچ راهی برای ورود بدون مدرک زبان به کشور کانادا برای کار در کانادا وجود ندارد.

مهم ترین روش های کاری در کانادا روش های اسکیل ورکر و اکسپرس اینتری می باشد که هر کدام از آن ها نیاز بسیاری به مدرک زبان دارند. در واقع در روش هایی مثل روش اکسپرس اینتری کانادا، تسلط بر زبان به عنوان یک امتیاز مهم محسوب می شود. در کل باید به این نکته توجه داشته باشید که با داشتن مدرک زبان شانس شما برای دریافت پذیرش کاری و مجوز کاری افزایش بسیاری خواهد یافت. اما به جز روش کاری می توان از روش های دیگری هم برای مهاجرت بدون نیاز به مدرک زبان هم استفاده نمود.

مهاجرت بدون مدرک زبان از طریق تحصیلی

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین و جذاب ترین روش های مهاجرتی بدون نیاز به مدرک زبان مهاجرت از طریق تحصیل می باشد. اما توجه به این نکته ضروری است که مهاجرت تحصلی به هر کشور خاص دارای شرایطی ویژه است. به طور مثال شرایط تحصیل در آمریکا یا شرایط تحصیل در هلند متفاوت از هم هستند. در زمینه تحصیلی و برای اخذ پذیرش تحصیلی لازم است تا مدارک مورد نیاز دانشگاهی که قصد تحصیل در آن را دارید به دقت مورد بررسی قرار داده و مدارک و اسناد مورد نظر را آماده کنید.

یک نکته بسیار مهم که لازم است به آن توجه داشته باشید این می باشد که مهاجرت تحصیلی هم برای دانش آموزان و هم برای دانشجویان اتفاق می افتد. در واقع شما می توانید هم برای تحصیل در مدارس اقدام نموده و هم برای اعزام دانشحو اقدام کنید. عموما برای مهاجرت تحصیلی کودکان و خصوصا برای افرادی که زیر هجده سال سن دارند و قصد مهاجرت تحصیلی دارند مدرک زبان مورد نیاز نخواهد بود.

در واقع اگر دانش آموزان برای مهاجرت تحصیلی خود مدرک زبان ارائه ندهند این مسئله به عنوان نکته منفی محسوب نمی شود. به طور مثال می توان به تحصیل در مدارس کانادا اشاره نمود. تحصیل در مدارس کانادا همراه با مزایای بسیار زیادی می باشد. مهم تر از همه این مزایا می توان به کم هزینه بودن تحصیل در کانادا اشاره نمود. اما نکته مهم دیگر این است که برای والدین دانش آموزان هم ویزای پنج ساله ای صادر می شود. مثال دیگر از کشور هایی که بدون مدرک زبان تحصیلات دانش آموزان را مورد پذیرش قرار می دهند کشور انگلیس است.

در واقع تحصیل در انگلستان برای دانش آموزان با شرایط مناسب می تواند حتی بدون مدرک زبان هم در دسترس باشد. اما باید به این نکته دقت داشته باشید که مهاجرت تحصیلی برای تحصیلات دانشگاهی بدون مدرک زبان عملا سخت خواهد بود. بیشتر کشور ها بدون داشتن مدرک زبان مورد نظر و مورد تایید دانشگاه ها اقدام به پذیرش تحصیلی و ویزای دانشجویی نمی کنند. البته برخی از کشور ها مزایای خاصی را در نظر گرفته اند و دانشجویان می توانند قبل از شروع تحصیلات خود زبان مورد نظر را در کالج ها بیاموزند.

یک مدل دیگر از مهاجرت های تحصیلی بدون مدرک زبان این است که تحصیل در کشوری را انتخاب کنید که با پذیرش در کالج زبان به افراد ویزا می دهد. این کشور ها عبارتند از: روسیه، مجارستان،‌ فرانسه، مالتا، ترکیه، اوکراین و چین. دقت کنید که ویزای صادر شده از کشور مالتا قابلیت تبدیل به ویزای کاری و سایر ویزا ها را ندارد. از این رو بقیه کشور ها طرفدارن بیشتری دارند.

مهاجرت بدون مدرک زبان از طریق سرمایه گذاری

یکی از روش های مهاجرت که طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است،‌ مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشد. سرمایه گذاری خود روشی است که با روند های مختلفی پیگیری می شود و می توان با راه های گوناگونی به نتیجه رسید. به ظور مثال می توان با خرید ملک در سوئیس یا ثبت شرکت در مالزی برای سرمایه گذاری اقدام نمود. برای سرمایه گذاری و اخذ ویزای سرمایه گذاری لازم است تا مدارک مورد نیاز مهیا شود و شرایطی را مورد بررسی قرار داد.

