071-91009294  | 021-88724227  |

مسکن دانشجویی در مسکو

مسکن دانشجویی در مسکو

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

[vc_row][vc_column width=”3/4″][vc_column_text font_size=”18″]

برخی از دانشگاه ها به دانشجویان خود کمک می کنند که مسکن را پیدا کنند، که شامل یافتن خانواده های میزبان است.

خرید مسکن دانشجویی در مسکو

شما در صورت لزوم برای زندگی در روسیه در یک مکان در خوابگاه ثبت نام می کنید، در صورتی که:

  • یک دانشجوی تمام وقت که در برنامه های آموزشی اصلی ثبت نام کرده باشید ( برای کل دوره ی برنامه ی تحصیلی)؛
  • یک دانشجوی نیمه وقت که در برنامه های آموزشی اصلی ( در دوره های موقت و نهایی ) ثبت نام کرده باشید.

از نمایندگان دانشگاه خود بپرسید که آیا شما در هنگام پذیرش واجد شرایط ثبت نام در یک خوابگاه هستید یا در وب سایت دانشگاه جستجو کنید.

مسکن دانشجویی در مسکو
اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات لازم را از ابتدا روشن کرده اید:

  • محل خوابگاه؛
  • انواع اتاق ها، امکانات موجود؛
  • هزینه ها و گزینه های پرداخت.

اگر همه چیز برای شما مناسب است، می توانید درخواست اقامت و تحصیل در روسیه خود را ارائه دهید.
به خاطر داشته باشید که می توانید در واحد خوابگاه، فقط از طریق نمایندگان دانشگاه و فقط تحت قرارداد اجاره ای قرار بگیرید. شرکت ها و مؤسساتی که ادعا می کنند شما می توانید یک محل را در یک خوابگاه پیدا کنید، کلاهبردار هستند.

اجاره آپارتمان دانشجویی در مسکو روسیه

اگر دانشگاه شما خوابگاه نداشته باشد یا به دلایلی شما را به عنوان یک گزینه درنظر نگیرد، توصیه می شود یک آپارتمان یا اتاق اجاره ای را جستجو کنید. به طور طبیعی، این گران تر خواهد بود، اما شما قادر خواهید بود محل و سطح راحتی که برای شما مناسب است را پیدا کنید. اگر شما قصد دارید آپارتمان را با دانشجویان دیگر اجاره کنید یا با خانواده ی میزبان بمانید، قادر خواهید بود همسایگان خود را انتخاب کنید.

هزینه زندگی در مسکو روسیه

مسکو و سنت پترزبورگ برای داشتن آپارتمان گران ترین شهر هستند. هر چه شهر کوچکتر باشد و دورتر از شهرهای بزرگ باشد، اجاره پایین تر است. به عنوان مثال، در سال 2015 در مسکو، بسته به محل و امکانات موجود، یک آپارتمان در حدود 30-35 هزار روبل در ماه و یک اتاق در حدود 15-20 هزار روبل در ماه برای شما هزینه می برد. در Novosibirsk، گزینه های مشابه 50٪ ارزان تر خواهد بود.
بنابراین، ابتدا از نمایندگان  موسسه حقوق میرداماد بپرسید که آیا آنها چنین خدماتی را طبق شرایط و راه های مهاجرت به روسیه ارائه می دهند. این امر جستجوی سریع و مطمئن گزینه های مسکن را تضمین می کند. در حالی که برای یک آپارتمان مناسب می توانید در یک خوابگاه بمانید.

[/vc_column_text][vc_widget_sidebar sidebar_id=”thefox_telegram”][carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ to_show=”6″ category=”study-sending-studet”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”thefox_adversit-2″][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”thefox_telegram”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”thefox_adversit-1″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”thefox_russia”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”thefox_russia-study”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”thefox_new-posts-study”][/vc_column][/vc_row]

اسکرول به بالا