071-91009294  | 021-88724227  |

مدارس بین الملل آنتالیا

مدارس بین الملل آنتالیا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

یکی از راه های مهاجرت به کشور آسیایی اروپایی ترکیه، مهاجرت تحصیلی به ترکیه است که از چندین سال پیش تا امروز، متقاضیان بسیاری را از سراسر دنیا به سوی خود کشانده است. در این مجال به بررسی کلی شرایط تحصیل در مدارس بین الملل آنتالیا خواهیم پرداخت اما هوشمندانه است که برای دانستن بیشتر درباره این شیوه مهاجرتی، با متخصصان موسسه میرداماد همراه باشید.

شرایط تحصیل در مدارس بین المللی آنتالیا

اگر شما زیر 18 سال هستید و یا اینکه به آنتالیا مهاجرت کردید و دارای فرزند زیر 18 سال دارید نگران نباشید، آنتالیا دارای مدارس بین المللی برای افراد زیر 18 سال است. والدین بچه های دوره های ابتدایی و متوسطه و همچنین دانش آموزانی که به دنبال پیدا کردن مدارس بین المللی در ترکیه هستند، با انتخاب گسترده ای رو به رو هستند، به خصوص اگر قصد دارند در یکی از شهرهای بزرگ استانبول زندگی کنند، میتوانند از بین مدارس گوناگون یکی را برگزینند.

دانش آموزان Expat بلافاصله در مدارس بین المللی قرار می گیرند، زیرا آنها با سایر دانش آموزان یک موضوع مشترک دارند و از آنجا که برنامه درسی با دیگر مدارس بین المللی در سراسر جهان یکسان است، انتقال یادگیری دانش آموزان آسان است. اگر چه زبان انگلیسی در بسیاری از مدارس زبان اصلی است، اما زبان های دیگر را نیز آموزش می دهند، بنابراین جای نگرانی برای دانش آموزان بین المللی وجود ندارد. واضح ترین تفاوت برای هر کسی که در مدرسه بین المللی است، تفاوت قیمت در مقایسه با مدارس دولتی است. اگر چه این مدارس مزایای بسیار زیادی دارد که شامل فعالیت های اضافی، کلاس های کوچکتر و سطح بالاتر یادگیری است.

در زیر نام تعدادی از مدارس بین المللی آنتالیا را به همراه توضوحاتی در رابطه با هر یک ارائه میکنیم که به شما در انتخاب یک مدرسه خوب کمک شایانی می کند. هر کسی که قصد زندگی در آنتالیا را دارد، گزینه های زیادی دارد، اما ICCA (کالج بین المللی دانمارکی آنتالیا) مشهورترین آنها است. آموزش به زبان انگلیسی و ترکی، ارائه دوره های پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه در این مدرسه بین المللی ارائه می گردد. این کالج و پیش دبستانی برای کودکان 3 الی 14 سال می باشد.

کالج TED آنتالیا در سال 2006 به عنوان مدرسه ابتدایی تاسیس شد. تدریس در این کالج به زبان های انگلیسی ترکی و آلمانی صورت می گیرد، در این مدرسه بین المللی دوره های ابتدایی و دبیرستان ارائه می گردد. این کالج عضو مجامع بین المللی نظیر IBO (مدارس بین المللی)، CIS (شورای مدارس بین المللی)، ECIS (شورای اروپایی مدرسه های بین المللی) و مدارس حامی محیط زیست است. مدرسه ISTEK در سال 2008 تاسیس شد. این مدرسه دارای دوره هایی به زبان ترکی، انگلیسی و آلمانی است. درس های انگلیسی توسط معلمان ترکی و معلمان با زبان مادری انگلیسی ارائه می گردد.

لیست مدارس بین المللی آنتالیا

هر کس که قصد تحصیل در ترکیه در شهر آنتالیا این کشور را دارد، گزینه های زیادی پیش روی اوست، اما ICCA مشهورترین انها است. تدریس به زبان انگلیسی و ترکی، دوره های پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه در دو شعبه این مدرسه ارائه می شود. آموزش های ارائه شده در این مدرسه برای کودکان بین 3 تا 14 سال بسیار مناسب است. کالج TED آنتالیا در سال 2006 به عنوان مدرسه ابتدایی تاسیس شد.

لیست مدارس بین المللی آنتالیا

تدریس به زبان انگلیسی ترکی و آلمانی و دوره های مهد کودک، ابتدایی و دبیرستان در کالج TED ارائه می شود. این کالج از اعضای بین المللی IBO (دانشکده های کارشناسی بین المللی)، CIS (شورای مدارس بین المللی)، ECIS (شورای اروپایی مدارس بین المللی) و مدارس بومی است. مدرسه ISTEK در سال 2008 تاسیس شد. در این مدرسه، دروس به زبان های ترکی، انگلیسی و آلمانی تدریس می شوند. دروس انگلیسی توسط معلمان ترکی و معلمان بومی انگلیسی تدریس می شوند. اطلاعات در خصوص هزینه تحصیل در ترکیه را مشاورین موسسه میرداماد در دفاتر تهران و شیراز در اختیار شما قرار خواهند داد.

اسکرول به بالا