071-91009294  | 021-88724227  |

تمدید محدودیت پرواز به پرتغال

پرتغال محدودیت پروازهای کشورهای غیر اتحادیه اروپا را تمدید می کند

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

مهاجرت به کشور های مختلف با توجه به همه گیری ویروس کرونا قوانین خاص خود را دارد. در واقع این بیماری موجب شد تا هر کشور برای خود قوانین جدیدی داشته باشد. این قوانین در روند های مختلف و دسته های مختلفی پیش رفتند. برخی کشور ها مرز های خود را بستند، برخی کشور ها محدودیت های پرواز اعمال کردند، برخی از کشور ها شرایط سفارت ها را تغییر داده و یا آن ها را تعطیل کردند. هر کدام از این قوانین برای جلوگیری از همه گیری بیشتر بیماری ارائه شده است و برای بهبود شرایط اعمال شده است. پرتغال نیز یکی از کشور های اروپایی است و با قوانین جدید محدودیت پرواز های کشور های غیر اتحادیه اروپا را تمدید می کند.

پرتغال محدودیت پرواز های کشور های غیر اتحادیه اروپا را تمدید می کند

پرتغال یکی از کشور های اروپایی می باشد و شرایط ویژه ای را برای ورود در دوران کرونا ارائه داده است. مهاجرت به پرتغال نیز با هر روشی باشد، مانند تحصیل در پرتغال یا کار در پرتغال، همراه با شرایط جدید مربوط به دوران همه گیری ویروس کرونا می باشد. با توجه به شرایط جدید، کشور پرتغال محدودیت پرواز های کشور های غیر اتحادیه اروپا را تمدید می کند. بر طبق قوانین جدید، افراد بین المللی که واجد شرایط ورود به کشور پرتغال از کشور های غیر اتحادیه اروپا هستند، باید نتیجه منفی آزمایش PCR را هم ارائه دهند. دقت داشته باشید که از این آزمایش برای ورود به پرتغال نباید بیش از ۷۲ ساعت گذشته باشد.

به همین دلیل دولت پرتغال تصمیم گرفته محدودیت های ترافیک هوایی خارج از اتحادیه اروپا را تا آخرین روز نوامبر تمدید کند. با این بررسی ها و قوانین ایجاد شده، مقامات در پرتغال روشن کرده اند که این تصمیم می تواند در هر زمان اصلاح شود. این مسئله با در نظر گرفتن وضعیت همه گیری ویروس کرونا در سایر کشور ها می تواند تغییر کند. به گفته مقامات پرتغال ، این تصمیم به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری همه گیر COVID-19 در میان موج دوم ویروس کشنده اتخاذ شده است ، در زمانی که تعداد زیادی از کشور ها از افزایش تعداد آن خبر داده اند.

ورود به پرتغال با محدودیت های جدید

با توجه به همه گیری ویروس کرونا،‌ اطمینان از روند مناسب ترافیک هوایی مجاز در کشور پرتغال، با توجه به شرایط فعلی اپیدمیولوژیک فعلی اهمیت بسیار زیادی دارد. البته توجه داشته باشید که کلیه ترافیک هوایی به پرتغال از کشور های اتحادیه اروپا و بالعکس همچنان مجاز خواهد بود و همچنین سفر از کشور های مرتبط با منطقه شینگن و انگلستان هم بدون مشکل می باشد. اما این مسئله برای سایر کشور ها ممکن نخواهد بود.

در تلاش برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا ، پرتغال منع رفت و آمد شبانه برای شهر های این کشور اعمال کرده است که ۷۰ درصد از جمعیت این کشور از جمله پایتخت و پورتو را پوشش می دهد. از این رو باید دقت داشته باشید که مهاجرت به پرتغال در دوران کرونا دارای قوانین خاص خود است و شرایط ویژه ای را طلب می کند.

اسکرول به بالا