071-91009294  | 021-88724227  |

مهاجرت به آفریقای جنوبی

مهاجرت به آفریقای جنوبی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

شاید شما یکی از کسانی باشید که راجب به مهاجرت به آفریقای جنوبی بسیار شنیده و قصد رفتن به این کشور را داشته باشید. مشاورین موسسه حقوقی میرداماد در دفاتر تهران و شیراز آماده اند تا راهنمای شما در کلیه امور مهاجرتی و مهاجرت به آفریقای جنوبی باشند.

شرایط مهاجرت به آفریقای جنوبی

کشور آفریقای جنوبی از جمله کشورهایی است که اخیرا مورد استقبال واقع شده است. روش مهاجرت کاری به این کشور نسبت به بقیه روش ها بیشتر مورد تمایل ایرانی ها می باشد، در این مقاله به توضیحاتی از روش های مهاجرت های به این کشور پرداخته ایم، جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان و مشاورین موسسه میرداماد در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل فرمایید.

تحصیل در آفریقای جنوبی

مهاجرت کاری به آفریقای جنوبی

مهاجرت تحصیلی به آفریقای جنوبی

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به آفریقای جنوبی

تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در آفریقای جنوبی

مهاجرت کاری به آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی چندین گزینه برای کسانی که به دنبال کار در آفریقای جنوبی و ویزای کاری آفریقای جنوبی هستند، ارائه می دهد.قانون شغلی ویزای مشمول بر دو حوزه اصلی است:حفاظت از فرصت های شغلی برای آفریقای جنوبی و همچنین توانایی استخدام کارگران خارجی ماهر در مناطق مورد نیاز. دو نوع ویزای کاری وجود دارد جایی که متقاضی نیاز به ویزای کار دارد و پیشنهاد شغلی ندارد: این ویزا مبتنی بر لیستی از مطالعات دقیق مشاغل است که در آفریقای جنوبی مورد نیاز می باشد.

شما نیازی به پیشنهاد شغلی برای درخواست ویزا ندارید و برای مدت 12 ماه در آفریقای جنوبی می تواند اقامت داشته باشد. جایی که متقاضی نیاز به یک ویزای کار دارد و پیشنهاد شغلی دارد: از آنجا که فرد از یک شعبه شرکت خارج از آفریقای جنوبی به یک شعبه شرکت در آفریقای جنوبی منتقل می شود. ویزای کار شرکتی برای سازمان هایی که نیاز به استخدام کارکنان خارجی دارند. مهاجرت دارای یک بخش تخصصی است که با نیازهای منحصر به فرد شرکت ها در ارتباط است.

مهاجرت کاری به آفریقای جنوبی

طبق قانون مهاجرت در آفریقای جنوبی، متقاضی یک ویزای کار عمومی باید پیشنهاد مشروطی از استخدام را از یک کارفرمای متشکل از آفریقای جنوبی ارائه دهد. بدست آوردن اقامت دائم از طریق گزینه ویزای کار به این صورت است که بعد از 5 سال می توانید برای اقامت دائم آفریقای جنوبی اقدام کنید. همکاران و وابستگان می توانند با ویزاهای کاری همراه باشند.توجه داشته باشید که شرکا مجاز به تحصیل، کار کردن و یا اجرای یک کسب و کار نیستند، آنها فقط مجاز به همراهی و اقامت در آفریقای جنوبی می باشند.

ویزاهای اخذ شده

مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق تحصیل

در ژوئن 2014 وزارت امور داخله قانون مهاجرت را اصلاح کرد. مجوز مطالعه ویزا / تحصیل یکی از موضوعات مورد تأثیر بود. برای هر دو دانش آموز مستقل و وابسته که درخواست های قبل از ژوئن 2014 را برای اجازه تحصیل در آفریقای جنوبی درخواست کردند ویزای تحصیلی اعطا شد. اجازه مطالعه، در حال حاضر جایگزین شده و پس از ژوئن 2014 تمام برنامه های کاربردی برای یک ویزا تحصیلی را دارا خواهند بود. تغییر نام دادن به مجوز تحصیلی از طریق ویزای تحصیلی ساده بود تا تمایز بین اقامت موقت و اقامت دائم را تعیین کند.

اجازه تحصیل یک درخواست اقامت موقت است، بنابراین در حال حاضر به عنوان ویزای تحصیلی نامیده می شود.اگر دارای مجوز تحصیلی هستید، نیازی به نگرانی نیست. شما مجاز به حضور در موسسه آموزشی می شوید که در آن موسسه درخواست ویزای تحصیلی داده اید همچنین برای 20 ساعت در هفته اجازه کار در کشور آفریقای جنوبی را دارید. در صورت تمایل به تجدید ویزای تحصیلی خود باید بدانید:تحصیل ویزا تنها زمانی صادر می شود که موسسه آموزشی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی تایید شده باشد.

