071-91009294  | 021-88724227  |

مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص و کار

مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

آزمون اینترنتی و رایگان امتیازات ویزای عمومی جهت مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص را انجام دهید تا ببینید آیا جهت اخذ این ویزا حد نصاب نمره را کسب کرده اید یا خیر همچنین باید بدانید که ویزای متخصص مستقل در سال 2012-2013 جایگزین ویزای متخصص مستقل خارج از کشور شده است.

مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص

یکی از شرایط و راه های مهاجرت به استرالیا داشتن امتیاز این ویزا برای کارکنان ماهری است که توسط یک کارفرما، دولت یا منطقه، یا اعضای خانواده خود اسپانسر شده اند. با وجود این ویزا، شما می توانید به طور دائم در هر کجای استرالیا زندگی و کار کنید، اعضای واجد شرایط خانواده  نیز می توانند در درخواست شما گنجانده شوند. این یک ویزای دائم است و به دارندگان ویزا این اجازه را می دهد تا با حقوق کار کامل به صورت نامحدود در استرالیا اقامت داشته باشند. ویزای متخصص مستقل در سال 2012-2013 جایگزین ویزای متخصص مستقل خارج از کشور از زیر مجموعه 175 و ویزای متخصص مستقل داخل کشور از زیر مجموعه 885 شد.به منظور توانایی در ارائه ی درخواست معتبر این ویزا، در ابتدا باید از طریق سیستم SkillSelect ،فرم بیان معیارها را ارائه دهید. می توانید این کار را در داخل یا خارج از استرالیا انجام دهید.

شرایط درخواست مهاجرت به استرالیا

درخواست ها صرفا با دعوت نامه صورت می گیرد. برای درخواست دعوت نامه، شما بایستی براساس فهرست مشاغل ماهر استرالیا، دارای تجربه در شغل انتخابی باشید.مسئول ارزشیابی مربوطه، بایستی برای این شغل مهارت های شما را ارزیابی کرده باشد. در زمان صادر شدن دعوت نامه بایستی بالاتر از 18 سال و کمتر از 50 سال سن داشته باشید. باید دارای شرایط پایه ویزای عمومی متخصصین باشید، از جمله مهارت زبان انگلیسی، آزمایش های سلامتی و شخصیتی و همچنین باید بتوانید از جداول امتیازات، حداقل نمره 60 را کسب کنید.

شرایط درخواست مهاجرت به استرالیا

در خواست دعوت نامه استرالیا

اگر برای انجام ویزای سرمایه گذاری استرالیا دعوت شده اید، بعد از آن 60 روز مهلت دارید تا درخواست اینترنتی خود را ارائه دهید. در دعوت نامه شما فرآیندی که باید دنبال کنید، توضیح داده خواهد شد. دعوت نامه ها براساس مطالباتی است که در زمان درخواست دعوت خود، در فرم بیان معیارها عنوان کرده اید. درخواست شما بایستی نشان دهنده ی اطلاعات ارائه شده در این فرم باشد، و توسط شواهد مربوطه پشتیانی شده باشد.شما می توانید اعضای خانواده ذکر شده  زیر را در درخواست ویزای خود بگنجانید:

  • والدین
  • فرزندان وابسته خود یا فرزندان وابسته همسرتان
  • فامیل وابسته خود یا همسرتان

پردازش ویزای استرالیا

اولویت پردازی مقدمات درمورد ویزای تخصص اعمال میشود. آنها نظمی را تعیین می کنند که در آن شرایط مهاجرت استرالیا بدون در نظر گرفتن زمانیکه فرم به آنها ارائه شده است، درخواست ها را بررسی می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد الویت پردازی مقدمات که مهاجرت استرالیا دنبال می کند، می توانید با مشاورین ارشد ما در موسسه حقوقی میرداماد در تماس باشید تا از جدیدترین راه های مهاجرت استرالیا طریق سرمایه گذار شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

اسکرول به بالا