071-91009294  | 021-88724227  |

سفارت سوئد در تهران همه مصاحبه ها را به سال 2023 موکول می کند

سفارت سوئد در تهران همه مصاحبه ها را به سال ۲۰۲۱ موکول می کند

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

برای مهاجرت به کشور سوئد همانند کشور های دیگر لازم است تا ویزای سوئد با هر مبنایی دریافت شود. در واقع افراد مختلف به دلایل گوناگون اقدام به دریافت ویزای این کشور می کنند. اما در این بین کشور سوئد نیز همانند هر کشور دیگری اقداماتی را صورت داده است. طبق اخبار به دست آمده سفارت سوئد در تهران همه مصاحبه ها را به سال ۲۰۲۱ موکول می کند.

سفارت سوئد در تهران همه مصاحبه ها را به سال 2023 موکول می کند

به دلیل بدتر شدن اوضاع در همه گیری ویروس کرونا ، سفارت سوئد در تهران تصمیم گرفته است همه مصاحبه های برنامه ریزی شده در مورد موارد مختلف مهاجرت به سوئد را به سال آینده موکول کند. این امر به منظور تلاش برای محدود کردن شیوع ویروس کرونا در حال انجام است. در این بین سفارت با هر فردی که از قبل وقت گرفته باشد نیز تماس حاصل کرده و شرایط را به طور کامل توضبح می دهد. از این رو اگر قبلاً تاریخی برای مصاحبه در سفارت دریافت کرده اید، به زودی سفارت با شما برای تاریخ جدیدی تماس می گیرد که اولین فرصت در ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی می باشد. در واقع ممکن است چندین ماه طول بکشد تا تاریخ مصاحبه های جدید را از طریق سفارت برای خود دریافت نمایید. 

شرایط ویزا های مختلف سوئد با تعویق مصاحبه ها

در مرحله اول این تصمیم گیری شرایط برای دانشجویان و متقاضیانی که تقاضای اجازه اقامت برای تحصیل در سوئد را داده اند یا درخواست اجازه مهاجرت به سوئد برای زندگی با یکی از اعضای خانواده خود را دارند رقم خورده است. در واقع اداره مهاجرت سوئد تشخیص داده است که در این مرحله نیاز به تحقیقات بیشتر می باشد. این مرحله مربوط به افرادی است که شهروندان ایران، عراق و افغانستان هستند و تحقیقات آن ها در تهران صورت می گیرد. اگر دانشجو هستید این مسئله می تواند بر شرایط تحصیل شما در دانشگاه های سوئد تاثیر داشته باشد.

بنابراین اداره مهاجرت سوئد توصیه می کند که در مورد تحصیلات خود در سوئد با موسسه آموزش عالی خود تماس بگیرید. تصمیم سفارت در به تعویق انداختن همه مصاحبه ها برای تمام موارد نیست. در واقع شما می توانید برای انجام عملیات اثر انگشت، گرفتن عکس، بررسی کارت های اقامتی، ارائه درخواست یا هر بازدید کوتاه دیگری به این سفارت در تهران مراجعه کنید. دلیل این امر این است که سفارت معتقد است که بازدیدهای کوتاه مدت را هنوز هم می توان با خیال راحت انجام داد. با این حال همین بازدید ها هم با شرایط خاصی صورت می گیرد و شما باید قبل از هر گونه اقدامی با سفارت در تهران در تماس باشید.

شما از طریق وب سایت سفارت می توانید وقت خود را دریافت نمایید. آژانس مهاجرت سوئد مسئول عملیات مربوط به مهاجرت در سفارتخانه های سوئد است. این آژانس در حال حاضر به بررسی شرایط مختلف در این زمینه پرداخته است و گزینه های مختلفی را با احتمالات گوناگون بررسی می کند. این مرکز در حال بررسی شرایط دیجیتالی برای امور مهاجرتی به این کشور می باشد. 

اسکرول به بالا