برای یک ویزا تحصیلی جدید حداقل 60 روز قبل از پایان دوره تحصیل خود باید درخواست دهید. کسانی که Phd را در آفریقای جنوبی به پایان رسانده اند، برای یک مجوز کار تحت یک رده جدید به نام ویزای کار مهارت های حرفه ای واجد شرایط خواهند بود.گام های بعدی برای ویزای تحصیلی در آفریقای جنوبی رعایت استانداردهای تحصیلی می باشد.

مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق سرمایه گذاری

یک ویزای تجاری فقط می تواند برای شرکت یا شعبه ثبت شده در آفریقای جنوبی صادر شود و این امکان را به شمار می دهد که تعداد زیادی از کارکنان خارج از کشور را استخدام کنید. ویزای سرمایه گذاری ممکن است به یک متقاضی شرکتی داده شود تا آنها را قادر بسازد که مدت زمان محدودی را برای استخدام متقاضیان خارجی صرف کنند. این برنامه برای شرکت هایی که نیازمند تعدادی از پرسنل خارجی هستند، هدایت می شود. باید شرکتی را ثبت کرد که نیاز به اثبات شرایط خاص شغلی و مجموعه مهارتهای مورد نیاز و همچنین نشان دادن تلاش های لازم جهت نیروی کار خارجی را برآورده کند.

مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق سرمایه گذاری

یک ویزای کاری کارکنان می تواند برای استفاده از گواهی کارکنان شرکت استفاده شود. در اصل این دو مرحله است. اولا برای کسب ویزای سرمایه گذری و پس از آن برای درخواست ویزای کارکنان شرکت کنید. ویزای سرمایه گذاری یک راه عالی برای راه اندازی تجارت در آفریقای جنوبی و مدیریت نیازهای منابع انسانی خود است. با توجه به رشد سریع اقتصاد آفریقای جنوبی و افزایش تقاضا برای خدمات و محصولات از بازار داخلی و بین المللی، شرکت شما ممکن است تلاش کند تا تمام موقعیت های موجود را با کارکنان آفریقای جنوبی پر کند. بعضی متخصصان در مناطق بسیار تخصصی ممکن است به آسانی در آفریقای جنوبی قابل دسترسی نباشند. با پذیرش ویزای سرمایه گذاری اجازه خواهید داشت برای استخدام تعدادی از کارکنان خارجی برای انجام برخی از نقش ها در مدت زمان محدود، اقدام کنید.


مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق ازدواج

ویزا برای اقامت در کشور آفریقای جنوبی از طریق همسر یا همسر شهروند آفریقای جنوبی صادر می شود.یک ویزای دو ساله یک ویزای موقت است که به طور معمول برای 2 تا 3 سال صادر می شود، در حالی که اجازه اقامت دائم به صورت دائمی و اجازه اقامت نامعلومی در آفریقای جنوبی را می دهد. همانند بسیاری از برنامه های کاربردی وزارت امور داخلی؛ مدارک مختلفی وجود دارد که نیاز به تکمیل و تأیید مدارک ارائه شده دارند. یکی از موارد اصلی آشکارا ثابت است که ازدواج باید معتبر باشد، که با ارائه گواهی ازدواج به عنوان بخشی از برنامه به دست می آید.

ویزای همسر – اقامت موقت برای خارجیانی که برای کمتر از 5 سال ازدواج کرده اند، باید تحت معیار اقامت موقت اعمال شوند. پس از 5 سال ازدواج برای اقامت دائم می توانید درخواست کنید.اجازه اقامت دائم برای خارجیانی که بیش از 5 سال ازدواج کرده اند می توانند برای اقامت دائم به عنوان همسر درخواست دهند. ویزا و اجازه ی همسر در خصوص کار یک مزیت بزرگ برای داشتن یک ویزای در خصوص مطالعه، کار و یا راه اندازی یک کسب و کار می باشد.


به عنوان یک خارجی که همسر یک شهروند آفریقای جنوبی است، درخواست اجازه کار یا مجوز کسب و کار اعمال می شود. برای کسانی که مجوز طلاق می گیرند و در حال حاضر اقامت دائم دارند مجاز است و نیاز به هیچ تاییدیه ای نیست. فرد برای کار، تحصیل یا کار / کسب و کار خود آزاد است. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه میرداماد همراه باشید.

اخبار های مرتبط

تحصیل در آفریقای جنوبی

تحصیل در آفریقای جنوبی

امروزه کشورهای بسیاری هستند که میتوانند مقصد مناسبی برای تحصیل دانشجویان باشند، به همین دلیل شما قبل از انتخاب کشور

مشاهده

اسکرول به بالا