071-91009294  | 021-88724227  |

بروز رسانی لیست کشور های قرمز اسلواکی

بروز رسانی لیست کشور های قرمز اسلواکی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

همه گیری ویروس کرونا باعث شده تا کشور های مختلف اقدامات ویژه ای را انجام دهند. برخی کشور ها مرز های خود را بسته اند. برخی کشور ها سفارت های خود را تعطیل کرده اند و اقدامات مختلفی را صورت داده اند. این مسئله به دلیل جلوگیری از همه گیری ویروس کرونا می باشد. بروز رسانی لیست کشور های قرمز اسلواکی برای افرادی که قصد مهاجرت به اسلواکی را دارند منتشر شده است.

بروز رسانی لیست کشور های قرمز اسلواکی

اپیدمی ویروس کرونا روز به روز شرایط پیچیده تر و سخت تری را برای افراد فراهم می کند. کشور های مختلف برای مقابله با این بیماری هر کدام اقدامات خاصی را صورت داده اند. برای مهاجرت به اسلواکی هم شرایط ویژه ای وجود دارد. برای این که بتوانید با هر روشی مانند کار در اسلواکی یا تحصیل در اسلواکی وارد این کشور شوید، باید شرایط مربوط به قرنطینه ها و قوانین کرونا را رعایت نمایید.

کشور اسلواکی جدیدا در بروز رسانی خود کشور هایی را اعلام کرده که به عنوان لیست قرمز قرار گرفته اند. به طور مثال وزارت کشور اسلواکی گفته است که شهروندان یونان که مایل به ورود به اسلواکی هستند ، باید از قوانین قرنطینه پیروی کنند ، زیرا پس از افزایش تعداد عفونت های ویروس کرونا اسلواکی یونان را در لیست کشور های پر خطر COVID-19 خود قرار دهد.

طبق گفته وزارت ، این تصمیم از ۲۶ نوامبر اعمال می شود. با این حال طبق بررسی های صورت گرفته ایرلند و سنگاپور پس از ارزیابی وضعیت ویروس کرونا در هر دو کشور ، از لیست قرمز COVID-19 اسلواکی خارج شده اند. از این رو شرایط برای افرادی که از این کشور ها وارد اسلواکی می شوند راحت تر از سایر کشور ها خواهد بود.

شرایط ورود به اسلواکی در دوران اپیدمی

در بیانیه وزارت کشور اسلواکی آمده است که عافیت از انزوای اجباری ، منوط به ارسال آزمون PCR منفی ، نه تنها در مورد کشورهای اتحادیه اروپا بلکه در مورد سایر کشورهای منطقه اقتصادی اروپا یعنی انگلیس ، نروژ ، ایسلند ، لیختن اشتاین و همچنین سوئیس اعمال خواهد شد. در صورت داشتن اقامت موقت یا اقامت دائم اسلواکی مجبور نیستید که خود را قرنطینه کنید.

تنها با نشان دادن گواهی پزشک برای منفی بودن آزمایش کرونا می توانید راحت به نتیجه مورد نظر دست پیدا کرده و وارد این کشور شوید. کلیه افرادی که در اسلواکی اقامت دائم یا موقت دارند و برای تشخیص و معالجه از کشور وارد یا از کشور خارج می شوند ، همراه با بستگان خود ، در صورت گذشتن ۱۲ سال از اقامت، مجبور به درخواست معافیت به وزارت بهداشت نخواهند بود. با این حال این افراد باید گواهی پزشکی را ارائه دهند.

توجه داشته باشید در اوایل این ماه ، اسلواکی اعلام کرد که فقط ده کشور را در لیست سبز COVID-19 خود قرار داده است ، به این معنی که تعداد آلودگی در این کشور ها تحت کنترل بوده و کاملا در نظر گرفته شده است. از این رو افرادی که مایل به ورود به اسلواکی از هر یک از این ده کشور هستند، می توانند بدون نیاز به اجرای قرنطینه اجباری ، این کار را انجام دهند.

اسکرول به بالا