071-91009294  | 021-88724227  |

اقدامات مهاجرتی اندونزی در دوران کرونا

اقدامات مهاجرتی اندونزی در دوران کرونا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

با توجه به همه گیری ویروس کرونا و شیوع آن در سال جاری بخش های مختلفی از کشور ها دچار مشکل شده است. هر کشوری با توجه به شرایط موجود قوانینی را مشخص کرده است. برای مهاجرت به اندونزی نیز این کشور شرایط جدیدی را برای متقاضیان فراهم کرده. مهاجرت به اندونزی برای کار در اندونزی، تحصیل در این کشور و سایر شرایط مشخص است. اما باید توجه داشته باشید که اگر تمایل به مهاجرت به این کشور دارید لازم است تا قوانین مهاجرتی مربوط به آن را به دقت مورد بررسی قرار دهید. در ادامه ما اخباری مبنی بر اقدامات مهاجرتی اندونزی در دوران کرونا را برای شما به طور کامل بیان می کنیم.

اقدامات مهاجرتی اندونزی در دوران کرونا

هر کشوری برای مهاجرت در دوران کرونا شرایطی را در نظر گرفته است و از این رو لازم است تا قوانین و مقررات به دقت مورد بررسی قرار گیرد. اقدامات مهاجرتی اندونزی در دوران کرونا را در ادامه اخبار موجود بیان خواهیم کرد. این اقدامات برای هر روش مهاجرتی به این کشور حتی تحصیل در اندونزی یا کار در اندونزی هم باید صورت گیرد.

بر طبق قوانین اعلام شده اندونزی مقرراتی را صادر کرد که بازدید کنندگان خارجی یا مهاجران با شرایط محدودی وارد این کشور شوند. از این رو بازدید کنندگان خارجی همچنان علاوه بر داشتن پوشش بیمه درمانی کافی ، باید به پروتکل های دقیق بهداشتی مانند ارائه گواهی منفی COVID-19 به مقامات مهاجرت هنگام ورود ، پایبند باشند. اما طبق قوانین اعلام شده تنها گروه های خاصی می توانند وارد این کشور شوند.

شرایط ورود به اندونزی در کرونا

همان طور که اشاره کردیم در دوران کرونا تنها عده خاصی می توانند وارد کشور اندونزی شوند. بازدیدکنندگان خارجی که مدارک مهاجرت زیر را دارند مجاز به ورود به اندونزی هستند. این ویزا های اندونزی یا مدارک ورود به این کشور عبارتند از: ویزا های خدماتی اندونزی، ویزا های دیپلماتیک، ویزای بازدید ، که برای یک سفر صادر می شود و اهداف خاصی را در پی دارد. ( این اهداف عبارتند از: شرکت در جلسات تجاری، خرید کالا، انجام کار اضطراری یا فوری، انجام کار آزمایشی توسط کارگر خارجی، اعضای کارکنان سازمان های پزشکی یا مرتبط با غذا و اعضای خدمه حمل و نقل اندونزی)، ویزا های اقامت محدود (VITAS)، مجوز های اقامت خدمات، مجوز های اقامت دیپلماتیک، مجوز های اقامت موقت (ITAS) و مجوز های اقامت دائم (ITAP).

ضمانت بازدید کننده در اندونزی مسئولیت ارائه درخواست الکترونیکی از طرف بازدید کننده به مدیرکل امور مهاجرت است. طبق مقررات 26/2020 ، متقاضیان باید مدارک اضافی را برای مراحل ویزا ارسال کنند که شامل موارد زیر است:

  • یک گواهی مبنی بر اینکه متقاضی فاقد COVID-19 است که بیش از 72 ساعت قبل از ورود توسط مقام بهداشت کشور مربوطه صادر شده است.
  • اگر نتایج آزمایش PCR پس از ورود برای COVID-19 مثبت باشد، بیانیه ای به انگلیسی نوشته شود که بازدید کننده مایل است در قرنطینه قرار گیرد یا با هزینه شخصی خود تحت درمان قرار گیرد.
  • فرد خارجی باید شواهدی را نشان دهد که بیمه درمانی کافی برای تأمین هزینه های احتمالی بهداشت و درمان را دارد یا شواهدی نشان دهند که بودجه لازم برای انجام این کار را دارد.

اسکرول به بالا