مهاجرت بدون مدرک زبان از طریق سرمایه گذاری
مهاجرت بدون مدرک زبان از طریق سرمایه گذاری

یکی از مدارک مورد نیاز مدرک زبان می باشد که بر مینای کشور مورد نظر تامین می شود. اما برخی از کشور ها برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری از مهاجران و متقاضیان مهاجرت مدرک زبان درخواست نمی کنند. به طور مثال یکی از روش های مهاجرت سرمایه گذاری از طریق خود حمایتی یا تمکن مالی می باشد. برخی از کشور هایی که این روش را برای سرمایه گذاری قبول دارند، با شرایطی بدون نیاز به مدرک زبان ویزا را صادر می کنند.

به طور مثال می توان به کشور های اتریش،‌فرانسه و سوئیس اشاره نمود. در این کشور ها با داشتن مدرک تحصیلی لیسانس شما می توانید بدون ارائه مدرک زبان برای روش خود حمایتی اقدام نمایید. برخی از روش های دیگر سرمایه گذاری مانند خرید ملک هم بدون نیاز به اخذ مدرک زبان منجر به دریافت اقامت می شوند.

به طور مثال شما می توانید با خرید ملک در در قبرس یا خرید ملک در اسپانیا بدون نیاز به اخذ مدرک زبان و ارائه آن اقامت این کشور ها را دریافت نمایید. این مدل حتی می تواند در شرایط مورد نیاز کشور ها منجر به اخذ اقامت قبرس یا تابعیت قبرس و اخذ اقامت اسپانیا و یا تابعیت اسپانیا هم شود.

سوالات متداول در ارتباط با مهاجرت به خارج بدون مدرک زبان

  1. آیا مهاجرت به خارج بدون مدرک زبان امکان پذیر است؟

    بله برخی از کشور ها این امکان را در شرایط خاصی برقرار کرده اند.

  2. آیا مهاجرت به خارج بدون مدرک زبان از طریق تحصیلی موجود است؟

    بله و این مسئله به دانشگاه و کشور مقصد بستگی دارد.

  3. مهاجرت به خارج بدون مدرک زبان از طریق کاری امکان پذیر می باشد؟

    بله اما مهاحرت از این طریق صرفا بسته به تایید کارفرما می باشد.

  4. آیا مهاجرت به خارج بدون مدرک زبان از طریق سرمایه گذاری امکان پذیر می باشد؟

    بله از روش های خاص سرمایه گذاری می توان بدون مدرک زبان استفاده نمود.

  5. آیا شرایط مهاجرت به خارج بدون مدرک زبان برای تمام کشور ها مهیا است؟

    خیر برخی از کشور ها برای ورود نیاز به مدرک زبان دارند.

  6. آیا امکان خرید ملک در کشور های مختلف بدون مدرک زبان موجود است؟

    بله می توان برای خرید ملک بدون مدرک زبان اقدام نمود.

  7. آيا می توان بدون مدرک زبان به اقامت کشور های خاصی دست یافت؟

    بله روش هایی وجود دارد که بدون نیاز به مدرک زبان منحر به اقامت می شود.

  8. چه کشور هایی روش خود حمایتی را بدون مدرک زبان می پذیرند؟

    از جمله این کشور ها می توان به اتریش، فرانسه و سوئيس اشاره نمود.

  9. کدام کشور ها پذیرش کالج زبان را بدون مدرک زبان ارائه می دهند؟

    این کشور ها عبارتند از: روسیه، مجارستان،‌ فرانسه، مالتا، ترکیه، اوکراین و چین.

  10. آیا مهاجرت به خارج بدون مدرک زبان برای تحصیل در مدارس امکان پذیر است؟

    بله عموما مدارس بدون نیاز به مدرک زبان خاصی دانش آموزان مورد نظر خود را پذیرش می کنند.

  11. چرا مهاجرت با وجود مدرک زبان شرایط بهتری خواهد داشت؟

    داشتن مدرک زبان موقعیت های مختلف بهتری را چه از لحاظ کاری و چه از لحاظ تحصیلی و غیره در اختیار فرد قرار خواهد داد.

اسکرول به بالا