071-91009294  | 021-88724227  |

مزایای بچه دار شدن در کانادا

مزایای بچه دار شدن در کانادا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

یکی از مزایای بچه دار شدن در کانادا این است که دولت این کشور به مادران باردار و کسانی که در این کشور زندگی می کنند بدون توجه به ملیت آنها خدمات می رساند. با این حال، خرید بیمه سلامت بین المللی ایده بدی نیست. Medicare، سیستم مراقبت های بهداشتی عمومی کانادا، خدمات مجانی مرتبط با تولد نوزاد را برای شهروندان تحت پوشش خود فراهم می کند.

مطالب مرتبط:

مهاجرت تحصیلی به کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا

تحصیل در کانادا

شرایط مزایای بچه دار شدن در کانادا

کسانی که وضعیت اقامت دائمی در کانادا ندارند، مجبور خواهند شد هزینه قبض های بیمارستان را برای خدمات قبل و بعد از زایمان در کانادا را پرداخت کنند. هزینه مشاوره با متخصص زنان می تواند از حدود 100 تا 150 دلار کانادا باشد. به افرادی که مهاجرت به کانادا را انتخاب می کنند، توصیه می شود که بیمه درمانی بین المللی را دریافت کنند. والدین واجد شرایط می توانند از طریق صندوق بیمه اشتغال (EI) یا طرح بیمه های والدین کبک (QPIP) در کبک، برای کمک های زایمان و والدین که توسط دولت فدرال ارائه شده درخواست دهند. خدمات بعد از زایمان در کانادا می تواند تا 50 هفته باشد، که به طور کامل توسط مادر مورد استفاده قرار گیرد یا به طور مساوی بین والدین تقسیم شود.

بیمه درمانی در کانادا

برای واجد شرایط بودن بیمه درمانی در کانادا، شخص باید حداقل 600 ساعت در سال قبل کار کرده باشد، قبل از اینکه برای EI در طول دوره درخواست دهد و ادعا کند. اگر یک کودک در کانادا متولد شود، نوزاد به شهروندی کانادا اعطا خواهد شد، حتی اگر والدین شهروند یا دارای اقامت کانادا نباشند.

بیمه درمانی در کانادا

دولت همچنین اجازه تابعیت دوگانه با توجه به قوانین کشورهای مربوطه می دهد. پس از تولد نوزاد، والدین می توانند به استان یا ایالت مربوطه برای دریافت گواهی تولد و شماره بیمه اجتماعی (SIN) درخواست دهند. ساکنان آلبرتا، بریتیش کلمبیا، انتاریو، نوااسکوشیا، می توانند از خدمات ثبت نام نوزادان برای تکمیل ثبت نام تولد نوزاد و SIN از طریق درخواست نامه الکترونیکی استفاده کنند.

تولد فرزند در کانادا

پس از صدور گواهینامه تولد، والدین باید کودک را در برنامه استانی/ ایالتی ثبت نام کنند، تا از خدمات بهداشتی بهره مند شوند. به والدین توصیه می شود که بلافاصله بعد از ورود به کانادا برای مراقبت های بهداشتی در استان یا ایالت محل سکونت درخواست کنند. اکثر بیمارستان ها فرم ها را ارائه می دهند. هنگامی که درخواست نامه نهایی می شود، کودک می تواند بلافاصله از پوشش استفاده کند. همچنین، تمام استان ها/ ایالت ها واکسن های رایگان را برای همه کودکان فراهم می کنند. مشاورین ما در موسسه میرداماد از تمام هزینه ها مخصوصا هزینه زایمان طبیعی در کانادا مطلع هستند، با ما در ارتباط باشید.

اسکرول به بالا