071-91009294  | 021-88724227  |

كالج هاي پيش دانشگاهي پزشكي مجارستان

كالج هاي پيش دانشگاهي پزشكي مجارستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانش آموزانی که به ادامه ی تحصیل در مجارستان علاقه دارند، می تواند در دوره های پیش دانشگاهی متعدد كالج هاي پيش دانشگاهي پزشكي مجارستان شرکت کنند.

كالج هاي پيش دانشگاهي پزشكي مجارستان

 دوره های پیش دانشگاهی

دانش آموزانی که به ادامه ی تحصیل در مجارستان علاقه دارند، می تواند در دوره های پیش دانشگاهی متعدد از Debrecen تا بوداپست ، از بوداپست تا Szeged و از Szeged تا Pécs شرکت کنند.

دوره های پیش دانشگاهی در تقریبا تمام شهرهای بزرگ مجارستان که دانشگاه دارند، برگزار می شود و بیشتر روی شاخه های محبوب آموزش عالی تمرکز می کند.

برای کسانی که قصد تحصیل در رشته ی مهندسی را دارند، دوره های پیش دانشگاهی در دانشگاه تکنولوژی و اقتصاد (BME) بوداپست و در کالج Dunaújváros برگزار می شود . دوره های مربوط به رشته ی تجارت و بازرگانی هم در همین موسسه ها و همچنین دانشگاه Pécs، کالج دانشگاهی Szolnok و کالج Tomori Pál ارائه می شود.

دوره های پیش دانشگاهی رشته های علوم و موسیقی در دانشگاه Debrecen برگزار می شوند. در دانشگاه Szent István شما می توانید در دوره های مرتبط به زبان انگلیسی شرکت کنید. دوره های پیش دانشگاهی برای رشته ی پزشکی در دانشگاه های Debrecen، Pécs، Szeged و کالج McDaniel بوداپست برگزار می شوند و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مجارستان فراهم می آورد.

كالج هاي پيش دانشگاهي پزشكي مجارستان

دوره های پیش داشگاهی مجارستان

هر دوره ی پیش دانشگاهی یک آزمون نهایی دارد. با تمام کردن این دوره در یک سطح قابل قبول و بر اساس دوره های گذرانده شده و نتیجه ی هرکدام، دانش آموزان اجازه ی ثبت نام در برنامه ی لیسانس در بعضی موسسات، مثلا کالج Dunaújváros را کسب خواهند کرد.

با این وجود، در بعضی دانشگاه های دیگر این امکان به دانشجویان داده نمی شود و آنها باید آزمون ورودی مشابهی را که دانش آموزان دیگر می دهند، بگذرانند. به هرحال، آزمون ورودی برای این دانش آموزان مانع کوچکی محسوب می شود زیرا آنها در این دوره ها آموزش کافی را برای گذراندن هر آزمونی دیده اند. مقدار شهریه بین 3400 تا 6700 یورو متغیر است.

دانشگاه های مجارستان از آن جهت دوره های پیش دانشگاهی را برگزار می کنند که به دانشجویان برای تحصیل عالی در مجارستان یا هرجای دیگر جهان کمک کنند. و حتی اگر دانشجویان بخواهند مهاجرت تحصیلی به روسیه را انتخاب کنند، همچنان دستشان برای انتخاب باز است.

تحصیل به زبان رسمی در ‎‎‎مجارستان

اگر شما نیاز دارید که مهارت های خود در زبان انگلیسی یا دانش خود را از رشته های علوم پایه پیش از شروع تحصیلات دانشگاهی، بهبود بخشید، ما می توانیم دوره های پیش دانشگاهی را در بازه های زمانی و رشته های مختلف به شما پیشنهاد دهیم.

فقط انگلیسی: اگر شما دانش کافی برای شروع رشته ی تحصیلی خود دارید اما زبان انگلیسی تان ضعیف است (کمتر از سطح B2)، می توانید در دوره ی زبان انگلیسی شرکت کنید که یک یا دو ترم طول می کشد.

فقط علوم پایه: اگر شما مهارت کافی در زبان انگلیسی دارید (حداقل در سطح B2) اما در درس هایی مثل ریاضیات، فیزیک، شیمی یا زیست شناسی ضعیفید، پایه ی خود را در این دوره ی یک ترمه یا یک ساله قوی کنید.

برنامه ی ترکیبی (علوم پایه و زبان انگلیسی هر دو): آیا نیاز دارید که مهارت خود را در زبان انگلیسی و دروس علوم پایه هر دو بالا ببرید؟ نگران نباشید! ما برنامه ی ترکیبی را به شما پیشنهاد می کنیم (که شامل دروس انگلیسی و علوم پایه به صورت همزمان می شود).

شهریه کالج های پزشکی مجارستان

هزینه کالج های پزشکی در مجارستانآنچه را که بیشتر می خواهید کسب کنید، می توانید با تماس تلفنی با مشاورین تلفنی ما به صورت رایگان بدست آورید. مشاورین و کارشناسان ما در موسسه حقوقی  میرداماد آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشند.

اسکرول به بالا